لوازم جانبی هوشمند

بهره مندی از وجود پاور بانک روموس مدل Knight20

با پاور بانک روموس مدل Knight20 بیشتر آشنا شوید

شارژر یکی از لوازم جانبی تلفن های همراه به شمار می آید که غالب آن ها تنها در زمانی مورد استفاده شما قرار می گیرد که در خانه یا محل کار و به طور کلی جایی باشید که به راحتی به پریز برق دسترسی دارید. اما به واقع همیشه شما در خانه و فضاهایی نیستند که به راحتی پریز برق در دسترس شما قرار گیرد.

فرض کنید که برای یک سفر کاری یا تفریحی مجبورید که تنها یا با خانواده خود به مسافرت بروید و در بین راه نیاز مبرمی به تلفن همراه خود هم دارید تحت چنین شرایطی مسلما شارژر های برقی شما نمی توانند نیاز شما را برآورده نمایند. اینجاست که شما نیاز به یک پاور بانک دارید تا در مسافرت ها و کوچه و خیابان ها و سایر اماکن دیگر آن را به همراه خود داشته باشید تا در هر لحظه ای تلفن همراه خود را شارژ کنید.

یکی از این دستگاه های کارآمد و مفید پاور بانک روموس مدل Knight20 می باشد که شما می توانید آن را خریداری نموده و از وجود آن به خوبی بهره مند شوید. شارژر همراه روموس Knight20 قابلیت های ویژه ای دارد که شما با استفاده از آن می توانید همواره گوشی خود را به ویژه در مواقعی که در خانه نیستید؛ شارژ کنید و از وجود تلفن همراه خود به خوبی استفاده بهینه و مفیدی به جا آورید.

در صورتی که شما روزانه مجبور هستید که ساعت های زیادی از زندگی خود را خارج از منزل بگذرانید؛ بهتر است که با خرید یک دستگاه پاور بانک Romoss Knight20 همیشه و در هر لحظه گوشی خود را شارژ نگه دارید. در ادامه بیشتر این محصول فوق العاده را خدمت شما معرفی می کنیم.

پاور بانک روموس مدل Knight20
پاور بانک روموس مدل Knight20

آشنایی بیشتر با پاور بانک Romoss knight20

پاور بانک روموس با داشتن یک باتری لیتیومی پلیمری با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت یکی از شارژر های همراه فوق العاده بی نظیر می باشد که با داشتن وزنی حدود 443 گرم و طول و عرض 163 و 85 میلی متر یکی از شارژرهای همراه مناسبی است که به راحتی می توانید آن را در طول سفر یا در زمانی که در خارج از منزل هستید؛ در جیب خود قرار داده و آن را همراه خود داشته باشید تا به محض تمام شدن شارژ تلفن همراه خود بتوانید از قابلیت های این پاور بانک خود به خوبی بهره مند شوید.

پاور بانک روموس تقریبا در قیاس با سایر شارژرهای دیگر اندکی سنگین وزن تر می باشد ولی در عین حال با توجه به ظرفیت فوق العاده بالای باتری که دارد؛ یکی از بهترین پاور بانک ها به شمار می آید و از محبوبیت فوق العاده زیادی بهره مند می باشد. به گونه ای که دیگر کسی به سنگین بودن وزن آن کمتر توجهی هم نمی کند.

نابراین شما می توانید با خرید پاور بانک روموس مدل Knight20 و همراه داشتن آن در جیب خود دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی های خود نباشید و همواره شارژ گوشی یا تبلت خود را در هر لحظه ای شارژ کنید تا به خوبی از گوشی هوشمند خود استفاده به عمل آورید و کارهای شخصی یا اداری خویش را به راحتی انجام دهید. ولتاژ ورودی شارژر همراه روموس مدل Knight20  ولت و ولتاژ خروجی آن نیز 5 ولت می باشد. حداقل شدت جریان خروجی این محصول نیز 2 آمپر می باشد. به طور کلی شما می توانید با وجود پاوربانک روموس مدل Knight20 استفاده بیشتری از تکنولوژی های نهفته در تلفن همراه خود ببرید.

ویژگی های منحصر به فرد پاور بانک روموس مدل Knight20

پاوربانک روموس مدل Knight20 ویژگی های منحصر به فرد و فوق العاده ای دارد که می توان به برخی از آن ها اشاره داشت:

  • ظرفیت باتری بی نظیر

از مهمترین و برجسته ترین ویژگی های شارژر همراه روموس مدل Knight20 می توان به ظرفیت بی نظیر باتری لیتیوم پلیمری آن اشاره کرد که 20000 میلی آمپر ساعت می باشد. این ظرفیت بالا برا انتقال شارژ سبب می شود تا شما همواره در هر موقعیتی تلفن های همراه خود را شارژ کنید تا هیچ گونه استرس و نگرانی به خود بابت خاموش شدن یا فقدان شارژ باتری گوشی خود به دل راه ندهید.

  • دو درگاه خروجی USB

شارژر روموس مدل Knight20 دارای دو درگاه خروجی USB می باشد که یکی از خروجی های آن متناسب تلفن همراه، هدست های بلوتوث، پخش کننده های همراه و گجت های مشابه آن می باشد و خروجی دوم آن نیز برای شارژ کردن تبلت ها و برخی از گوشی های موبایل سری Note سامسونگ مناسب می باشد که از شدت جریان بیشتری نیاز دارند. بنابراین پاور بانک  Knight20 به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید به صورت همزمان دو دستگاه مختلف را با جریان های ورودی متفاوت شارژ کنید تا تمامی وسایل و تلفن های هوشمند خود را خیلی زود شارژ کنید تا مجددا بتوانید از وجود آن ها استفاده به عمل آورید.

  • طراحی فوق العاده

شارژ همراه روموس به شیوه ای متفاوت طراحی شده است که در عین حال که می توانید از وجود کیفیت و کارایی منحصر به فرد آن بهره مند شوید؛ می توانید از وجود زیبایی فوق العاده آن نیز نهایت بهره را ببرید. شارژر همراه روموس مدل Knight20 از پلاستیک ساخته شده است که سبب می شود تا پاور بانک شما را در برابر انواع خط و خش سالم نگه دارد. بنابراین پاور بانک روموس از نظر زیبایی ظاهری نیز قابل توجه است و می توانید از وجود آن نیز بهره مند شوید.

  • قیمت مقرون به صرفه

پاور بانک روموس مدل Knight20 نسبت به پاور بانک ها هم رده خود مقرون به صرفه می باشند و شما می توانید آن ها را با قیمت های مناسبی خریداری کنید و بهترین بهره وری را از وجود چنین دستگاه های کارآمد و مفیدی ببرید.

وجود هر یک از این مزیت ها و ویژگی های منحصر به فرد در کنار یکدیگر سبب شده است تا پاور بانک Romoss knight20 از میزان رضایت بالای کاربران خویش برخوردار بوده باشد تا با محبوبیتی که این محصول در میان کاربران خود کسب کرده است، بتوان محصولی را وارد بازار نمود که از همه نظر جزء رده های بالا و با کیفیتی به شمار می آید که می توانید بیشترین استفاده را از آن ببرید و همواره گوشی و تبلت خود را در موقعیت های مختلف شارژ کنید.

نیم نگاهی به برند روموس

برند روموس یا راموس که به شکل لاتین (Romoss) نوشته می شود؛ یکی از برندهای مشهور چینی می باشد که در زمینه تولید انواع لوازم جانبی گوشی موبایل و به ویژه در زمینه پاور بانک مشغول به فعالیت می باشد. پاور بانک روموس مدل Knight20 یکی از همین مدل های تولیدی شرکت روموس به شمار می آید. اگر بخواهیم بیشتر درباره پاور بانک روموس مدل Knight20 بدانیم؛

باید اذعان داشت که بیشترین تمرکز این شرکت در تولید این پاور بانک روی تنوع در ظرفیت باتری و نیز خروجی های آن گذاشته است که توانسته است بسیار موفق هم عمل کند. پاور بانک  یا پاور بانک روموس مدل Knight20 که در این شرکت معتبر چینی ساخته و طراحی شده است؛ امکانی را در اختیار شما قرار می دهد تا همواره با سبز رنگ بودن آرم مربوط به شارژ گوشی خود مواجه گردید و هیچ گاه حتی در دل کویر و نبود پریز برق هم با باتری لو و هشدار به پایان رساندن گوشی خود مواجه نگردید.

مشخصات پاور بانک روموس مدل Knight20

مشخصات
ابعاد22 × 82 × 163 میلی‌متر
کلاس وزنیسنگین|بیشتر از 400 گرم
وزن443 گرم
نوع باتریلیتیوم-پلیمری
ولتاژ ورودی5.0 ولت
ولتاژ خروجی5.0 ولت
شدت جریان ورودی2.1 آمپر
شدت جریان خروجی1.0 آمپر , 2.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی2 عدد
محدوده ظرفیتبیشتر از 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ظرفیت اسمی20000 میلی‌آمپر ساعت
نحوه نمایش میزان شارژ باترینشانگر LED
سازگار باانواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل
مشخصات فنیدارای بدنه‌ی مقاوم در برابر جذب اثر انگشت
دارای کابل شارژ
مجموع شدت جریان خروجی: 2.1 آمپر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا