دوربین عکاسی

با بهترین دوربین عکاسی آشنا شوید (2020)

با بهترین دوربین های عکاسی آشنا شوید

در این مقاله ما قصد داریم تا معرفی بهترین دوربین عکاسی را نقد کنیم ، با ما همراه باشید. ممکن است بعضی از افراد در این روز های بهاری به دنبال دوربینی باشند که بتواند بهترین عکس ها را برای آن ها ثبت کند. لازم به ذکر است که بگویم، همه ی افراد نباید به دنبال خرید حرفه ای ترین دوربین ها برای خود باشند، بسته به نیاز افراد آن ها می توانند بهترین مورد را برای خود تهیه کنند.

همه ی ما می دانیم که عکاسی یک هنر و حرفه می باشد، تقریبا کل جذب مخاطب در دنیا با استفاده از این هنر انجام می گیرد. در ادامه ما سعی داریم با معرفی بهترین دوربین های عکاسی، شما را در انتخاب دوربین عکاسی مناسب یاری کنیم. ما در این مقاله سعی بر این داریم که لیست بهترین دوربین هایی که شما می توانید آن ها را خریداری کنید را ارائه کنیم. هر یک از مدل هایی که در زیر آمده است به نوعی درخشان می باشد.

دوربین عکاسی sony a7 III
دوربین عکاسی sony a7 III

دوربین عکاسی Sony A7 III

از دوربین های برتر کمپانی سونی می باشد و سایز سنسور آن Frame-Full می باشد و اندازه آن 35.8 در 23.8 میلی متر می باشد، قدرت رزولوشن: 24.2 مگاپیکسل، بدنه این دوربین بدون آینه شبه SLR می باشد. نوع فوکوس این دوربین به صورت خودکار می باشد. البته دارای فوکوس دستی نیز می باشد، تعداد نقطه ای که می تواند روی آن فوکوس کند 693 می باشد. شما می توانید لنز های این دوربین را تغییر دهید. اندازه صفحه نمایش این دوربین ۳ اینچ می باشد.

مشخصات یک تصویر در دوربین a7 III درست مانند واقعیت به نظر می رسد. دلیل این موضوع ترکیب فوق العاده ی سنسور Exmor R CMOS می باشد. در این ترکیب تکنولوژی روشنایی از پشت استفاده شده و پردازشگر این دوربین Binoz X می باشد. این پردازشگر سرعت بازخوانی اطلاعات را صد در صد افزایش می دهد و تقریبا پردازش این اطلاعات را دو برابر می کند.

در نهایت باید بگویم که سونی با ارائه اولین دوربین بدون آینه با ویژگی فول فریم توانسته مشتری های زیادی برای خود جمع کند، این دوربین با قابلیت عکس گیری پی در پی که به کاربران حرفه ای امکان استفاده های زیادی داده است، علاوه بر آن مقاومت بالا در برابر آب و گرد و غبار از مزیت های فوق العاده این دوربین عکاسی حرفه ای می باشد.

خرید این محصول

دوربین canon EOS 250D
دوربین canon EOS 250D

دوربین عکاسی Canon EOS Rebel SL3/EOS 250D

نوع این دوربین DSLR می باشد، کسانی که به دنبال یک دوربین نسبتاً کوچک می باشند، این دوربین یکی از انواع دوربین مناسب می باشند. دو نوع رنگ سیاه و سفید برای این دوربین در نظر گرفته شده است.

سنسور موجود روی این دوربین از نوع C CMOS-APS می باشد. قدرت رزولوشن این دوربین 24.2 مگا پیکسل می باشد. این دوربین برای افراد مبتدی بسیار مناسب می باشد. این دوربین بسیار سبک می باشد که این ویژگی باعث شده است تا شما بتوانید آن را به سادگی با خود حمل کنید.

پس اگر شما به تازگی به دنیای عکاسی وارد شده اید و به دنبال یک دوربین مطابق با نیاز های خود می باشید، این دوربین برای شما بسیار مناسب می باشد.

خرید این محصول

دوربین عکاسی Nikon D850

اگر به دنبال ضبط حرکات هیجانی و پدیده های طبیعی با کیفیت بالا می باشید، این محصول شرکت نیکون از بهترین دوربین های عکاسی مورد نیاز شما خواهد بود، این دوربین با گذاشتن امکانات کامل در دست کاربر های خود، خود را به یکی از دوربین های برتر موجود تبدیل کرده است، نکته منفی ای که راجع به این دوربین وجود دارد، وزن بالا و قیمت بالای آن می باشد.

نوع سنسور این دوربین Frame-Full می باشد که دارای قدرت رزولوشن 45 مگا پیکسل می باشد. همان طور که می بینید در مقایسه با دو دوربین قبلی قدرت رزولشن این دوربین دو برابر می باشد. این دوربین دارای بدنه فلزی مقاومی نیز می باشد، شما با این دوربین عکاسی می توانید به عکس برداری های پی در پی بپردازید.

علاوه بر همه ی این ها این دوربین دارای انواع امکانات ارتباطی که برای شما مناسب می باشد، هست. شما با این دوربین می توانید با صدای کم صحنه ها را ضبط کنید. این حالت با کنار رفتن آینه می تواند از شاتر الکتریکی استفاده کند که بسیار کاربردی به نظر می رسد.

خرید این محصول

دوربین عکاسی Nikon Z6
دوربین عکاسی Nikon Z6

دوربین عکاسی Nikon Z6

این دوربین عکاسی دارای دو نوع سیستم ارتباطی می باشد که شما می توانید با استفاده از وای فای یا بلوتوث به این دوربین عکاسی شرکت نیکون متصل شوید، علاوه بر این سیستم ارتباطی این دوربین دارای لرزشگیر ۵ محوره می باشد. این دوربین نیز مانند Nikon D850 دارای سنسور فول فریم می باشد، البته قدرت رزولوشن این دوربین از محصولی که در بالا ذکر شده است متفاوت می باشد، نوع این سنسور BSI CMOS با دقت ۲۴.۵ مگا پیکسل می باشد.

سیستم فوکوس این دوربین عکاسی می تواند ۲۷۳ نقطه فوکوس از نوع تشخیص فاز را به کار گیرد، برای ذخیره سازی اطلاعات نیز درگاه XQD استفاده شده است. صفحه نمایش این دوربین لمسی می باشد که دقتی حدود ۲ میلیون نقطه دارد، علاوه بر آن قدرت چرخش نیز روی آن تعبیه شده است.

خرید این محصول

دوربین عکاسی M5 Mark III-D E-Olympus OM

این دوربین برای کسانی که به دنبال یک دوربین عکاسی مناسب برای مسافرت می باشند، بسیار بی نظیر می باشد، فاکتور هایی که این مدل را به یک دوربین عکاسی برتر تبدیل کرده است، سریع بودن آن و قابلیت حمل آسان آن می باشد. این ویژگی ها باعث شده است که شما آن را به راحتی با خود حمل کنید.

نوع این دوربین Mirrorless می باشد و قدرت رزولوشن آن 20.4 مگا پیکسل می باشد. نوع لنز این دوربین نیز Micro Four Thirds است، همه ی این ویژگی ها دست به دست هم داده اند تا یک دوربین مناسب برای افرادی که به دنبال استفاده های ساده از یک دوربین می باشند بسازند.

خرید این محصول

دوربین عکاسی Panasonic Lumix ZS200/ TZ200

این دوربین از انواع دوربین های Travel compact می باشد، این دوربین برای کسانی که به دنبال شروع کردن دنیای عکاسی و یا یک دوربین عکاسی ساده می باشند بسیار مناسب می باشد، روی این دوربین عکاسی از سنسور inch type CMOS-1 استفاده شده است.

نوع بدنه این دوربین Larger sensor کامپکت می باشد، این دوربین قابلیت تعویض لنز دارد، این دوربین عکاسی علاوه بر فوکوس خودکار، دارای فوکوس دستی نیز می باشد. حداکثر زوم اپتیکال این دوربین عکاسی به اندازه ۱۵ برابر بیشتر از حالت عادی می باشد.

راجع به نوع صفحه نمایش هم اگر بخواهیم حرف بزنیم از انواع TFT LCD می باشد که اندازه آن ۳ اینچ می باشد، صفحه نمایش این دوربین عکاسی لمسی می باشد، نمای زنده نیز در این نمایشگر وجود دارد.

مشخصات فیزیکی این دوربین عکاسی نیز به شرح مقابل می باشد، ابعاد آن به اندازه ۱۱۱ در ۶۶ در ۴۵ میلی متر می باشد، این دوربین از سبک ترین دوربین های عکاسی موجود در بازار می باشد که وزن آن ۳۴۰ گرم می باشد،  این دوربین در برابر شرایط محیطی، مقاومت بالایی ندارد. نوع باتری این دوربین نیز لیتیون یون می باشد.

خرید این محصول

دوربین عکاسی Sony A6100

این دوربین یکی دیگر از انواع دوربینی می باشد که برای کسانی که به دنبال یک دوربین با مکانیک ساده برای شروع دنیای بزرگ عکاسی مناسب می باشد، البته جز موارد بهتر در دوربین های ابتدایی می باشد و به تبع آن دارای قیمت بالاتری نیز می باشد.

این دوربین عکاسی از دسته ی mirrorless می باشد. که اندازه سنسور آن از دسته APS_C می باشد، جدا از همه ی این ها این دوربین عکاسی دارای قدرت رزولوشن ۲۴ مگا پیکسل می باشد. لنز دوربین Sony A6100 از دسته mount-Sony E می باشد.

در نهایت این ویژگی ها در کنار هم جمع شده اند تا یک دوربین فوق العاده را به نمایش بگذرند، مزبت اصلی این دوربین قابل حمل بودن آن می باشد، وزن کم این دوربین در مقایسه با دوربین های دیگر کمپانی سونی باعث برتر شدن این دوربین شده است.

دوربین عکاسی Nikon D3500

دوربین عکاسی Nikon D3500 یکی دیگر از محصولات کمپانی Nikon می باشد که به عنوان جایگزین برای دوربین های عکاسی D3300 و D3400 ارائه شده است. البته این محصول آن چنان پیشرفتی نسبت به دو مدل سابق خود نداشته است، یکی از تغییر های چشم گیر روی این دوربین بلوتوث دار شدن این دوربین می باشد. البته این دوربین هنوز از نداشتن وای فای داخلی در خود رنج می برد.

نوع سنسور این دوربین C-APS که دارای قدرت رزولوشن ۲۴ مگا پیکسل می باشد، تونایی عکاسی این دوربین عکاسی نسبت به سایر دوربین های عکاسی دسته خودش بسیار بالاتر می باشد. صفحه نمایشی این دوربین درست مانند دو مدل قبلی ثابت و غیر قابل چرخش می باشد. علاوه بر آن صفحه نمایش این دوربین عکاسی هنوز غیر لمسی می باشد.

در این دوربین، فایل های RAW از گستره ی دینامیکی خوبی بهره مند می باشند، در این دوربین شما از کنترل های کمتری در مقابل دوربین های عکاسی با رده ی بالاتر بهره مند می باشید. مکانیک ارتباطی این دوربین درست مانند سایر دوربین های دسته این کمپانی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا