دانستنی هاتعبیر خواب

تعبیر خواب آلت تناسلی مرد: 36 تعبیر خواب عورت و آلت مردانه

در این مطلب از فارسی رو تصمیم داریم به تعبیر خواب آلت تناسلی مرد بپردازیم و حدود 34 تعبیر مختلف برای دیدن آلت تناسلی مرد را بررسی کنیم. همانطور که می‌دانید، هر خوابی که می­بینیم با توجه به شرایط خواب و جزییات آن تعابیر متفاوتی خواهد داشت. از همین رو  شما برای دانستن تعبیر دقیق خواب خود باید سعی کنید تا جزییات آن را به یاد بیاورید.

تعبیر خواب اندام تناسلی مرد هم با توجه به اینکه شما این اندام را به چه صورت دیده‌اید و در چه شرایطی قرار داشته­ اید فرق می­کند. از همین رو برای دانستن تعبیر دقیق خواب خود و آشنایی با تعبیر خواب قضیب تا انتهای مطلب همراه فارسیرو باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

به طور کلی تفسیر و تعبیر خواب اندام و آلت تناسلی مرد چیست؟

به طور کلی خواب اعضای بدن نشان دهنده تصویر ذهنی شما از خودتان یا اطرافیانتان است. دیدن آلت تناسلی مرد (اندام جنسی مرد) در خواب هم می­تواند به روابط شما و نحوه برقراری ارتباطتان با دیگران مربوط باشد.

معابرین خواب معروف تعبیرخواب عورت مرد را مواردی همچون قدرت و موفقیت، معاشقه و نزدیکی، خشونت و یا حتی گاهی گیجی و سردرگمی می­دانند. اگر شما مرد باشید و خواب آلت تناسلی ببینید، به خصوص آلت تناسلی خود، تعبیر آن به دغدغه ها و نگرانی­ های روزمره شما برمی­گردد. اگر شما زن متأهل هستید و خواب آلت تناسلی همسر خود را ببینید، به معنای زیاد شدن عشق و علاقه بین شما خواهد بود. اما اگر زن مجرد هستید، تعبیر خواب آلت تناسلی مرد برای شما می­تواند نشانه­ای از خواستگار یا نامزد کردن با یک شخص پولدار و قدرتمند باشد.

تعبیر خواب اندام تناسلی مرد از نظر ابن سیرین به این صورت است:

  • کسب اعتبار، شهرت و قدرت
  • طول عمر (اگر آلت کوتاه ببینید نشانه کوتاه شدن طول عمر است و برعکس)
  • نعوظ یا عدم توانایی در نعوظ آلت تناسلی مرد در خواب نشانه غلبه یا عدم توانایی غلبه بر مشکلات است.

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب آب در اشکال مختلف

تعبیر خواب آلت تناسلی مرد- تعبیر خواب اندام جنسی مرد

36 تعبیر خواب آلت مردانه تعبیر برای زن و مرد

همانطور که گفتیم، برای تعبیر خواب بیضه و آلت تناسلی مرد تفاسیر مختلفی وجود دارد. در این بخش حدود 34 تعبیر خواب آلت تناسلی مرد را بررسی خواهیم کرد.

1. تعبیر خواب اندام تناسلی مرد برای دختر

همانطور که در بخش قبلی هم اشاره کردیم، تعبیر خواب عورت مرد برای دختر نشانه­ای از معاشقه، آمدن خواستگار و یا نامزدی است. معمولا دختر بعد از دیدن این خواب با یک مرد قدرتمند و ثروتمند آشنا خواهد شد. پس می توان گفت تعبیر خواب دیدن اندام تناسلی مرد برای دختر مجرد نشانه خوبی است.در نهایت، تعبیر خواب دیدن اندام تناسلی مرد برای دختر مجرد، یک تفسیر شخصی است. معنی این خواب برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. برای تعبیر دقیق‌تر خواب خود، بهتر است با یک متخصص تعبیر خواب مشورت کنید.

بیشتر بخوانید : سایز مورد علاقه زنان : زنان از چه سایز آلت تناسلی خوششان میاید ؟

2. تعبیر خواب عورت مردانه برای زن متأهل

در این قسمت تعبیر خواب دیدن اندام تناسلی مرد برای زن متاهل را بیان می کنیم. اگر زن متأهلی عورت همسر خود را در خواب ببیند، نشانه اشتیاق او برای هم بستر شدن با همسرش خواهد بود. همچنین دیدن این خواب می­تواند به دلیل عدم رضایت کافی از روابط جنسی زن با شوهر خود باشد.

3. تعبیر خواب آلت مردانه خود

اگر مردی که شریک جنسی ندارد آلت تناسلی خود را در خواب ببیند، نشانه این است که علاقه زیادی به برقراری روابط جنسی دارد. همچنین این احتمال وجود دارد که به زودی به یک رابطه عاشقانه وارد شده و یا حتی ازدواج کند.

البته همانطور که قبلاً هم اشاره کرده بودیم دیدن آلت تناسلی خود در خواب می­تواند مواردی همچون رسیدن به قدرت و جایگاه والا هم باشد.

4. تعبیر خواب دیدن اندام و آلت تناسلی مردانه دیگران

برای تعبیر خواب دیدن اندام تناسلی دیگران ، به طور کلی اگر مردی آلت تناسلی فرد دیگری را در خواب ببیند، به این معناست که آن فرد رازهای خوایش را برای او برملا خواهد کرد. برای تعبیر دقیق‌تر خواب دیدن اندام تناسلی دیگران، باید به سایر عوامل خواب نیز توجه کنید. به عنوان مثال، اگر در خواب احساس راحتی یا ناراحتی داشته باشید، این احساسات می‌توانند در تعبیر خواب شما تأثیر بگذارند. همچنین، اگر در خواب کسی را بشناسید که اندام تناسلی او را می‌بینید، این شناخت نیز می‌تواند در تعبیر خواب شما تأثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید : اندازه نرمال آلت تناسلی مردان چقدر است ؟ سایز آلت تناسلی آقایان

5. تعبیر خواب عورت مرد و بریدن آن

اگر مردی در خواب ببیند که آلت تناسلی خود را بریده و قطع می­کند، نشانه­ای از احساس سرخوردگی و نارضایتی او از رابطه و یا زندگی جنسی­اش خواهد بود. اگر مرد ببیند که شخص دیگری آلت تناسلی او را می­برد، نشانه این است که قدرت و اختیاراتی که قبلاً داشته را از دست خواهد داد. همچنین این احتمال وجود دارد که در آینده فرد دیگری در محل کار یا روابط اجتماعی او جایگزینش شود.

بریدن اندام تناسلی مرد همچنین می­تواند نشانه از دست رفتن زمان باشد. پس فردی که این خواب را دیده باید بیشتر از قبل به زمانی که در اختیار دارد فکر کند و کارهایی که به آن­ها علاقه داشته را انجام دهد.

تعبیر خواب دیدن عورت مرد توسط زن

6. تعبیر خواب آلت مردانه کوچک

تعبیر خواب آلت تناسلی کوچک به این معناست که فرد ارتباط خود با دیگران را از دست می­دهد. همچنین برخی از معابرین خواب دیدن آلت تناسلی مردانه کوچک در خواب را نشانه به دست آوردن مقدار کمی پول می­دانند.

7. تعبیر خواب اندام تناسلی مرد که جدا می شود

تعبیر خواب آلت تناسلی مرد به صورتی که حالتی جداشدنی داشته باشد، نشانه شخصیت دوگانه فرد است. در واقع دیدن چنین خوابی از نظر روانشناسی به این معناست که حالت­های رفتاری فرد به سرعت تغییر می­کند و از ثبات شخصیتی برخوردار نیست.

8. تعبیر خواب بیرون آمدن اسپرم از آلت مرد

اگر در خواب ببینید که از آلت تناسلی شما اسپرم بیرون می­آید، به این معناست که شما در زندگی احساس رهایی خواهید داشت. حال این رهایی می­تواند به خلاص شدن از مسئولیت­های زندگی یا رسیدن به اهداف و… مربوط باشد.

همچنین بخوانید: تقویت کیفیت و افزایش تعداد اسپرم + راه های افزایش سرعت اسپرم

9. تعبیر خواب اندام تناسلی مرد و لمس کردن آن

لمس کردن آلت تناسلی یک مرد در خواب و تعبیر خواب دست زدن به عورت مرد توسط زن نشانه و نمادی از تولد دوباره خواهد بود. البته دیدن چنین خوابی معانی متفاوتی دارد و می­تواند نشانه کمک کردن شما به دیگران، یا رسیدن شما به اهدافتان با کمک افراد دیگر باشد.

10. تعبیر خواب آلت مرد و رشد کردن و چند برابر شدن آن

بزرگ شدن آلت تناسلی مردان در خواب به طور معمول نشانه­ای از به دنیا آمدن فرزند یا فرزندانی در آینده است. اگر مرد ببیند که آلت او در چند جهت مختلف رشد کرد، یعنی صاحب فرزندان زیادی می­شود. اگر هم خواب بیننده فرزندی دارد، می­تواند نشانه این باشد که فرصت­هایی برای پیشرفت و موفقیت در اختیار او قرار می­گیرد.

تعبیر خواب عورت مرد

11. تعبیر خواب آلت تناسلی مرد و خون آمدن از آن

خون آمدن از آلت تناسلی مرد در خواب نشانه خوبی نیست و می­تواند خبر این بدهد که موقعیت و قدرت­های مرد در حال فروپاشی است. بعد از دیدن این خواب، شما باید احتیاط بیشتری داشته باشید و نسبت به موقعیت اجتماعی، شغلی و اطرافیان خود حساسیت زیادی به خرج دهید.

12. تعبیر خواب آلت مردانه عجیب و غیرمعمولی در خواب

تعبیر خواب آلت تناسلی مرد به شکلی غیرمعمول و عجیب به این معناست که شما به زودی با شخصی خاص ملاقات می­کنید که از نظر جنسی برایتان جذابیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: خواب کی تعبیر می شود؟|تعبیر خواب و هر آنچه باید درباره آن بدانید

13. تعبیر خواب عورت مردانه برای زن

اگر زنی در خواب ببیند که آلت تناسلی مردانه دارد، به معنای این است که به زودی صاحب قدرت زیادی می­شود. البته برخی از روانشناسان عقیده دارند چنین خوابی نشانه نارضایتی زن از رابطه جنسی خود با همسرش است.

14. تعبیر خواب دیدن آلت تناسلی مرد در حال رسیدن به انزال

اگر آلت تناسلی خود را در خواب ببینید که در حال رسیدن به انزال است، می­تواند نشانه­ ای از این باشد که کارهای نیمه تمام خود را به زودی تمام خواهید کرد. به طور کلی تعبیر خواب آلت تناسلی مرد در حال انزال به معنای موفقیت و رسیدن به هدف است.

15. تعبیر خواب آلت مرد و بیرون آمدن چیزهای عجیب از آن

اگر مردی خواب ببیند که چیزهای عجیب و غریبی از آلت او (اندام جنسی مرد) بیرون می­آید، نشانه این است که ذهن او بسیار متشوش شده و دغدغه ­های زیادی دارد. به شما توصیه می­کنیم درصورت دیدن چنین خوابی کمی به خود استراحت داده و از فشار کارتان کم کنید.

16. تعبیر خواب آلت تناسلی مرد که زخمی شده

زخمی شدن آلت تناسلی مرد در خواب به این معناست که آسیبی از دیگران به فرد خواهد رسید. اگر مردی در خواب ببیند که شخصی به بیضه­ها و آلت او آسیب می­زند، احتمالا از طرف آن فرد ضربه خواهد دید.

همچنین بخوانید: بهترین درمان خانگی زود انزالی در مردان و زنان قطعی و سریع

17. تعبیر خواب دیدن عورت بزرگ مرد

دیدن آلت تناسلی بزرگ در خواب نشانه این است که فرد در زندگی احساس قدرت داشته و از زندگی خود کاملا راضی است. اگر مردی خواب ببیند که آلت تناسلی بزرگی دارد، از نظر روانشناسی تعبیر خواب دیدن عورت بزرگ نماد این است که فرد اعتماد به نفس زیادی داشته و خود را از اطرافیانش سر تر و قدرتمندتر می­داند.

18. تعبیر خواب آلت مردانه کوچک

اگر مردی در خواب آلت تناسلی خود را کوچک ببیند به این معناست که در زندگی واقعی احساس ضعیف بودن دارد. معمولا افرادی که چنین خوبی می­بینند از نظر روانشناسی بسیار ضعیف بوده و اعتماد به نفس کمی دارند. این افراد توانایی ارتباط برقرار کردن با دیگران را نداشته و همواره تسلیم خواسته دیگران خواهند شد.

19. تعبیر خواب بزرگ شدن آلت تناسلی شوهرتان

اگر شما در خواب دیدید که آلت تناسلی شوهرتان بزرگ می­شود، به این معناست که او قدرت و جایگاه زیادی کسب خواهد کرد و احتمال ارتقاء شغلی هم وجود خواهد داشت.

20. دیدن آلت تناسلی مردانه کثیف و چرک آلود در خواب

اگر مردی آلت تناسلی خود را در حالتی کثیف و چرک آلود ببیند، نشانه این است که افرادی فریبکار در اطراف او مشغول دسیسه­چینی و توطئه هستند.

تعبیر خواب اندام تناسلی مرد یا تعبیر خواب قضیب

21. تعبیر خواب آلت تناسلی مرد خیلی بزرگ و نامتعارف

تعبیر خواب اندام تناسلی مرد به صورت عظیم الجثه در خواب نشانه این است که فرد موفقیت و قدرت زیادی به دست می­آورد. هرچقدر آلتی که در خواب می­بینید بزرگ­تر باشد، احتمال موفقیت شما بیشتر بوده و قدرت بیشتری به دست خواهید آورد.

22. دیدن آلت مرد خود (شوهر) به صورت خمیده و افتاده

اگر زنی در خواب آلت تناسلی شوهر خود را به صورت خمیده و افتاده ببیند، به این معناست که شوهرش قدرت و قوای جنسی خود را از دست داده و یا میل شوهرش نسبت به او کمتر می­شود.

23. افتادن آلت تناسلی مرد در خواب

اگر مردی در خواب ببیند که اندام جنسی مردانه او می­افتد و آن را از دست می­دهد. نشانه این است که قدرت و جایگاه خود را از دست خواهد داد. همچنین امکان دارد فرد یکی از بزرگ­ترین حامیان خود را از دست بدهد.

24. تعبیر خواب از دست دادن آلت تناسلی مرد در حین ادرار

همانطور که قبلاً هم گفتیم، از دست دادن آلت تناسلی مردانه در خواب نشانه از دست دادن قدرت و اعتبار فرد است. حال اگر فرد خواب ببیند که در حین ادرار آلت تناسلی خود را از دست می­دهد، نشانه این است که کنترل زندگی از دستش خارج شده و نمی­تواند بر مسائلی که پیش می­آید غلبه کند.

25. تعبیر خواب آلت مرد به نعوظ درآمده که به بستر شما می­آید

اگر شما در خواب ببینید که مردی با آلت به نعوظ درآمده به بستر شما می­آید، نشانه این است که شما با همسرتان در روابط جنسی مشکل دارید و باید هرچه زودتر این مشکل را حل کنید.

همچنین بخوانید: تعبیر خواب رابطه جنسی:17 تعبیر خواب نزدیکی با محرم و نامحرم

26. تعبیر خواب آلت تناسلی مرد آلوده به مدفوع

دیدن آلت تناسلی مردانه در خواب در حالتی که آلوده به مدفوع باشد تعبیر خوبی ندارد. چنین خوابی بدین معناست که فرد عزت و احترام و قدرت خود را در جامعه و نزد اطرافیان از دست خواهد داد.

27. تعبیر خواب دیدن حشره روی آلت تناسلی مرد در خواب

به طور کلی تعبیر خواب دیدن حشره در خواب نشانه­ خوبی بوده و خبر از یک رخداد مثبت و جدید می­دهد. حال حشره در کنار آلت تناسلی که نماد قدرت است، می­تواند نشانه این باشد که شما قدرت تازه­ای پیدا کرده و یک موقعیت شغلی جدید یا موفقیت جدید و بزرگ به دست می­آورید.

28. تعبیر خواب سیاه شدن آلت تناسلی مرد در خواب

دیدن آلت تناسلی مرد در خواب در حالی که سیاه می­شود یا تغییر رنگ می­دهد نشانه این است که روابط شما با دیگران دستخوش تغییراتی خواهد شد. مثبت یا منفی بودن این تغییرات به این بستگی دارد که آیا تغییر رنگ آلت در خواب به شما حس خوبی داده یا از آن اتفاق وحشت کردید.

29. تعبیر خواب بیضه

دیدن بیضه در خواب هم نشانه قدرت است. اگر مردی ببیند که بیضه­های او بزرگ شد، نشانه این است که قدرت پیدا کرده و بر دشمنان پیروز می­شود. اما اگر خواب او برعکس باشد نشانه این است که دشمنان بر او غلبه خواهند کرد.

30. تعبیر خواب خوردن آلت و لیسیدن ذکر (اندام جنسی مرد)

برای تعبیر خواب خوردن آلت مرد باید بگوییم اگر زنی ببیند که آلت شوهرش را می­خورد، نشانه این است که در آینده­ای نه چندان دور صاحب فرزند خواهد شد. تعبیر خواب خوردن ذکر مرد یا تعبیر خواب ساک زدن که برای شوهرتان است نشانه خوبی است. تعبیر خواب ساک زدن می‌تواند نشان دهنده تمایلات جنسی سرکوب شده، قدرت و کنترل، یا نیاز به عشق و محبت باشد.

تعبیر خواب بیضه

31. تعبیر خواب دیدن آلت تناسلی به نعوظ درآمده برای زنان

برای تعبیر خواب نعوظ مرد به طور کلی در صورتی که یک زن در خواب عورت مردانه ببینید نشان دهنده مشکلات جنسی او در رابطه خود است. ممکن است بعضی از نیازهای جنسی او در رابطه با همسرش کامل برطرف نمی شود. اگر زنی هستید که همچین خوابی دیدید پیشنهاد می کنیم در دفعات بیشتر و با عشق و علاقه خاصی رابطه جنسی خود را برقرار کنید.

32. تعبیر خواب آلت تناسلی مردانه داشتن زنان و احساس ناخوشایند حاصل از آن

در این قسمت تعبیر خواب اندام تناسلی مرد برای زن را بیان می کنیم. اگر زنی در خواب ببیند که الت تناسلی مردانه دارد، نشان دهنده دغدغه ها و نگرانی های او برای زندگی عاطفی و عملکرد جنسی خود است. در صورتی که در خواب آلت تناسلی عجیب و غریبی دیدید نشان دهنده این است که ذهن ناخوادآگاه شما نگران ویژگی های مردانه ای است که شما بروز می دهید. پیشنهاد می کنیم به بعد مردانه خود سری بزنید و نحوه روند ارتباطی آن را بررسی کنید.

33. تعبیر عرفانی و روحانی دیدن آلت تناسلی مردانه در خواب

از نظر روحانی و عرفانی، خواب آلت تناسلی مردانه  نشانه خوبی است و همچنین خواب اندام جنسی مرد نشان دهنده جدایی مردان از زنان است. به طور کلی اکثر مشکلات جامعه از جمله بی اعتمادی ها، بدگمانی ها و خشم در مقابل کسانی که با آن ها در ارتباط هستیم به دلیل همین عضو جنسی است.

34. تعبیر خواب دیدن اسپرم

اگر در خواب اسپرم ببینید نشانه نوعی رهایی و آزادی است. به طور کلی خواب اسپرم با رهایی در زندگی یا میل به رهایی ارتباط دارد. این خواب ممکن است نشان دهنده اهداف شما که در بیداری به آن ها رسیده اید باشد. همچنین با توجه به قابلیت اسپرم،  دیدن آن در خواب نشان دهنده تولدی دوباره نیز می تواند باشد.

همچنین خواب اسپرم می تواند نشان دهنده این باشد که شما بذرهای خود را می پاشید و مشاهده گر به بار آمدن محصولی می شوید که از هیچ به بار می آید. حالا وقت آن رسیده که کسب و کارتان را با مدل درآمدی تضمینی راه بیندازید تا هر چه نیاز دارید در زندگی خود داشته باشید. در این دوره موفقیت های بسیلری کسب خواهید کرد و به سرمایه زیادی خواهید رسید.

35. تعبیر خواب کار بد زن و مرد در خواب

اگر زنی در خواب ببنید که با یک مرد کار بد و یا رابطه جنسی داشته است یعنی او قبل از خواب به فکر چنین اعمالی بوده و به همین دلیل چنین خوابی دیده است.

36. تعبیر خواب دیدن اندام تناسلی مرد برای زن متاهل

اگر زن متاهل در خواب ببیند که اندام تناسلی مردانه دارد، بیانگر آن است که به زودی بچه دار می شود و اگر در خواب ببیند که آلت تناسلی مردانه دارد که بریده شده، احتمال از بین رفتن پول یا دوری طولانی وجود دارد.

سوالات متداول

آیا تعبیر آلت جنسی مرد در خواب خوب است یا بد؟

خوب یا بد بودن دیدن الت تناسلی مرد در خواب به جزییات خواب شما بستگی دارد.

تعبیر دیدن آلت تناسلی مرد در خواب به طور کلی چیست؟

جایگاه و مقام، اعتماد بنفس، احساسات و روابط عاطفی و… تعابیری از دیدن این خواب هستند.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با تعبیر خواب آلت تناسلی مرد آشنا کرده و حدود 34 تعبیر مختلف برای دیدن این خواب به شما ارائه دهیم. همانطور که متوجه شدید، تعبیر خواب بیضه و آلت تناسلی مردان با توجه به شرایط خواب شما و جزییات آن متفاوت بوده و تعبیر دقیق این خواب به این بستگی دارد که تا چه میزان جزییات خواب خود را به خاطر می­آورید.

به طور کلی تعبیر خواب قضیب در خواب نشانه بدی نیست و می­تواند نمادی از قدرت و شهرت و همچنین به دست آوردن جایگاه والا برای شما باشد. این خواب تا حدود زیادی به حال و هوای درونی و احساسات و روابط شما در زندگی واقعی بستگی دارد و می­تواند انعکاسی از نحوه برقراری ارتباط شما با دیگران باشد. بهتر است همواره خواب­های خود را به فال نیک بگیرید و مثبت اندیش باشید تا به هیچ عنوان انرژی­های منفی را به سمت خود جذب نکنید.

شما چه تجربه­ای درخصوص تعبیر خواب آلت مردانه در خواب دارید؟ خوشحال می­شویم در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

      1. من خواب دیدم ک یکی از آشناها به کما رفته و بعد از اینکه به هوش اومد داشت آلت خودش رو میخورد
        آلتش هم تمیز و بی مو بود
        تعبیرش چیه؟

    1. سلام من خواب خواب دیدم البته مال خیلی وقته پیشه
      توی سرویس بهداشتی الت تناسلی قطع شده دیدم خیلی هم بودن و بزرگ بود
      خییلی دوست دارم ببینم تعبیرش چیمیشه
      باتشکر از سایت فارسیرو

  1. من خواب دیدم که تو اداره دارایی یکی از کارمندان مردش داره برام ساک میزنه حرفه ای هااااا 🤦‍♂️😍بعدشم از خواب که بیدار شدم دیدم که زدم جدول تعبیرش چی میتونه باشه🤔🤔🤔🤔

  2. سلام روز خوش
    من خواب دیدم زنی رو که طلاق دادم با شور و شوق داره آلتم رو میمکه این نشونه چیه ؟

  3. اگر زنی خواب ببیند که آلت و پشت همسرش با هم جابه جا شده اند به چه معنی است؟

  4. خواب دیدم دارم ادرار میکنم دیدم آلت مردانه دارم دستم گرفتم حس کردم یکی داره میاد رفتم دستشویی بعد بعد از ادرار میسابید تمیز بشه انگار یه لایه پوست سیاه ازش جدا شد و تمیز شد تعبیرش چیه؟ ممنونم از شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا