لوازم جانبی هوشمند
موضوعات داغ

معرفی بهترین پاور بانک ها + ویژگی های آنان

با بهترین پاور بانک ها آشنا شوید

در این مقاله فارسیرو قصد داره تا بهترین پاور بانک هارو بهتون معرفی کنه تا انتهای این مقاله همراه ما باشید

پاور بانک
یا شارژر همراه، یک جزء جدایی ناپذیر از زندگی امروزه انسان است. البته آنچه که باید بدانید این است که این پاور بانک ها هم مانند دیگر اجزایی که دیجیتالی تلقی می شوند روز به روز در حال تغییر هستند و انواع گسترده ای از آن ها مورد استفاده است. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین پاور بانک ها و همچنین بهترین پاوربانک ها بپردازیم پس با ما همراه شوید.

البته که پاور بانک هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند در دو نوع هستند. باتری های آن ها یا از نوع لیتیوم یونی است یا از نوع لیتیوم پلیمری. باتری های لیتیوم یونی هستند در دمای بین 20 تا 60 درجه سانتی گراد می توانند یک عملکرد مطلوب از خود نشان دهند و زمانی که دما بالاتر می رود ممکن است که دچار مشکل شوند. باتری هایی که به آن ها لیتیوم پلیمری گفته می شود اما یک محدوده دمای بیشتر را تحت پوشش قرار خواهند داد. بعضا ممکن است که شما در دمای بالا و یا بسیار پایین نیاز به شارژر همراه داشته باشید. در این حال می توان گفت که باتری های لیتیوم پلیمری انتخاب مناسب تری هستند.

بهترین مدل پاور بانک
بهترین مدل پاور بانک

آنچه در ادامه می‌خوانید

بهترین پاور بانک شیاومی مدل PLM09ZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

در این مدل از پاور بانک شیائومی ظرفیت 10000 میلی آمپری یک باتری لیتیمی به کار رفته است. مشخصاتی که باید در مورد این محصول بدانید در وهله اول وزن آن است که در حدود 243 گرم است. این شارژر همراه  مانند تمامی انواع دیگر که پرفروش هستند به صورت مستطیلی طراحی شده است که همین طراحی هم باعث می شود شما بتوانید آن را به صورت همراه داشته باشید. این محصول با وزن کم و همچنین طراحی متناسب یکی از بهترین مواردی است که شما میتوانید آن را به همراه داشته باشید.

امروزه استفاده از پاور بانک ها به شما کمک خواهند کرد که همیشه و همه جا بتوانید گوشی خود را شارژ کنید. این پاور بانک ها دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر هستند و شما هم میتوانید از آن ها به دفعات استفاده کنید. امروزه استرس تمام شدن شارژ تلفن همراه ممکن است که شما را در مواقع ضروری دچار مشکل کند. در این موقع ممکن است که شما دچار استرس شوید. در این زمان ممکن است که استفاده از شارژر های فندکی و انواع دیگر مانند شارژرهای دیواری هم به شما کمک کنند.

زمانی که میخواهید از شارژر همراه استفاده کنید، باید خروجی های دستگاه را کنترل کنید. به طور مثال، برای اینکه بتوانید از این شارژر همراه برای شارژ کردن گوشی موبایل خود استفاده کنید باید از شدت جریان حدودی یک آمپر استفاده کنید.

این در حالی است که شارژ کردن تبلت با همین پاور بانک ممکن است که نیاز به شدت جریان خروجی 2 آمپر داشته باشد. بر این اساس گفته می شود که با استفاده از شارژر همراه شما قادر خواهید بود که باتری های انواع گوشی های موبایل، دوربین های دیجیتالی، تبلت ها و همچنین دیگر لوازم الکترونیکی که در این زمینه وجود دارند را شارژ کنید.

روی بدنه ی این مدل از شارژر همراه ، یک نشانگر LED هم وجود دارد که وضعیت باتری خود شارژ را نشان خواهد داد. این بخش به شما کمک می کند که همیشه پاور بانک خود را از نظر شارژی کامل نگه دارید. همچنین یک کابل USB هم وجود دارد که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید که باتری های به کار رفته در لوازم مختلف خود را شارژ کنید. پاور بانک های شیائومی یکی از بهترین ها هستند و شما می توانید برای سال ها از آن ها استفاده کنید بدون اینکه دچار مشکل شوید.

مشخصات پاور بانک شیاومی مدل PLM09ZM

اقلام همراه اضافیکابل میکرو یو اس بی – دفترچه راهنما
امکان شارژ همزمان2 دستگاه
پوشش ظاهری کابلPVC (پلاستیک)
تعداد درگاه خروجی2 عدد
تعداد درگاه ورودی1 عدد
جنس بدنهآلومینیوم
سازگار با سیستم عامل‌ ها – دستگاه هاسازگار با موبایل و تبلت و …
شدت جریان خروجی5.1 ولت 2.4 آمپر – 9 ولت 1.6 آمپر – 12 ولت 1.2 آمپر
شدت جریان ورودی5 ولت 2 آمپر – 9 ولت 2 آمپر – 12 ولت 1.5 آمپر
مدت زمان شارژ شدن4.2 ساعت با آداپتور 18V و کابل استاندارد – 6.2 ساعت با آداپتور 10V و کابل استاندارد
منبع تغذیهآداپتور
نوع درگاه خروجیUSB
نوع درگاه ورودیMicro USB
ویژگی هامحافظت در برابر ولتاژ و جریان بیش از حد (ورودی و خروجی)، اتصال کوتاه، بارگیری بیش از حد، بیش از حد تخلیه و ضریب دما مثبت باتری (PTC)

خرید این محصول


بهترین شارژر همراه روموس مدل Knight20 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

در این مدل از پاور بانک، یک ظرفیت 20000 میلی آمپری تعبیه شده است. این باتری لیتیومی پلیمری به گونه ای طراحی شده است که شما میتوانید از آن بارها برای شارژ کردن تلفن همراه خود استفاده کنید. این محصول در حدود 443 گرم وزن دارد که این افزایش وزن نسبت به مدل قبل تماما به دلیل افزایش ظرفیت است. طراحی مستطیل شکل این پاور بانک به شما کمک خواهد کرد که بتوانید آن را به آسانی در کیف خود قرار دهید.

طول این پاور بانک در حدود 163 میلی متر است و عرض آن نیز 82 میلی متر است. سایز آن با توجه به ظرفیتی که دارد نسبت به بسیاری از نمونه های مشابه کمتر است و به همین دلیل هم می توان سنگین بودن اندک آن را نادیده گرفت. شما میتوانید حتی به صورت دائم این پاور بانک ها را در جیب و یا کیف خود قرار دهید بدون آنکه سنگینی خاصی را در این زمینه حس کنید.

بهترین پاور بانک

در واقع این دستگاه به شما کمک خواهد کرد که هیچ نگرانی ای را در زمینه تمام شدن شارژ تلفن همراه خود نداشته باشید. ولتاژ ورودی این دستگاه 5 ولت است که البته با ولتاژ خروجی آن هماهنگ است. شدت جریان آن در حدود 2.1 آمپر است و به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که اگر میخواهید دستگاه خود را شارژ کنید باید از یک حداقل شدت جریان استفاده کنید که میزان آن یک آمپر در نظر گرفته شده است.

البته شما با این دستگاه می توانید انواع مختلفی از تلفن های همراه، تبلت ها، دوربین های دیجیتال و همچنین دیگر دستگاه ها را شارژ کنید. نمایشگر LED  که روی این دستگاه تعبیه شده است به شما این امکان را می دهد که در هر لحظه میزان شارژ پاور بانک خود را نگاه کنید. در بسته بندی این دستگاه هم مانند بخش قبل یک کابل USB قرار گرفته است که شما می توانید با استفاده از آن دستگاه خود را شارژ کنید و یا میتوانید پاور بانک خود را متصل و شارژ آن را صددرصد کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه رنگ به خصوص آن است. طراحی سفید و نقره ای آن باعث زیبایی آن می شود پس اگر شما هم در دسته آن اشخاصی قرار دارید که به دنبال خرید یک دستگاه خاص هستید می توانید این پاور بانک را خریداری کنید و از مزایای بسیار آن بهره مند شوید.

مشخصات شارژر همراه روموس مدل Knight20

تعداد درگاه خروجی2 عدد
سازگار باانواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل
ظرفیت اسمی20000 ميلي‌آمپر ساعت
قابلیت های ویژهشارژ ايمن (MultiProtect)¡ امکان شارژ کردن سريع‌تر موبايل¡ امکان شارژ تبلت
قابلیت‌های ویژهشارژ ايمن (MultiProtect)، امکان شارژ کردن سريع‌تر موبايل، امکان شارژ تبلت
مشخصات فنیدارای کابل شارژ مجموع شدت جریان خروجی: 2.1 آمپر دارای بدنه‌ی مقاوم در برابر جذب اثر انگشت
نحوه نمایش میزان شارژ باترینشانگر LED
نوع باتریليتيوم-پليمري
وزن443 گرم
ولتاژ ورودی5.0 ولت

خرید این محصول


بهترین پاور بانک یوسمز مدل power bank PB9 Mini با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

این پاور بانک زیبا، با طراحی ظریف خود در دو رنگ مشکی و سفید موجود است که شما میتوانید بسته به سلیقه خود آن را خریداری کنید. آنچه که در این دستگاه مشاهده خواهید کرد یک LED است که در آن با رنگ قرمز میزان شارژ پاور بانک را خواهید دید. این شارژر همراه با ظرفیت اسمی 10000 میلی آمپر به بازار ارائه شده است. وزن آن در حدود 190 گرم است که همین هم باعث می شود در زمره پاور بانک های سبک دسته بندی شود. باتری آن لیتیومی است که همین امر هم باعث وزن سبک آن شده است که البته عمر آن را نیز افزایش داده است. ولتاژ ورودی در این پاور بانک 5 ولت است، این مقدار برای ولتاژ خروجی هم یکسان است.

power bank PB9 Mini
power bank PB9 Mini

اگر بخواهیم در مورد ابعاد این پاور بانک صحبت کنیم باید بگوییم که این ابعاد به طور کلی بسیار مناسب برای افرادی است که علاقه مند به پاور بانک های کوچک هستند. شما میتوانید این پاور بانک را به راحتی حمل کنید و در کیف و یا در جیب خود بگذارید. این پاور بانک قدرت این را دارد که انواع گوشی های مختلف و همچنین تبلت ها را با شدت جریان 2 آمپر به صورت سریع شارژ کنید.

یکی از مهم ترین مزایای این دستگاه این است که دارای دو ورودی به صورت همزمان است. شما میتوانید یک پاور بانک جمع و جور داشته باشید که انواع گوشی ها را برای شما شارژ خواهد کرد. البته شما قادر خواهید بود که دو دستگاه را همزمان با این دستگاه شارژ کنید و این جز مهم ترین نکاتی است که باید در مورد آن بدانید. اگر بخواهیم در مورد دیگر مزایای این دستگاه صحبت کنیم باید بگوییم که در واقع شما قادر خواهید بود که به آسانی آن را همراه خود حمل کنید و البته قیمت مناسب آن نیز یکی دیگر از دلایل پرفروش بودن آن است.

مشخصات بهترین پاور بانک power bank PB9 Mini

ابعاد94x64x23 میلی‌متر
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)ندارد
جنس بدنهپلاستیک
سازگار باتمامی گوشی ها و تبلت ها
سایر توضیحات– دارای نمایشگر دیجیتال به منظور نمایش درصد باقیمانده شارژ – محافظت در برابر داغ شدن بیش از حد دستگاه – محافظت در برابر ولتاژ و جریان بیش از حد – امکان شارژ سریع و ایمن دو دستگاه همزمان – دارای یک کابل شارژ microUSB – محافظت در برابر اتصال کوتاه
کشور سازندهچین
کمپانی سازندهیوسامز
کیفیتاصلی
محدوده ظرفیت۱۰ تا ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
نوع باتریلیتیوم-پلیمری
ولتاژ ورودی5.0 ولت

خرید این محصول


 شارژر همراه بلکین مدل F8J201btSLV ظرفیت 6700 میلی آمپر ساعت

در نگاه اول آنچه که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد طراحی منحصر به فرد این پاور بانک است. طراحی دو رنگ این دستگاه باعث شده است که در نظر عده بسیاری به عنوان یک دستگاه خاص و زیبا مطرح باشد. این پاور بانک در دو رنگ نقره ای و چند رنگ موجود است که شما میتوانید بسته به سلیقه خود آن را انتخاب کنید.

پاور بانک جز کالاهای دیجیتالی به شمار می آید که استفاده از آن به تازگی باب شده است. این دستگاه جذاب و زیبا به شما کمک خواهد کرد که بیشتر وقت هایی که به برق دسترسی ندارید بتوانید تلفن همراه خود را شارژ کنید. البته مهم است که شما برای تامین این انرژی باید از برق استفاده کنید و پاور بانک خود را نیز شارژ کنید. قبلا شاید از باتری های اضافه در این زمینه استفاده میشد اما امروزه با توجه به اینکه راهکار های جدیدی ارائه شده است، استفاده از پاور بانک می تواند بهترین گزینه شما برای شارژ کردن تلفن همراهتان باشد.

این پاور بانک ها امروزه تکنیک را ساده تر کرده اند. شرکت بلکین، پاور بانک پرچمدار خود را با ظرفیت 6700 میلی آمپری ارائه داده است که البته در رده پاور بانک های مختلف به عنوان یک شارژر همراه با ظرفیت متوسط رو به پایین قرار دارد.

 شارژر همراه بلکین مدل F8J201btSLV
شارژر همراه بلکین مدل F8J201btSLV

البته آنچه که باید در مورد این دستگاه بدانید این است که عملکرد متوسط باتری نه تنها آن را جز دستگاه های ضعیف نمی کند، بلکه در کنار آن به شما کارکردهایی را خواهد داد که آن را به بهترین انتخاب برای شما تبدیل خواهد کرد.

در این پاور بانک یک باتری با ظرفیت اسمی وجود دارد که ظرفیت آن 6700 میلی آمپر ساعت است. البته آنچه که باید بدانید این است که در تمامی انواع مختلف از پاور بانک ها ظرفیت اسمی تنها یک ظرفیت نامیده شده است و ظرفیت اصلی پاور بانک از آن اندکی کمتر است.

اکر عکس این پاور بانک را دیده باشید، خواهید دید که یک محفظه دایره ای شکل روی آن تعبیه شده است. این محفظه در واقع بخشی است که شما می توانید از آن برای شارژ کردن اپل واچ خود استفاده کنید. شاید این هیجان انگیز ترین نکته در مورد این پاور بانک باشد اما اینطور نیست. بلکین در این زمینه و برای تولید این پاور بانک از یک سخت افزار هم استفاده کرده است که در واقع جلوی شارژ بیش از حد را خواهد گرفت. این سخت افزار علاوه بر این کار، جلوی افزایش بیش از حد شرت جریان و ولتاژ را هم خواهد گرفت و همین نکته از آسیب رسیدن به دستگاه شما جلوگیری خواهد کرد.

اینکه شما بتوانید با استفاده از پاور بانک از سلامت دستگاه خود مطمئن شوید نکته ی مهمی است. برخی اوقات ممکن است که بعضی از این دستگاه ها با شارژ بیش از حد و یا کمتر، تلفن همراه یا دیگر دستگاه های دیجیتالی شما را دچار مشکل کنند. شما میتوانید با این پاور بانک اپل واچ خود را 8 بار کامل شارژ کنید.

مشخصات پاور بانک بلکین مدل F8J201btSLV

برندBelkin
ساختار بدنهفلز
سایر قابلیت ها و امکانات– سازگار با انواع گوشی های موبایل,دوربین دیجیتال,موزیک پلیر و دستگاه هایی از این قبیل

– شارژ ايمن (MultiProtect)

– دارای استاندارد MFi

– قابلیت شارژ بی سیم اپل واچ

– دارای کابل microUSB

ظرفیت پاوربانک6700 میلی آمپر
مدلF8J201btSLV
منبع تغذیهبرق شهری
وزن خالص175 گرم
ولتاژ خروجی5 ولت

خرید این محصول


بهترین پاور بانک انکر مدل A1271 ظرفیت 20100 میلی آمپر ساعت

طراحی مشکی همراه با چهار چراغ کوچکی که روی آن وجود دارد یکی از بهترین طراحی های این نوع پاور بانک است. این محصول به ویژه برای کسانی که به دنبال یک دستگاه خاص می گردند مناسب است. طراحی مینیمال و در عین حال جذاب این پاور بانک باعث شده است که عده بسیاری به آن علاقه مند باشد.

موضوع دیگری که این پاور بانک را حتی بیشتر از قبل جالب می کند این است که یک باتری 20100 میلی آمپر ساعت در آن به کار رفته است. شما میتوانید با یک بار شارژ کردن کامل آن، یک آیفون البته از نوع 6 را تا حدود 7 مرتبه شارژ کنید. نکته دیگر در مورد این پاور بانک این است که از فناوری Power IQ استفاده کرده است. شاید شما با این نام این این برداشت را کنید که این پاور بانک هوشمند است و تا حدی هم این مقوله درست است.

این تکنولوژی در واقع به سریع شارژ شدن دستگاه شما کمک خواهد کرد. این فناوری با تعداد بسیاری از دستگاه هایی که امروزه مورد استفاده قرار میگیرند هماهنگ است و زیاد کردن شدت جریان هم میتواند سرعت شارژ کردن دستگاه را افزایش دهید. در واقع این فناوری، یک سیستم تشخیص دهنده هوشمند است که نشان می دهد دستگاه شما را با توجه به توانایی آن در این زمینه شارژ خواهد کرد.

این پاور بانک در واقع میتواند با اتصال به یک ولتاژ 5 میلی آمپری، 1، 2 و همچنین 2.4 ولتاژ را تولید کند و در صورتی که به ولتاژ های 9 ولتی متصل شود بین 2، 12 و همچنین 1.5 آمپر خروجی خواهد داشت. همانطور که مشاهده می کنید این پاور بانک در واقع تمامی هوشمند است. با این فناوری زمانی که ممکن است شما دستگاه خود را در بین 3 تا 4 ساعت شارژ کنید میتوانید این مدت زمان را به دو ساعت کاهش دهید که بسیار به نفع استفاده کننده خواهد بود. البته باید بدانید که این بخش هیچ مشکلی را برای سلامت دستگاه شما ایجاد نخواهد کرد.

یکی از مهم ترین مزایای این پاور بانک سایز آن است. باید این نکته را ذکر کرد که در طراحی این نوع پاور بانک یک سری کلید هم طراحی شده است که شما میتوانید با فشردن آن ها عملیات شارژ باتری خود را آغاز کنید و یا آن را به اتمام برسانید.

مشخصات بهترین پاور بانک انکر مدل A1271

اقلام همراهکیف مخصوص – دفترچه محصول – کابل usb
تعداد پورت خروجی2 عدد
دارای نشانگر LED
سایر امکاناتشدت جریان خروجی در مجموع 4.8 آمپر
قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه به طور همزمان
قابلیت شارژ باتری یک آیفون 6 بیشتر از 7 مرتبه
قابلیت دو مرتبه شارژ باتری آی پد mini 3
دارای تکنولوژی شارژ سریع Power IQ
دارای کلید روشن/خاموش پاور بانک
شدت جریان خروجی2.4 آمپر
مناسب برایموبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و موزیک پلیرها
نوع درگاه خروجیUSB 2.0

خرید این محصول


شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

شیائومی همچنان هم در زمینه دیجیتال  و به خصوص در حوزه تولید پاور بانک ها پرچمدار است. اولین نکته ای که باید به عنوان یک نکته مثبت در معرفی این محصول بگوییم طراحی ساده و مینیمال آن است. طرح تمامی سفید آن تمام چیزی است که شما میتوانید از این طراحی خاص ببینید. این مدل از پاور بانک دارای یک باتری لیتیوم پلیمری است که ظرفیت اسمی آن هم در حدود 20000 میلی آمپر است. این محصول حدود 400 گرم وزن دارد و طراحی آن به گونه ای است که می توانید به آسانی آن را همراه خود داشته باشید.

شاید یکی از نقاط قوت این محصول همین باشد، طراحی ساده آن به گونه ای است که میتوانید به آسانی آن را درون کیف و یا جیب خود قرار دهید در حالی که با باتری قوی آن گوشی شما در حال شارژ شدن است. با توجه به اینکه اکثر پاور بانک های موجود در بازار وزن زیادی دارند می توان گفت که افزایش ظرفیت باعث افزایش وزن خواهد شد اما در پاور بانک شیائومی اینطور نیست. شما در واقع با محصولی رو به رو هستید که میتوانید بدون هیچ دردسری آن را به همراه خود داشته باشید.

این دستگاه همچنین دارای دو خروجی است که شما میتوانید همزمان توسط آن دو تلفن همراه را شارژ کنید و حتی میتوانید با یک درگاه خود پاور بانک را هم شارژ کنید. اگر گوشی شما از تکنولوژی شارژ سریع برخوردار است شما میتوانید از این پاور بانک استفاده کنید. فناوری شارژ ایمن هم باعث می شود که پاور بانک شما حتی در نوسانات برق زیاد، ولتاژ بالا و همچنین دمای بالا مقاوم باشد.

خرید این محصول


شارژر همراه انکر مدل A1109 Power Core با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

در بین تمامی شارژرهای همراهی که معرفی کردیم می توان گفت که این مدل از خاص ترین طراحی برخوردار است. حالت استوانه ای آن باعث شده است که به عنوان یکی از شارژر های محبوب شناخته شود. این شارژر در حدود 5000 ظرفیت اسمی دارد که شما میتوانید از آن بارها استفاده کنید. این پاور بانک اما یک درگاه خروجی دارد.

شدت جریان ورودی و خروجی این پاور بانک در حدود 2 آمپر است و ولتاژ هایی را که حمایت می کند در بین 5 ولت است. دقت داشته باشید که ظرفیت اسمی همانطور که گفته شد برابر با 5 هزار میلی آمپر است و اگر بخواهیم محدوده ظرفیتی آن را به طور دقیق بگوییم بین 5 تا 10 هزار میلی آمپر ساعت است. نکته ای که باید در این زمینه بدانید این است که مدارهایی که در این پاور بانک مورد استفاده قرار گرفته اند در برابر انواع اختلالات در نوسانات و همچنین افزایش دما بیش ار حد ایمن شده اند.

شارژر همراه انکر مدل A1109 Power Core

یکی از ویژگی های این دستگاه این است که به صورت هوشمند طراحی شده است و شما میتوانید میزان جریان مناسب را برای شارژ هر دستگاه مورد بررسی داشته باشید. باتری لیتیوم یونی در طراحی این پاور بانک هم تفاوت های بسیاری دارند. این باتری ها در واقع همانطور که گفته شد در دمای بین 20 تا 60 درجه سانتی گراد کار خواهند کرد اما پلیمری ها می توانند این مقدار را بیشتر پوشش دهند. این پاور بانک به گونه ای طراحی شده است که وزن کمی دارد اما باتری لیتیوم یونی آن اندکی تردید برانگیز است.

مشخصات پاور بانک انکر مدل A1109 Power Core

ابعاد108x33x33 میلی‌متر
پورت خروجی1 عدد پورت USB
پورت ورودی1 عدد پورت microUSB
درگاه شارژUSB
دفعات شارژ2 مرتبه شارژ آیفون
1 مرتبه شارژ آیفون پلاس
1.3 مرتبه شارژ گلکسی
سایر ویژگی هادارای تکنولوژی شارژ سریع Power IQ
مناسب برایاکثر گوشی ها و تبلت های اندروید و iOS
نشانگر LED
ورودی برق5 ولت , 2 آمپر

خرید این محصول


شارژر همراه روموس مدل Horus ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

در نگاه اول به این پاور بانک آنچه که نظر شما را جلب خواهد کرد طراحی جالب آن خواهد بود. این طراحی که شبیه به یک تلفن همراه است در واقع از یک LED بهره مند است که به شما میزان شارژ پاور بانک را نشان خواهد داد. در این مدل از پاور بانک یک باتری با ظرفیت 2000 به کار رفته است که ظرفیت چشمگیر و قابل توجهی است. این محصول در نهایت 462 گرم وزن دارد و به شکل مستطیل هم طراحی شده است. همین طراحی و رنگ سفید آن برای عده بسیاری جالب توجه است.

آنچه که باید بدانید این است که این پاور بانک در واقع در گروه پاور بانک های سنگین قرار می گیرد. شما میتوانید از این پاور بانک استفاده کنید تا کار خود را راحت تر انجام دهید و تلفن همراه خود را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن شارژ کنید. دقت داشته باشید که ولتاژ ورودی در این دستگاه در حدود 5 ولت است و ولتاژ خروجی آن نیز 5 ولت است. آنچه که باید بدانید این است که شما برای شارژ انواع تلفن های همراه باید از شدت جریان خروجی 1 آمپر استفاده کنید و این در حالی است که تبلت ها میزان دو برابر را می خواهند.

این پاوربانک دو درگاه خروجی برای USB دارد که شما میتوانید توسط آن چندین دستگاه را شارژ کنید. در عین حال باید بدانید که این کار عملکرد دستگاه شما را هم کاهش نخواهد داد. این پاور بانک، یک دستگاه بسیار مناسب برای شارژ انواع لپ تاپ، تلفن همراه و همچنین دیگر دستگاه های دیجیتالی مانند دوربین هاست که میتوانید به سادگی از آن استفاده کنید. ایمنی بیش از حد این دستگاه در برابر اختلال در نوسانات، افزایش ناگهانی دما و همچنین اتصال های کوتاه باعث شده است که به عنوان یکی از بهترین انتخاب های شما در زمینه سلامت دستگاه شما باشد.

خرید این محصول


شارژر همراه مایپو مدل POWER CUBE 10000 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

این پاور بانک به ویژه برای کسانی که علاقه مند به طراحی های خاص دارند محبوب است.. رنگ صورتی و آبی این پاور بانک یکی از نکات جالب آن است. باتری این شارژر همراه ظرفیت اسمی معادل با 10000 میلی آمپر ساعت دارد و شما میتوانید دستگاه های 5 ولتی را با آن شارژ کنید. البته که این شارژر برای لپ تاپ و دوربین ها مناسب نیست اما شما میتوانید گوشیه ای موبایل و همچنین پخش کننده های همراه را توسط آن شارژ کنید. اندازه این نوع شارژر باعث شده است که به آسانی بتوانید کار تلفن های همراه خود را به صورت کاملا ایمن شارژ کنید.

البته نکته ای که باید در زمینه استفاده از این پاور بانک بدانید این است که شما باید آن را به مدت 7 الی 8 ساعت به شارژ بزنید تا ظرفیت آن کامل شود. البته با توجه به اینکه امروزه عده بسیاری دغدغه تمام شدن شارژ تلفن همراه خود را دارند این میزان می تواند کمتر هم باشد.

خرید این محصول


شارژر همراه اوریکو مدل K10000 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت به همراه تکنولوژی شارژ سریع

پاور بانک 10000 میلی آمپری در موارد بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است که از جمله آن ها می توان به شارژ تلفن همراه، دوربین دیجیتال و … اشاره کرد. در واقع میتوان اینطور گفت که این پاور بانک با اکثر گوشی های هوشمند هماهنگ است. آنچه که باید بدانید این است که این دستگاه هم دارای یک طراحی خاص و منحصر به فرد است. شما میتوانید از دو درگاه آن استفاده کنید تا به آسانی تلفن های همراه خود را شارژ کنید و حتی میتوانید به صورت همزمان پاور بانک را نیز شارژ کنید.

این شارژر همراه دارای یک قابلیت شارژ امن و سریع است. تراشه هایی که در آن قرار گرفته است نیازهای دستگاه را مورد بررسی قرار می دهد و با شدت جریانی که مورد نیاز است آن را شارژ می کند از این رو میتوان گفت که باعث می شود که دستگاه آسیب نبیند و نگرانی های افراد را در این زمینه برطرف خواهد کرد.

یکی از نکات جالب در مورد این دستگاه این است که دارای چراغ های رنگی است که میزان شارژ را نمایش می دهند. البته که این پاور بانک دارای LED نیست اما همین چراغ ها تمامی نیاز های شما را برطرف می کند. جنس بدنه آن از پلاستیک است و این بخش در عین اینکه به سبکی آن کمک می کند طراحی زیبایی را برای این شارژر همراه ایجاد کرده است. وزن حدودی آن 211 گرم است و این یکی از مهم ترین نکاتی است که میتوان در مورد این پاور به آن اشاره کرد. باریک بودن و زیبایی آن باعث می شود که بتوانید آن را تقریبا همه جا همراه خود داشته باشید.

 

خرید این محصول


شارژر همراه سامسونگ مدل Fast Charge Battery pack با ظرفیت 10200 میلی آمپر ساعت

سامسونگ یکی از بهترین برندها در زمینه تولید محصولات همراه است. در ساخت این نوع از پاور بانک سامسونگ از تکنولوژی های فست شارژ استفاده شده است. همانطور که میدانید، این بدین معناست که شما میتوانید باتری دستگاه خود را با استفاده از این شارژر همراه چندین بار سریعتر از دستگاه های معمولی شارژ کنید. نکته ای که باید بدانید این است که البته این قابلیت تنها با دستگاه هایی سازش خواهد داشت که این امکان روی آنها نصب شده است. ولتاژ ورودی در این دستگاه 5.0 ولت است و جریان آن در حدود 2 آمپر است.

Fast Charge Battery pack
Fast Charge Battery pack

ظرفیت این شارژر همراه چیزی در حدود 10200 میلی آمپر ساعت است که شما میتوانید با استفاده از LED که روی آن تعبیه شده است این میزان را بررسی کنید و در صورتی که شارژ آن کافی نبود مجددا آن را به شارژ متصل کنید. دقت داشته باشید که ابعاد این محصول به گونه ای است که میتوانید به آسانی آن را همراه خود داشته باشید.

با داشتن این پاور بانک دیگر نگرانی ای در زمینه کیفیت نخواهید داشت چرا که همانطور که از برند آن مشخص است یکی از بهترین ها در اختیار شماست. شما میتوانید در هر شرایطی بدون استفاده از پریز برق باتری موبایل خود را شارژ کنید. این شارژر برای افرادی مناسب است که در طی روز زمان زیادی را نمی توانند برای شارژ کردن دستگاه های خود بگذارند در نتیجه از پاور بانک استفاده می کنند.

مشخصات شارژر همراه سامسونگ مدل Fast Charge Battery pack

ابعاد81.35x93x23.22 میلی متر
برندSasmsung
تعداد پورت خروجیدو عدد
تعداد پورت ورودی1 عدد
جریان و ولتاژ خروجی5.0V/1.8A
جریان و ولتاژ ورودی5.0V/2.0A
ظرفیت10200 میلی‌آمپر
ظرفیت واقعی5200 میلی آمپر ساعت
مدلBattery Pack Kettle design
نوع باتریلیتیوم یونی 3.7V
وزن255 گرم

خرید این محصول


شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB044 ظرفیت 10050 میلی آمپر ساعت

این پاور بانک طراحی بسیار خاص و زیبایی دارد. رنگ تماما مشکی آن برای افراد مشکل پسندی مناسب است که میخواهند یک پاور بانک شیک و باکلاس داشته باشند. طراحی آن در رنگ سبز تیره هم در نوع خود بسیار چشمگیر است. در این نوع پاوربانک از یک باتری لیتیوم یونی استفاده شده است که ظرفیت آن چیزی در حدود 10050 میلی آمپر ساعت است.

باتری های یونی با توجه به اینکه کارایی های بسیاری دارند اما باز هم نسبت به باتری های لیتیومی کارایی کمتری دارند. این پاوربانک دارای دو درگاه است که شما میتوانید هر دوی آن ها را به صورت همزمان شارژ کنید. شدت جریان خروجی و وردی در این بخش 3.4 آمپر است. این بدین معناست که شما میتوانید به صورت همزمان یک گوشی موبایل را به همراه یک تبلت شارژ کنید. سخت افزارهایی که در این دستگاه مورد استفاده است از شارژ بیش از حد جلوگیری خواهد کرد. این پاور بانک در برابر دما هم کاملا مقاوم است.

با توجه به اینکه امروزه دغدغه های بسیاری در زمینه استفاده از تلفن های همراه وجود دارد، یکی از این دغدغه ها این است که ممکن است تلفن همراه شما از شارژ خالی شود. باید دقت داشته باشید که پاور بانک ها در این مواقع به کار شما خواهند آمد. شما میتوانید بدون استفاده از برق تلفن همراه خود را شارژ کنید. ظرفیت را نیز مورد بررسی قرار دهید و با توجه به نیاز خود پاور بانک مورد استفاده خود را انتخاب کنید و در خرید پاور بانک دقت کنید.

مشخصات شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB044

ابعاد23.1 ×71 × 117 میلی‌متر
برندراو پاور RAVpower
تعداد درگاه خروجی۲ عدد
سازگار باانواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل
سایر امکانات و قابلیت‌هاقابلیت شارژ دو دستگاه به صورت همزمان – شدت جریان خروجی در مجموع: 3.4 آمپر – دارای فناوری iSmart – مقاوم در برابر گردو غبار با استاندارد IP66 – قابلیت اتصال به کمربند و بند کیف
شدت جریان خروجی1.0 آمپر , 2.4 آمپر
ظرفیت اسمی10050 میلی‌آمپر ساعت
قابلیت های ویژهشارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ,امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , مقاوم در برابر آب , مقاوم در برابر ضربه , دارای چراغ قوه , شارژ ایمن (MultiProtect) , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
کلاس وزنیمعمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
محدوده ظرفیت۱۰ تا ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
نوع باتریلیتیومی

خرید این محصول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا