موبایل

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب کدام است؟

0
(0)

بی تردید یکی از پر آوازه ترین شرکت ها جهان در عرصه تکنولوژی و تولید وسایل و لوازم الکترونیک شرکت بزرگ و خوشه ای سامسونگ است. شرکت کره ای سامسونگ که در حال حاضر دفتر مرکزی آن در سئول قرار دارد یکی از غول های صنعت تولید لوازم الکترونیک از جمله گوشی تلفن همراه و انواع لوازم خانگی است. با توجه به تنوع تولیدات این شرکت چه در لوازم خانگی و چه در گوشی تلفن همراه شما می توانید متناسب سلیقه خود اقدام به خرید بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب کنید.

شاید برایتان جالب باشد تا بدانید شرکت سامسونگ در ابتدا کار خود را با تجارت مواد غذایی شروع کرده و پس از گذشت حدود 31 سال و کسب تجربه در سایر صنایع و تجارت شرکت سامسونگ الکترونیک را به صورت زیر شاخه ای از شرکت اصلی تاسیس نموده و کار خود را در این حوزه آغاز کرد. شرکت سامسونگ در ابتدا با تولید انواع لوازم خانگی الکترونیکی و قطعات مختلف الکترونیکی کار خود را شروع کرده و نام خود را به عنوان یکی از تولید کنندگان در این حوزه بر سر زبان ها انداخت.

از انواع لوازم خانگی و قطعات الکترونیک تولید شده توسط این شرکت می توان به تولید پنل های LCD و LED، تولید انواع تلویزیون، تولید انواع یخچال، تولید انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و تولید انواع گوشی های تلفن ثابت اشاره کرد. با توجه به سطح کیفیت تولیدات این برند، اعتماد مصرف کنندگان در سراسر جهان به نام این برند جلب شده و هم اکنون نیز سامسونگ یکی از بهترین شرکت های تولید کننده این لوازم در تمام دنیا شناخته می شود و حتی بخشی از سهام این شرکت در بزرگترین بازار بورس جهان یعنی در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود.

پس از تجربه موفق این شرکت در تولید انواع لوازم خانگی بار دیگر جهت گسترش تولیدات الکترونیک شرکت، سامسونگ وارد بازار جدید گوشی های تلفن همراه شد. در زمان آغاز به کار این شرکت در حوزه تولید گوشی های موبایل موتورولا حدود 50 درصد سهم بازار کره را در دست داشت و سامسونگ تنها با ده درصد سهم بازار شروع کار می‌کند. در ابتدا تجربه های ناموفق در تولید گوشی تلفن همراه برای سامسونگ پیش آمد که بارها این شرکت را تا مرز خارج شدن از این حوزه پیشبرد تا پس از آن که در یک حرکت انقلابی سامسونگ شروع به تولید طیف متنوعی از گوشی های همراه کرده و به سرعت پله های ترقی در این حوزه را مانند سایر حوزه های فعالیت خود پشت سر گذاشت.

در ادامه به معرفی تعدادی از گوشی های تولید شده توسط خط تولید شرکت کره ای سامسونگ می‌پردازیم که می‌توانیم به آنها عنوان بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب را نسبت دهیم.

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

گوشی تلفن همراه مدل Keystone 2

برای معرفی انواع گوشی های تولیدی برند سامسونگ که بتوان آنها را در گروهی موسوم به بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب جای داد، اول از همه باید به سراغ گوشی Keystone 2 برویم. با وجود این که امروزه بازار گوشی های هوشمند و مدرن بسیار داغ است اما هنوز هم کسانی هستند که استفاده از انواع گوشی های تلفن همراه کلاسیک را به مدل های جدید آن ترجیح می‌دهند و علت این امر آن است که این افراد کارایی اصلی تلفن همراه را قابلیت برقراری تماس و ارسال پیامک می‌دانند. با این حساب شرکت های تولید کننده تلفن همراه از جمله شرکت سامسونگ هنوز هم خط تولید این مدل از گوشی ها را فعال نگه داشته است و به تولید این سبک از گوشی ها ادامه می‌دهد.

Keystone 2 یکی از انواع بهترین گوشی سامسونگ است که با داشتن صفحه کلید فیزیکی و و صفحه نمایشگر رنگی همراه با یک باتری با ظرفیت 800 میلی آمپر که برای این مدل گوشی ها ظرفیت استانداردی محسوب می‌شود دارای قیمت بسیار مناسب برای افرادی است که همچنان طرفدار مدل گوشی های کلاسیک هستند. بدنه ی این گوشی از جنس پلاستیک کربن است و با توجه به ابعاد آن که حدود 13.5*45*108 میلی متر است به راحتی می توانید با یک دست با آن کار کنید و آن را در جیب خود قرار دهید. این گوشی با توجه به این که بخش بیشتر قاب جلو آن را صفحه کلید فیزیکی اش اشغال کرد برای افرادی که انگشتان بزرگی دارند بسیار مناسب است. این گوشی قابلیت استفاده همزمان دو سیمکارت را به کاربر می‌دهد.

[button color=”red” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/81f1a46d-f7e6-4977-94e4-c53429301791″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]خرید از دیجی کالا[/button]

مشخصات

ابعاد108x45x13.5 میلی‌متر
توضیحات سیم کارتسایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)
وزن5.4 گرم
قابلیت های ویژهکلاسیک,دارای صفحه کلید,مناسب سالمندان
تعداد سیم کارتتک سیم کارت
پردازنده‌ی مرکزیندارد
مقدار RAMندارد
پشتیبانی از کارت حافظه جانبیندارد
صفحه نمایش رنگیبله
صفحه نمایش لمسیخیر
فناوریTFT
بازه‌ی اندازه صفحه نمایشتا 2.0 اینچ
اندازه15 اینچ
شبکه های ارتباطی2G
شبکه 2GGSM900 / 1800
رادیوFM radio
درگاه ارتباطیSA02
دوربینخیر
دوربین سلفیندارد
خروجی صداSA02
سیستم عاملفاقد سیستم‌عامل
پشتیبانی از زبان فارسیبله
منوی فارسیدارد
باتری قابل تعویضبله
مشخصات باتریلیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
سایر قابلیت‌هادارای چراغ قوه
اقلام همراه گوشیدفترچه‌ راهنما,شارژر,هندزفری
برندسامسونگ
رنگمشکی

گوشی تلفن همراه مدل Galaxy J2

یکی دیگر از گزینه های خوبی که می توان با عنوان بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب داشت گوشی تلفن همراه سامسونگ مدل Galaxy J2 است. این گوشی با طراحی ظاهری ساده و معمولی و قابل پیشبینی خود و همینطور سایر ویژگی های آن از جمله صفحه نمایشگر پنج اینچی با تراکم 220 پیکسل، باتری 2600 میلی آمپری و… یکی از انواع گوشی هایی است که، اگر قصد اصلی شما از خرید گوشی تلفن همراه برطرف کردن نیاز های روزانه مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی و یا انجام بازی های سبک است، به خوبی می‌تواند پاسخگوی نیازهای روزانتان باشد. این گوشی با بدنه پلاستیکی، رم 1 گیگابایت و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی که با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی می تواند تا ۲۵۶ گیگابایت نیز افزایش یابد، انتخاب مقرون به صرفه و خوبی برای افرادی است که علاقه ای به داشتن گوشی های گران قیمت ندارند. دوربین اصلی این گوشی 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است و  به صورت همزمان قابلیت استفاده دو سیمکارت را به کاربر می‌دهد.

گوشی تلفن همراه مدل Galaxy J2
گوشی تلفن همراه مدل Galaxy J2

 

خرید این محصول

SAMSUNG GALAXY J2 CORE

عرضه

معرفی2018، اوت
وضعیتموجود. عرضه شده در اوت 2018

نمایشگر

نوعلمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
ابعاد5.0 اینچ (~66.7% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن540 در 960 پیکسل، نسبت تصویر 16 به 9 (~220 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظکورنینگ گوریلا گلس (نسخه‌ی نامشخص)

بدنه

ابعاد143.4 در 72.1 در 8.9 میلی‌متر
وزن154 گرم
سیم‌کارتدو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال)

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضهاندروید 8.1 اوریو (نسخه Go)
تراشهExynos 7570 Quad
پردازنده مرکزیچهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتز Cortex-A53
پردازنده گرافیکیMali-T720

حافظه

درگاه حافظهمیکرو اس‌دی، تا 256 گیگابایت
حافظه داخلی8 گیگابایت، 1 گیگابایت رم

دوربین

اصلی8 مگاپیکسل، AF، f/2.2
قابلیت‌هافلش LED، پانوراما، HDR
فیلم‌برداری1080p@30fps
سلفی5 مگاپیکسل، f/2.2

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متریبله

باتری

باتریباتری قابل تعویض از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت

قابلیت‌ها

حسگرهاشتاب‌سنج، سنسور مجاورت
– پخش‌کننده‌ی MP4/H.264
– پخش‌کننده‌ی MP3/WAV/eAAC+/FLAC
– ویراستار عکس و فیلم
– نمایش‌دهنده‌ی اسناد

شبکه

فناوریGSM / HSPA / LTE

اتصالات

شبکه بی‌سیمWi-Fi 802.11 b/g/n، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث4.2، A2DP
GPSبله، با A-GPS، GLONASS، BDS
رادیورادیو اف‌ام
USBmicroUSB 2.0، OTG

متفرقه

رنگ‌هامشکی، طلایی، آبی

گوشی تلفن همراه مدل 10 Galaxy A

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب هستید بررسی گوشی تلفن همراه سامسونگ 10 Galaxy A را فراموش نکنید. همان طور که قبل از اشاره شد شرکت سامسونگ یکی از غول های تولید گوشی همراه است و یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب محبوبیت این برند در بین کاربر شده تولید گوشی های میان رده با طراحی مدرن و قیمت های مناسب است. بدین ترتیب برای قشر عظیمی از افراد که توانایی خرید گوشی تلفن همراه با قیمت های بسیار بالا را ندارد انتخاب های مناسب و خوبی را ارائه می‌کند.

یکی از بهترین و مدرن ترین مدل های ارائه شده توسط این شرکت که با توجه به ویژگی هایی که در ادامه به آنها می‌پردازیم، گوشی تلفن همراه سامسونگ مدل 10 Galaxy A است که به راحتی می توانیم آن را جز گروه گوشی های میان رده با طراحی مدرن و قیمت منطقی قرار دهیم. گوشی تلفن همراه سامسونگ مدل 10 Galaxy A با داشتن قاب پشتی از جنس پلاستیک مرغوب و قاب جلویی از جنس شیشه دارای زیبایی و ظرافت در طراحی است. همچنین دوربین اصلی 13 مگاپیکسل آن توسط یک حسگر عمق 2 مگاپیکسل و فلاش LED تقویت شده و در شرایطی که نور محیط خوب باشد، کیفیت قابل قبولی را در عکاسی ارائه می کند.

دوربین سلفی این گوشی 5 مگا پیکسل است که با توجه به قدرت لنز به کار رفته در آن کارکرد قابل قبولی دارد. در یک مقایسه کلی دوربین های این گوشی با سایر گوشی های هم رده خود، می توانیم بگوییم که سامسونگ تلاش خود را برای ارائه کیفیت خوب با قیمت کم کرده است. از دیگر ویژگی های این گوشی که آن را جز یکی از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب قرار می دهد باتری 3000 میلی آمپری آن است که به وسیله میکرو یو اس بی شارژ می‌شود. صفحه نمایشگر 5.7 اینچی آن با تراکم 301 پیکسلی وضوح خوبی به نمایشگر این گوشی بخشیده است.

شاید گوشی 10 Galaxy A در مقایسه با گوشی های رده بالا و گران قیمت سامسونگ کم بیاورد ولی دوربین هم رده های خوب از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. این گوشی دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت است که اگر جز آن دسته از کاربرانی هستید که این مقدار از حافظه برای نگهداری اطلاعات شما کم است می توانید با اضافه کردن کارت حافظه این مشکل گوشی 10 Galaxy A را حل کنید. این گوشی قابلیت استفاده همزمان دو سیمکارت را برای کاربر فراهم کرده است.

Galaxy a10
Galaxy a10

 

خرید این محصول

مشخصات فنی تلفن همراه مدل 10 Galaxy A

مشخصات کلی و کلیدی
نوع و مشخصات پردازنده اصلی – CPUExynos 7884 – هشت هسته ای 1.6 گیگاهرتز
تعداد هسته پردازشگرهشت هسته
پردازنده گرافیکی – GPUMali-G71 MP2
تعداد سیم‌کارتدو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین13 مگاپیکسل
سیستم عاملAndroid OS, v9.0 – Pie – این نسخه برای زمانی است که این گوشی معرفی شده است و ممکن است در هنگام خرید شما، آپدیت جدیدتری برای آن آمده باشد و به اندروید ورژن بالاتر ارتقا پیدا کند.
ابعاد / وزن6.13 × 2.98 × 0.31 میلی متر / 168 گرم
ساختار بدنهجلو شیشه‌ای و بدنه آلومینیومی
تاریخ معرفیبهمن ماه 97
مشخصات صفحه نمایش
نوع صفحه نمایشIPS LCD | لمسی خازنی
سایز صفحه نمایش6.2 اینچ
تعداد رنگ / رزولوشن16 میلیون رنگ، 1520×720 پیکسل
مولتی تاچ (لمس همزمان) / تعداد لمس همزماندارد
درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه81.6 درصد
استاندارد صفحه نمایش19:9
تراکم پیکسل271 ppi
حافظه
حافظه داخلی32 گيگابايت
حافظه RAM2 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظهدارد / MicroSD تا 512 گیگابایت
دوربین
کیفیت دوربین13 مگاپیکسل
قابلیت فیلم‌برداری / کیفیت فیلم‌برداریدارد / حداکثر 1080p و 30 فریم بر ثانیه
دوربین جلودارد / 5 مگاپیکسل و f/2.0
پروژکتور (فلاش)دارد – LED
مشخصات سخت‌افزاری دوربیندارای دریچه‌ی دیافراگم f/1.9 | مجهز به فناوری فوکوس از نوع AF
سایر ویژگی‌های مهم دوربینقابلیت عکاسی HDR | قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) | قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) | قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) | قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)
اتصالات و شبکه‌ها
شبکه‌های مخابراتی قابل پشتیبانیGSM / HSPA / LTE / LTE Cat4 150/50 Mbps
حداکثر سرعت دانلود در UMTS / حدکثر سرعت آپلود در UMTS42 مگابیت بر ثانیه / 5.8 مگابیت بر ثانیه
پورت USB / ورژن و نوعدارد / MicroUSB ورژن 2.0
امکان شارژ از طریق USBدارد
فیش 3.5 میلیمتری صدادارد
شبکه وایرلس Wi-Fi / ورژندارد / 802.11 /b/g/n و امکان Wifi-Direct
امکان Wi-Fi Hotspotدارد
موقعیت‌نما GPS / ویژگی‌هادارد / با قابلیت ساپورت A-GPS و GLONASS و BDS
نرم‌افزارها و سرگرمی‌های پیش‌فرض
مرورگر وب / نوعدارد / HTML5
پشتیبانی از Javaندارد
پخش موسیقی / فرمت‌های قابل پخشدارد / AAC , AAC+ , eAAC+ , AMR , MID , WMA , OTA, PCM , OGG , FLAC , XMF , MXMF , RTTTL , RTX , IMY – ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند
ضبط صدا / فرمت ضبط کردندارد / AAC , AMR – ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند
پخش ویدئو / فرمت‌های قابل پخشدارد / MP4 , H.263 , H.264 , 3GP , MKV , AVI , xVid , MOV , MPEG2 , TS , WEBM , M4V – ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند
ضبط ویدئو / فرمت ضبط کردندارد (دوربین) / H.263, H.264 , 3GP , MP4 – ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند
نمایش عکس / فرمت‌های قابل پخشدارد / BMP , GIF , JPG , PNG , WEBP – ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند
فرمت عکس‌های دوربینJPG
سایر قابلیت‌ها
سنسورهاشتاب سنج (Accelerometer) ، مجاورت (Proximity)
رادیودارد
سایر مشخصات مهمقابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم Active noise cancellation with dedicated mic
مشخصات باتری و مدت زمان کارکرد
نوع باتری / قابل تعویض توسط کاربرلیتیوم یونی / خیر
ظرفیت باتری3400 میلی‌آمپر ساعت

گوشی تلفن همراه مدل Galaxy A10s

یکی دیگر از پیشنهاد های جالبی که می تواند جز بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب باشد Galaxy A10s است. این گوشی از جنبه های زیادی شبیه به مدل قبلی ای است که معرفی کردیم اما سعی شده با اضافه کردن و ارتقا دادن برخی از امکانات آن هم قابلیت های آن را افزایش دهند و هم همچنان قیمت را برای به تناسب گوشی های میان رده پایین و مناسب نگه دارند. یکی از وجه های تمایز گوشی تلفن همراه مدل Galaxy A10s با مدل قبلی که معرفی شده در افزایش ظرفیت باتری آن است.

این گوشی دارای باتری 4000 میلی آمپر است اما جنس بدنه Galaxy A10 برای حفظ شده و قاب پشت از جنس پلاستیک و قاب جلو آن از جنس شیشه است. یکی از المان های اضافه شده به این مدل دور قاب آلومینیومی آن که باعث ایجاد احساس خوشایندی در هنگام به دست گرفتن این گوشی در کاربر می شود. دوربین گوشی تلفن همراه مدل Galaxy A10s نیز به نسبت مدل پایه خود ارتقا یافته و این گوشی دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با تقویت کننده 2 مگاپیکسلی و فلش LED است و دوربین سلفی آن نیز به 8 مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است.

صفحه نمایشگر نیر در این مدل گوشی بزرگتر شده و به 6.2 اینچ و رزولوشن HD تغییر پیدا کرده است و با تراکم 271 پیکسل در هر اینچ کیفیت خوبی از تصویر را برای کاربر فراهم میکند. ظرفیت حافظه داخلی این مدل گوشی که یکی از بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب است به 32 گیگابایت افزایش یافته و قابلیت اضافه کردن کارت حافظه نیز برای آن حفظ شده و همچنین رم این مدل گوشی 2 گیگابایت قرار داده شده است.

یکی از قابلیت های جدید اضافه شده در این مدل که در مدل های قبلی خبری از آن ها نبود سنسور شناسایی اثر انگشت در قاب پشتی است که آن را از سایر مدل های پایین تر خود متمایز میکند. گوشی تلفن همراه مدل Galaxy A10s مانند مدل پایه خود قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیمکارت را دارا است. این مدل گوشی در سه رنگ قرمز، مشکی و آبی تولید می‌شود. باید به یاد داشته باشیم که اگر چه این مدل گوشی با توجه به قیمت مناسب خود امکانات خوبی ارائه می کند ولی هنوز هم برای انجام بازی های سنگین و یا استفاده از برنامه سنگین نمی تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

خرید این محصول

 

مشخصات فنی گلکسی A10s سامسونگ

عرضه

معرفی2019، اوت
وضعیتموجود. عرضه‌شده در سپتامبر 2019

نمایشگر

نوعIPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
ابعاد6.2 اینچ (~80.7% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن720 در 1520 پیکسل، 19:9 (~271 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

بدنه

ابعاد156.9 در 75.8 در 7.8 میلی‌متر
وزن168 گرم
ساختجلوی شیشه‌ای، بدنه‌ی پلاستیکی
سیم‌کارتتک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال)

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضهاندروید 9.0 (پای)
تراشهMediatek MT6762 Helio P22 (دوازده نانومتری)
پردازنده مرکزی8 هسته‌ای 2.0 گیگاهرتز Cortex-A53
پردازنده گرافیکیPowerVR GE8320

حافظه

درگاه حافظهمیکرو اس‌دی، تا 512 گیگابایت (درگاه اختصاصی)
حافظه داخلی32 گیگابایت، 2 یا 3 گیگابایت رم

دوربین

اصلی13 مگاپیکسل (لنز واید 28 میلی‌متری، فوکوس خودکار، f/1.8)
2 مگاپیکسل (f/2.4، سنسور تشخیص عمق تصویر)
قابلیت‌هافلش LED، پانوراما، HDR
فیلم‌برداری1080p@30fps
سلفی8 مگاپیکسل (f/2.0)
فیلم‌برداری سلفی1080p@30fps

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متریبله
لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی

باتری

باتریباتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت

قابلیت‌ها

حسگرهاحسگر اثر انگشت (پشت گوشی)، شتاب‌سنج، سنسور مجاورت

شبکه

فناوریGSM / HSPA / LTE

اتصالات

شبکه بی‌سیمWi-Fi 802.11 b/g/n، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث5.0، A2DP، LE
GPSبله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO
رادیورادیو اف‌ام
USBmicroUSB 2.0

متفرقه

رنگ‌هاآبی، سبز، قرمز، مشکی

گوشی تلفن همراه مدل Galaxy A20s

گوشی تلفن همراه مدل Galaxy A20s یکی دیگر از گزینه های خوب جز دسته بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب است. شاید در ابتدا با دیدن قیمت بالاتر این گوشی و مقایسه آن با قیمت سایر مدل های معرفی شده با خود فکر کنید که شاید این مدل خیلی هم جز دسته گوشی های قیمت مناسب نباشد. اما اگر کمی بیشتر در امکانات ارائه شده در این مدل توسط شرکت سامسونگ دقت کنید و قیمت آن را با توجه به امکانات ارائه شده در بسنجید خواهید دید که در مقایسه با ویژگی های این مدل قیمت آن بسیار مناسب و منطقی به نظر می‌رسد.

اول از همه بیاید دوربین های این گوشی را بررسی کنیم. یکی از مهمترین عوامل انتخاب گوشی های هوشمند توسط کاربران قابلیت دوربین ها و کیفیت عکس هایی است که میتوان با آن گوشی ثبت کرد. در تمامی گوشی های میان رده اولین عضو از گوشی تلفن همراه که قربانی قیمت کم گوشی میشود دوربین ها و سطح کیفیت عکاسی است. در این مدل گوشی که یکی از به صرفه ترین و بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب است سعی شده تا با حفظ ویژگی مقرون به صرفه بودن تا جای ممکن کیفیت دوربین های آن حفظ شود تا کاربر علاوه بر صرفه اقتصادی از داشتن یک گوشی مدرن با طراحی زیبا و کیفیت عکاسی خوب نهایت لذت را ببرد.

دوربین اصلی گوشی تلفن همراه مدل Galaxy A20s یک سنسور 13 مگاپیکسلی از نوع عریض است که کارایی آن با یک حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک حسگر عمق و یک فلش LED تقویت شده است تا بهترین کیفیت را با توجه به سایر سخت افزار های موجود در این گوشی به کاربر خود ارائه کند. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با قابلیت پشتیبانی از شارژر سریع 15 واتی از دیگر ویژگی های قابل توجه موجود در این گوشی است.

صفحه نمایشگر به کار رفته در این گوشی یک صفحه نمایشگر 6.5 اینچی است که با رزولوشن +HD، 264 پیکسل در هر اینچ را نمایش می‌دهد. جنس قالب پشتی آن از پلاستیک و قاب جلویی ان از جنس شیشه است و حسگر اثر انگشت نیز در قاب پشت این گوشی جای گرفته است. رم به کار رفته در این گوشی ظرفیت 3 گیگابایت را دارا است و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است که با اضافه کردن حافظه جانبی قابلیت افزایش تا یک ترابایت را دارد که این قابلیت هرگونه مشکل در ذخیره اطلاعات را حل خواهد کرد.

این گوشی در چهار رنگ مشکی، قرمز، آبی و سبز ساخته شده و به بازار عرضه شده است. سامسونگ با فرستادن این گوشی در بازار رقابتی گوشی های هوشمند میان رده، حرفی برای گفتن در بین تولیدکنندگان انواع گوشی های میان رده دارد.

خرید این محصول

مشخصات فنی گلکسی A20s سامسونگ

عرضه

معرفی2019، سپتامبر 24
وضعیتموجود. عرضه شده در 5 اکتبر 2019

نمایشگر

نوعIPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
ابعاد6.5 اینچ (~81.9% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن720 در 1560 پیکسل، 19.5:9 (~264 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

بدنه

ابعاد163.3 در 77.5 در 8 میلی‌متر
وزن183 گرم
ساختفریم پلاستیکی، پشت پلاستیکی، جلوی شیشه‌ای
سیم‌کارتتک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by))

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضه– اندروید 9.0 (پای)، قابل ارتقاء به اندروید 10
– 1 UI 2.0
تراشهQualcomm SDM450 Snapdragon 450 (چهارده نانومتری)
پردازنده مرکزی8 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتز Cortex-A53
پردازنده گرافیکیAdreno 506

حافظه

درگاه حافظهmicroSDXC (درگاه اختصاصی)
حافظه داخلی32 گیگابایت 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت 4 گیگابایت رم
نوع حافظهeMMC 5.1

دوربین

اصلی13 مگاپیکسل (فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لنز واید 27 میلی‌متری، f/1.8)
8 مگاپیکسل (لنز فوق‌عریض 13 میلی‌متری، 1/4.0 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
5 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.2)
قابلیت‌هافلش LED، پانوراما، HDR
فیلم‌برداری1080p@30fps
سلفی8 مگاپیکسل (f/2.0)
فیلم‌برداری سلفی1080p@30fps

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متریبله

باتری

باتریباتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت
شارژرشارژ سریع 15 وات

قابلیت‌ها

حسگرهاحسگر اثرانگشت (پشت گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما

شبکه

فناوریGSM / HSPA / LTE

اتصالات

شبکه بی‌سیمWi-Fi 802.11 b/g/n، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث4.2، A2DP، LE
GPSبله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS
رادیورادیو اف‌ام
USB2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل

متفرقه

رنگ‌هامشکی، آبی، قرمز، سبز
حدود قیمت در زمان عرضهحدود 150 یورو

گوشی تلفن همراه مدل Galaxy A30s

گوشی تلفن همراه مدل Galaxy A30s به عنوان آخرین عضو از گروه بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب انتخاب شده است. زیرا مدل های بالاتر با توجه به سخت افزارها و نرم افزار های به کار رفته در ساخت آنها و همچنین قابلیت های که دارند از لیست قیمت مناسب ها خط می‌خورند و هزینه بیشتری برای خرید آنها نیاز است. در کل گوشی های سری A شباهت های زیادی به یکدیگر دارند و کلیت طراحی آن به یک شکل است و وجه تمایز بین آنها اضافه شدن سطح کیفیت قابلیت های آنها است به طوری که شاید از روی ظاهر نتوان تفاوتی بین آنها پیدا کرد ولی در باطن امر تفاوت هایی بیشتری دارند.

گوشی تلفن همراه مدل Galaxy A30s نیز از قاعده مستثنا نیست و از نظر شکل ظاهری و جنس قاب های آن شباهت فراوانی با سایر مدل های گوشی های سری A دارد. در اینجا به ذکر به ویژگی های خاص این مدل می پردازیم و با توجه به آنچه که در پاراگراف های پیشین گفته شده مقایسه ای ذهنی برای مخاطب ایجاد میکند. این گوشی از نظر حافظه داخلی در دو نوع 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی روانه بازار شد که با استفاده از حافظه جانتی قابلیت افزایش تا یک ترابایت را پشتیبانی میکند. همچین در این مدل از سری A که جز بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب است حسگر اثر انگشت از قاب پشت به زیر صفحه نمایشگر انتقال پیدا کرده است.

نقطه عطف در ساخت این مدل در دوربین این گوشی است که دوربین اصلی آن متشکل از یک سنسور عریض 25 مگاپیکسلی یک فلش LED، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق 5 مگا پیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی ساخته شده است. صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی یک صفحه نمایش 6.4 اینچی دارای 268 پیکسل در هر اینچ است.

به طور کلی شرکت سامسونگ یکی از موفق ترین سازنده های گوشی های میان رده با قیمت های مناسب است و عنوان بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب را می‌توان به تعداد زیادی از مدل های ساخته شده توسط این شرکت، نسبت داد. در بازار ایران و بین کاربران ایرانی نیز گوشی های میان رده از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

خرید این محصول

مشخصات فنی گلکسی A30s سامسونگ

SAMSUNG GALAXY A30S

عرضه

معرفی2019، اوت
وضعیتموجود. عرضه‌شده در سپتامبر 2019

نمایشگر

نوعSuper AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
ابعاد6.4 اینچ (~84.9% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن720 در 1560 پیکسل، 19.5:9 (~268 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظنامشخص

بدنه

ابعاد158.5 در 74.7 در 7.8 میلی‌متر
وزن166 گرم
سیم‌کارتتک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال)

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضهاندروید 9.0 (پای)
تراشهExynos 7904 (چهارده نانومتری)
پردازنده مرکزی8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Cortex-A73 و شش هسته‌ی 1.6 گیگاهرتز Cortex-A53)
پردازنده گرافیکیMali-G71

حافظه

درگاه حافظهمیکرو اس‌دی، تا 1 ترابایت (درگاه اختصاصی)
حافظه داخلی32 گیگابایت 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت 4 گیگابایت رم

دوربین

اصلی25 مگاپیکسل (فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.7)
8 مگاپیکسل (لنز 13 میلی‌متری فوق‌عریض، f/2.2)
5 مگاپیکسل (f/2.2، سنسور تشخیص عمق تصویر)
قابلیت‌هافلش LED، پانوراما، HDR
فیلم‌برداری1080p@30fps
سلفی16 مگاپیکسل (f/2.0)
فیلم‌برداری سلفی1080p@30fps

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متریبله
لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی

باتری

باتریباتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت
شارژرشارژ سریع 15 واتی

قابلیت‌ها

حسگرهاحسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، سنسور مجاورت، ژیروسکوپ، قطب‌نما

شبکه

فناوریGSM / HSPA / LTE

اتصالات

شبکه بی‌سیمWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث5.0، A2DP، LE
GPSبله، با A-GPS، GLONASS، BDS
NFCبله
رادیورادیو اف‌ام
USB2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل

متفرقه

رنگ‌هامشکی، سفید، سبز، بنفش

به این مطلب چه امتیازی میدی؟

میانگین 0 / 5. تعداد 0

اولین نفری باش که رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا