دوربین عکاسی

معرفی دوربین عکاسی Nikon D850

چرا باید دوربین عکاسی نیکون d850 را بخریم ؟

غیرممکن است که عکاس باشید و با نام بهترین دوربین عکاسی یعنی نیکون نا آشنا باشید . در سال 2017 ، در صدمین سالگرد رسمی خود ، نیکون مدل جدید خود را با نام دوربین عکاسی Nikon D850 عرضه کرد . این قطعه هنری یک دوربین درجه یک حرفه ای است که از لنز های رفلکس تک لنز دیجیتال با قاب کامل برخوردار است .

خرید دوربین عکاسی نیکون مدل D850 از دیجی کالا

درباره دوربین عکاسی Nikon D850 باید گفت که این دوربین زیبا در تایلند ساخته شده است و از نوع جدیدی است . این اولین نیکون DSLR است که دارای یک سنسور تصویر با نور پشتی است . بنابراین اگر می خواهید مجموعه خود را به روز کنید ، باید دست خود را بر روی فناوری بهترین دوربین عکاسی قرار دهید . می توانید در عروسی ها پرتره بگیرید یا بر روی مناظر زیبا کلیک کنید . انتخاب با شماست !

شما می توانید جهت بررسی و انتخاب بهترین دوربین عکاسی به سایت farsiro.com مراجعه کنید .

ویژگی های اصلی بهترین دوربین عکاسی

هدف ما ارائه اطلاعات لازم در مورد Nikon D850 است تا بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید . در این جا ویژگی های اصلی این دوربین را برجسته خواهیم کرد . با دقت نکات زیر را مطالعه کنید .

حالت های نوردهی خودکار بهترین دوربین عکاسی

بیشتر عکاسان می خواهند با تنظیمات و حالت های مختلف دوربین را کنار هم داشته باشند . به عنوان یک کاربر ، می توانید از شش حالت صحنه نوردهی خودکار استفاده کنید . شما می توانید از میان پرتره ، چشم انداز ، کودک ، ورزش ، کلوزآپ و پرتره شب انتخاب کنید . بسته به تمرکز ، خلق و خو و یا وضعیت شما ، می توانید هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید . بعداً سایر تنظیمات دوربین مطابق با آن حالت انجام می شود .

دوربین nikon d850
دوربین nikon d850

بهترین دوربین عکاسی جهت استفاده آسان

استفاده از این مدل نیکون بسیار آسان است . پس از خواندن کتابچه راهنمای آن ، می توانید به راحتی از این دستگاه استفاده کنید . بنابراین به ویژگی های آن توجه کنید و از صفحه لمسی آن تا حد ممکن استفاده کنید .

در آخر ، می توانید به راحتی عکس های این دوربین را به رایانه یا تلفن همراه خود منتقل کنید . بنابراین برنامه را بارگیری کرده و تصاویر خود را به هر کجا که می خواهید منتقل کنید .

وضوح عالی در بهترین دوربین عکاسی

ما فکر می کنیم این کار با دوربین عکاسی Nikon D850 منصفانه است که با ذکر وضوح عالی و سرعت قابل توجه ، لیست جوانب خود را شروع کند . این دوربین به کاربران خود اجازه می دهد تا این عمل را با 45.7 مگاپیکسلی ضبط کنند . بسیاری از کاربران آن ، این را DSLR شگفت انگیز می نامند . همان طور که می دانید کار در عرض چند ثانیه اتفاق می افتد ، بنابراین اگر عکاس ورزشی هستید ، به بهترین دوربین عکاسی نیاز دارید که لحظات را در عرض چند ثانیه ثبت می کند . به علاوه ، وضوح آن به شما کمک می کند حتی با بالاترین کیفیت تصاویر که تمام جزئیات را نشان می دهد ، ضبط کنید .

صفحه نمایش لمسی کج در بهترین دوربین عکاسی

اگر می خواهید از زاویه های زیاد و متنوع عکس بگیرید ، از ویژگی صفحه لمسی شیب این محصول به طور حتم استفاده می کنید . اگر از تلفن همراه خود عکس می گیرید ، پس باید از ویژگی هایی مانند Touch AF ، کنترل Touch Shutter و پیمایش منو ها و پخش استفاده کنید . این به شما کمک می کند تا تصاویر را ضبط کنید و زوایایی را که دسترسی به تنظیمات معمولی در آن دشوار است برجسته کنید . علاوه بر این ، اگر نگران تمرکز هستید و در جایی که می خواهید به آن احتیاج دارید ، باید با حالت عکسبرداری Live View بزرگنمایی کنید و از ویژگی هایی مانند Pinpoint AF استفاده کنید .

چرا نیکون D850 بهترین دوربین عکاسی است ؟

همان طور که پیش از این درباره مشخصات بهترین دوربین عکاسی  گفته شد ، بیشتر عکاسان حرفه ای که اتفاقاً کاربران Nikon D850 هستند اعلام کرده اند که این یکی از بهترین دوربین های موجود در بازار است . اگر به دنبال یک دوربین با کیفیت بالا ، ویژگی های بالا و کارایی بالا هستید ، این همان دوربین است. با استفاده از آن می توانید از مزایای این دوربین استفاده کنید .

قبل از خرید باید چه چیزی را درباره دوربین عکاسی  Nikon D850بدانم ؟

چندین عامل وجود دارد که هنگام خرید یک دوربین جدید به توجه شما نیاز دارند . ما یک لیست کوچک تهیه کرده ایم که شامل این ویژگی ها است .

اندازه بهترین دوربین عکاسی

نکته بعدی که باید مراقب آن باشید اندازه دوربین است . اگر دوست دارید زیاد سفر کنید ، از این مدل نیکون استفاده کنید . از اندازه استانداردی برخوردار است ، بنابراین می توان در هر نقطه ای آن را قرار داد . حتی اگر شما در حال پوشش یک رویداد ورزشی هستید ، می توانید به راحتی در هنگام اجرا و نگه داشتن این دوربین بر روی عکس های روشن کلیک کنید .

لنز در بهترین دوربین عکاسی

بیشتر عکاسان حرفه ای کاملاً از لنز های موجود در این محصول راضی نیستند ، بنابراین بر روی لنزهای دیگری سرمایه گذاری می کنند . بنابراین قبل از سرمایه گذاری بر روی یک دوربین ، در مورد لنز دوربین جدید نیز تحقیقاتی انجام دهید تا از سازگاری آن مطلع شوید .

درباره دوربین عکاسی نیکون d850
درباره دوربین عکاسی نیکون d850

آیا Nikon D850 یک دوربین حرفه ای و بهترین دوربین عکاسی است؟

این یک دوربین عکاسی اکشن واقعاً پویا است که از آن به عنوان یک مرکز قدرت چندرسانه ای نام برده شده است . بله ، Nikon D850 واقعاً یک دوربین حرفه ای است . این دوربین پتانسیل آن را دارد که برای کاربران خود بهترین دوست باشد . با سرمایه گذاری روی این دوربین واقعاً می توانید سطح عکاسی خود را به سطح بعدی برسانید .

آیا Nikon D850 ضد آب است ؟

قبل از گرفتن این بهترین دوربین عکاسی برای عکس گرفتن از زندگی در زیر آب ، بدانید که این دوربین ضد آب نیست . بنابراین اگر می خواهید از دوربین در باران یا زیر آب استفاده کنید ، بر روی واحدی که همراه آن است ، سرمایه گذاری کنید .

Nikon D850 چند مگاپیکسل است ؟

از آنجا که این یکی از اولین دوربین های فول فریم نیکون است و بهترین دوربین عکاسی است ، در حدود 45.7 مگاپیکسلی ساخته شده است . با وجود مگاپیکسلی زیاد ، گرفتن عکس در شرایط کم نور بسیار آسان است . عکاسان  می توانند می توان از چندین مگاپیکسل عالی این دوربین در چندین سناریو دیگر استفاده کنند و به مرور زمان بر روی هنر عکاسی تسلط یابند .

خرید دوربین عکاسی نیکون مدل D850 از دیجی کالا

مشخصات فنی دوربین نیکون D850

NIKON D850

بدنه

نوع بدنهSLR سایز متوسط

سنسور

تعداد پیکسل موثر46 مگاپیکسل
حداکثر رزولوشن8256 در 5504
نسبت تصویر1:1, 5:4, 3:2, 16:9
اندازه‌ی سنسورفول‌فریم (35.9 در 23.9 میلی‌متر)
نوع سنسورBSI-CMOS
پردازندهExpeed 5

مشخصات تصویر

بازه‌‌ی حساسیتخودکار, 64-25600
حداقل حساسیت ارتقایافته32
حداکثر حساسیت ارتقایافته102400
لرزشگیر داخلی
پسوند غیرفشردهRAW + TIFF

لنز و سیستم فوکوس

فوکوس خودکار– تشخیص کنتراست
– تشخیص فاز
– چندگانه
– مرکزی
– تک‌نقطه انتخابی
– تعقیب سوژه
– تکی
– پیوسته
– لمسی
– تشخیص چهره
– نمای زنده
فوکوس دستی
تعداد نقطه‌ی فوکوس151
مانت اتصال لنزنیکون F
قابلیت تعویض لنز
ضریب فاصله کانونی1 برابر

نمایشگر و منظره‌یاب

نوع صفحه‌نمایشTFT LCD
تعداد نقاط صفحه‌نمایش2,359,000 نقطه
اندازه‌ صفحه‌نمایش3.2 اینچ
صفحه‌نمایش چرخانتیلت‌شونده
صفحه‌نمایش لمسی
نمای زنده
منظره‌یاب
نوع‌ منظره‌یاباپتیکال
پوشش منظره‌یاب100 درصد
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب0.75 برابر

قابلیت‌های عکاسی

حداقل سرعت شاتر30 ثانیه
حداکثر سرعت شاتر1/8000 ثانیه
فلاش داخلی
درگاه اتصال فلاش خارجی
حداکثر نرخ عکاسی پیاپی9.0 فریم بر ثانیه
تایمر عکاسی خودکاربله (2, 5, 10, 20 ثانیه)
حالات نورسنجی– چندگانه
– مرکزی
– هایلایت
– نقطه‌ای
جبران نوردهی±5 (در فواصل پله‌ای 1/3EV, 1/2EV, 1EV )
براکت نوردهی خودکار±5 (2, 3, 5, 7 فریم در فواصل پله‌ای 1/3EV, 1/2EV, 2/3EV, 1EV )

قابلیت‌های فیلمبرداری

فرمت فیلمبرداریMPEG-4
حالات فیلمبرداری2160 × 3840 (24، 25 و 30 فریم بر ثانیه)
1080 × 1920 (24، 25، 30، 50، 60 و 120 فریم بر ثانیه)
میکروفن داخلیاستریو
بلندگومونو
ضبط تایم‌لپس

فضای ذخیره‌سازی

نوع حافظه جانبیSD/SDHC/SDXC + XQD

اتصالات

USBUSB 3.0
HDMI
ورودی میکروفن
خروجی هدفون
کنترل از راه دور
وای‌فای
بلوتوث
GPS
NFC

متفرقه

زمان معرفیJul 25, 2017
قیمت جهانی در زمان عرضه3299 دلار

مشخصات فیزیکی

ابعاد146 در 124 در 79 میلی‌متر
وزن (با احتساب باتری)1005 گرم
مقاوم در برابر شرایط محیطی
نوع باتریباتری لیتیوم یون EN-EL15a
عمر باتری (تعداد عکس بر اساس استاندارد CIPA)1840

خرید دوربین عکاسی نیکون مدل D850 از دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا