دوربین عکاسی

آشنایی کامل با دوربین عکاسی Sony A7 III (پیشنهادی)

معرفی دوربین عکاسی Sony A7 III

0
(0)

وجود بهره مندی از یک دوربین عکاسی Sony A7 III

دنیای امروزی هر چند که پر از کبر و ریا و ناهنجاری های اجتماعی در کنار فشارهای اقتصادی و پیچیده شدن فرآیند زندگی است؛ اما در عین حال دارای طبیعت بکر و منحصر به فردی است که می توان با ورود به هر یک از اماکن تفریحی لحظات خاطره آفرینی را برای خود رقم زد. برای ثبت این لحظات در تقویم زندگی خویش لزوم استفاده و بهره مندی از یک دوربین عکاسی به خوبی در زندگی حس می شود. استفاده از این وسیله کارآمد به ویژه برای کسانی که عاشق تفریح و خوشگذرانی هستند؛ جزء ضروری ترین وسایل به شمار می آید تا همواره دوربین عکاسی محبوب و دوست داشتنی خود را در هر سفر و طبیعت گردی با گروه دوستان یا خانواده خویش به همراه داشته باشند و از وجود آن برای گرفتن عکس های هنری و ثبت خاطرات دلنشین و شیرین بسیار زیادی استفاده به عمل آورند.

برای استفاده از این وسیله پیش از تصمیم خود مبنی بر خرید دوربین عکاسی می بایست ابتدای امر به نوع نیاز خود از این وسیله توجه کنید و سپس اقدام به خرید کنید. چرا که برخی از افراد هستند که شاید سالی یک بار هم به تفریح و طبیعت گردی نروند و یا استفاده چندان زیادی از طبیعت و ثبت و ضبط نمودن خاطرات خویش نداشته باشند تنها برای یک سری سفرها و دورهمی های خود بخواهند از یک دوربین استفاده کنند. مسلما معیار آن ها برای انتخاب دوربین عکاسی با کسانی که آلبوم های بسیار زیادی از سفرهای خود پدید آورده اند و فیلم های بسیار زیادی را در این عرصه ضبط نموده اند؛ خیلی متفاوت به نظر می آید.

به همین علت در ادامه سعی بر معرفی یکی از بهترین دوربین های عکاسی موسوم به دوربین عکاسی Sony A7 III خواهیم پرداخت تا با تبیین مشخصات و کاربردهای این دوربین بتوانیم آن را برای شما معرفی نموده و تمامی زیر و بم آن را برای شما مورد واکاوی قرار دهیم پس با ما تا پایان همراه باشید.

بهترین دوربین عکاسی چیست و چه انتظاراتی را برآورده می سازد؟

اگر به دنبال بهترین دوربین عکاسی هستید تا با گرفتن عکس و ویدئو از دوستان و عزیزان خود و نیز طبیعت و شکار صحنه های مختلف برای خود خاطره آفرینی و هنرآزمایی کنید؛ می بایست دوربینی را خریداری کنید که بسیار حرفه ای با قابلیت های بی نظیر و فوق العاده ای باشد. برای این منظور می بایست دوربین عکاسی خود را در سری دوربین هایی مورد خریداری قرار دهید که از کیفیت و کارایی بسیار برجسته و شایان توجهی برخوردار بوده باشد.

کیفیت تصویر بالا و بی نظیر و نیز قدرت ضبط تصاویر به صورت کاملا حرفه ای با ارائه جزئیات بالا با رزولوشن خیلی عالی و بی نظیر در کنار سایر تکنولوژی ها و قابلیت های بی نظیر سبب انتخاب یک دوربین عکاسی برتر می گردد. وجود این مشخصات عالی در کنار زیبایی و جذابیت ظاهری خود دوربین عکاسی و البته استحکام بدنه آن و قابلیت ضد ضربه و ضد آب بودن آن همگی در کنار همدیگر سبب می شود تا شما بهترین دوربین عکاسی را برای ثبت لحظات خاطره آفرین زندگی خویش مورد استفاده قرار دهید.

درباره دوربین Sony A7 III

معرفی دوربین عکاسی Sony A7 III

پس از ذکر معرفی بهترین دوربین های عکاسی در این بخش به معرفی یکی از بهترین دوربین های عکاسی پرداخته می شود که دربردارنده اکثر خصوصیاتی است که شما از آن به عنوان یک دوربین عکاسی انتظار دارید تا با خرید آن و عکاسی و فیلمبرداری به وسیله آن بتوانید لحظات شاد و شیرین زندگی خود را همواره پیش چشم خود داشته باشید و با مرور آن ها به یاد ایام خوش و شیرین زندگی خود در طی روزهای زندگی بیفتید و از وجود آن ها لذت و بهره لازم را ببرید. دوربین عکاسی Sony A7 III در این بین یکی از بهترین دوربین های عکاسی به شمار می آید که ساخت برند سونی معتبر می باشد که امروزه کیفیت و کارایی کلیه محصولات این شرکت بر کمتر کسی پوشیده است.

دوربین عکاسی Sony A7 III طراحی شده در کمپانی سونی دوربینی بدون آینه و دارای حسگر فول فریماز در نوع BSI CMOS می باشد که با رزولوشن 24 مگاپیکسلی خود یکی از دوربین های عکاسی فول فریم با مگاپیکسل بالایی خود را به همگان ثابت کرده است. بنابراین شما می توانید با خرید این دوربین عکاسی از کیفیت عکس های گرفته شده و نیز ضبط ویدئو های مختلف با کیفیت k4 لذت ببرید که در نوع خودش فوق العاده عالی و بی نظیر می باشد. دوربین عکاسی Sony A7 III به همراه لنز 70-28 و نیز پردازنده BIONZ X از جمله دوربین های رده بالا به حساب می آید.

کیفیت فیلمبرداری k4 با سرعت 30 فریم بر ثانیه بستری را برای شما فراهم آورده است تا بر حسب آن بتوانید فیلم ها و ویدئوهای بی نظیری را برای خود ثبت و ضبط کنید که با مشاهده مجدد آن ها در زمان های مختلف می توانید یک خاطره بازی شیرینی داشته باشید. ضمن اینکه این دوربین عکاسی دارای منظره یاب می باشد و به شما توانایی عکس های پی در پی 10 فریم بر ثانیه را می دهد تا شما بتوانید با استفاده از این قابلیت دوربین عکاسی Sony A7 III عکس های هنری تر، طبیعی تر و فوق العاده بی نظیر و زیبایی را گرفته و آن ها را نیز گوشه ای در دفتر خاطرات زندگی خویش قرار دهید. با توجه به تکنولوژی ها و پیشرفت های روز دنیا در این دوربین عکاسی نیز شما از قابلیت های هوشمندسازی و تکنولوژی های برجسته ای بهره می برید که مسلما موجب حیرت و شگفتی شما خواهد شد.

سیستم فوکوس خودکار در دوربین عکاسی Sony A7 III نسبت به دوربین های دیگر با پیشرفت های چشمگیری همراه بوده است. به گونه ای که نقاط فوکوس تشخیص فازی در دوربین مورد نظر به عدد قابل توجه 693 نقطه فوکوس رسیده که در نوع خود بسیار شایان توجه است. در حالت فیلمبرداری نیز از 425 نقطه فوکوس تشخیص کنتراست می توان برای فوکوس خودکار بهره مند شد.

ذکر نکات داده شده به طور کلی گویای همه چیز است که شما با یک دوربینی سر و کار دارید که از هر نظر کیفیت بالایی از خود به نمایش می گذارد. در خصوص ظاهر این دستگاه هم بد نیست بدانید که دوربین عکاسی Sony A7 III از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که استحکام خیلی بالایی از خود به نمایش خواهد گذاشت و علاوه بر آن وزن سبک این دوربین عکاسی نیز از دیگر نقاط قابل توجه آن به شمار می آید.

about Sony A7 III

مشخصات دوربین عکاسی Sony A7 III

تا پیش از این چشم اندازی کلی از دوربین عکاسی Sony A7 III گفته شد. برای آنکه شناخت بیشتری نسبت به این دوربین عکاسی حاصل شود تا شما بتوانید با فراغ بال نسبت به خرید دوربین عکاسی مبادرت ورزید؛ می بایست نیم نگاهی هم نسبت به مشخصات دوربین عکاسی Sony A7 III بیندازید تا به این منظور با مشخصات کلی این دوربین عکاسی هم آشنایی صورت گرفته و نسبت به همه نکات و تکمیلی آن اطلاعات زیادی در دست داشته باشید. از جمله این مشخصات این دوربین عکاسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدنه بدون آینه شبه SLR
  • سنسور 24 مگاپیکسل
  • قابلیت ضبط ویدئو در رزولوشن k4 با رزولوشن 2160*3840
  • دارای نمایشگر 3 اینچی چرخشی، لمسی با کیفیت 1440K پیکسل
  • دارای سنسور لرزشگیر 5 محوره طبق استاندارد
  • ارتباط بی سیم
  • سرعت گرفتن عکس به صورت پیاپی تا 10 فریم بر ثانیه
  • وزن 657 گرم
  • پردازنده Bioz X
  • فوکوس خودکار تشخیص کنتراست
  • فوکوس دستی
  • نمایشگر و منظره یاب
  • صفحه نمایش لمسی
  • مقاوم در برابر شرایط مختلف جوی
  • دارای کارت حافظه Dual SD
  • و…

وجود چنین مشخصاتی به طور کلی نشان دهنده کیفیت بالای دوربین عکاسی مورد نظر می باشد که شما می توانید با خرید این دوربین عکاسی با کیفیت بسیار بالا به خوبی از آن بهره مند شوید تا بتوانید آن را در مراسمات خود و طبیعت گردی خود به خوبی مورد استفاده قرار دهید.

بنابراین اگر می خواهید خاطره خوب امروزتان را تبدیل به خاطره ای مانا و ماندگار برای سالیان زیاد و حتی برای نسل های پس از خود تبدیل سازید، می توانید با انتخاب یک دوربین عکاسی فوق پیشرفته و عالی همچون دوربین عکاسی Sony A7 III از وجود آن بهره مند شده تا از قابلیت ها و تکنولوژی های نهفته در آن بتوانید به بهترین نحو ممکن استفاده به عمل آورده تا پس از گذر مدت ها بتوانید با این عکس ها و ویدئوهای ضبط شده خاطره بازی شیرینی را در کنار دوستان و عزیزان خود تجربه کنید و با اشتراک گذاشتن آن ها به دوستان و آشنایان نزدیک خود یادی از افراد مختلف و نیز خاطره سفرهای متنوعی کنید

که مسلما هم برای شما و هم برای تمامی افراد و آشنایان نزدیک شما بسیار لذت بخش خواهند شد. در صورتی هم که شما به عنوان یک عکاس یا فیلمبردار حرفه ای بخواهید از این دوربین استفاده به عمل آورید، می توانید تصاویر بکر و دیدنی یا به اصطلاح شاهکارها و شکار لحظه ها را با یک دوربین بسیار با کیفیتی ثبت و ضبط کنید که فوق العاده بی نظیر است.

[button color=”red” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/66f3a3ca-606f-4d17-a683-ee66eb6f2f2b” icon=”buy” target=”true” nofollow=”true”]خرید دوربین سونی مدل A7R III از دیجی کالا[/button]

بدنه

نوع بدنهبدون‌آینه شبه SLR

سنسور

تعداد پیکسل موثر24 مگاپیکسل
حداکثر رزولوشن6000 در 4000
نسبت تصویر3:2, 16:9
اندازه‌ی سنسورفول‌فریم (35.8 در 23.8 میلی‌متر)
نوع سنسورBSI-CMOS
پردازندهBionz X

مشخصات تصویر

بازه‌‌ی حساسیت100-25600
حداقل حساسیت ارتقایافته50
حداکثر حساسیت ارتقایافته204800
لرزشگیر داخلی
پسوند غیرفشردهRAW

لنز و سیستم فوکوس

فوکوس خودکار– تشخیص کنتراست
– تشخیص فاز
– چندگانه
– مرکزی
– تک‌نقطه انتخابی
– تعقیب سوژه
– تکی
– پیوسته
– لمسی
– تشخیص چهره
– نمای زنده
فوکوس دستی
تعداد نقطه‌ی فوکوس693
مانت اتصال لنزسونی E
قابلیت تعویض لنز
ضریب فاصله کانونی1 برابر

نمایشگر و منظره‌یاب

تعداد نقاط صفحه‌نمایش921,600 نقطه
اندازه‌ صفحه‌نمایش3 اینچ
صفحه‌نمایش چرخانتیلت‌شونده
صفحه‌نمایش لمسی
نمای زنده
منظره‌یاب
نوع‌ منظره‌یابالکترونیکی
پوشش منظره‌یاب100 درصد
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب0.78 برابر

قابلیت‌های عکاسی

حداقل سرعت شاتر30 ثانیه
حداکثر سرعت شاتر1/8000 ثانیه
فلاش داخلی
درگاه اتصال فلاش خارجی
حداکثر نرخ عکاسی پیاپی10.0 فریم بر ثانیه
تایمر عکاسی خودکاربله (2 یا 10 ثانیه)
حالات نورسنجی– چندگانه
– مرکزی
– هایلایت
– میانگین
– نقطه‌ای
جبران نوردهی±5 (در فواصل پله‌ای 1/3EV, 1/2EV )
براکت نوردهی خودکار±5 (3, 5 فریم در فواصل پله‌ای 1/3EV, 1/2EV, 2/3EV, 1EV, 2EV )

قابلیت‌های فیلمبرداری

فرمت فیلمبرداریMPEG-4, AVCHD, XAVC S, H.264
حالات فیلمبرداری2160 × 3840 (۲۴ و ۳۰ فریم بر ثانیه)
1080 × 1920 (۲۴، ۳۰، ۶۰ و ۱۲۰ فریم بر ثانیه)
میکروفن داخلیاستریو
بلندگومونو
ضبط تایم‌لپس

فضای ذخیره‌سازی

نوع حافظه جانبیSD/SDHC/SDXC, Memory Stick Duo/Pro Duo/Pro-HG Duo

اتصالات

USBUSB 3.1 Gen 1
HDMI
ورودی میکروفن
خروجی هدفون
کنترل از راه دور
وای‌فای
بلوتوث
GPS
NFC

متفرقه

زمان معرفی2018/02/27
قیمت جهانی در زمان عرضه2000 دلار برای بدنه

مشخصات فیزیکی

ابعاد127 در 96 در 74 میلی‌متر
وزن (با احتساب باتری)650 گرم
مقاوم در برابر شرایط محیطی
نوع باتریباتری لیتیوم یون NP-FZ100
عمر باتری (تعداد عکس بر اساس استاندارد CIPA)710

[button color=”red” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/66f3a3ca-606f-4d17-a683-ee66eb6f2f2b” icon=”buy” target=”false” nofollow=”true”]خرید دوربین سونی مدل A7R III از دیجی کالا[/button]

به این مطلب چه امتیازی میدی؟

میانگین 0 / 5. تعداد 0

اولین نفری باش که رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا