لوازم جانبی هوشمند

بهترین مدل اندروید باکس چیست ؟ (2020)

بهترین مدل اندروید باکس چیست ؟

اندروید باکس وسیله ای است که سیستم عامل اندروید را در تلویزیون های معمولی اجرا می کند. دقیقا همان سیستم عاملی که در تلفن های هوشمند، رایانه لوحی و میلیون ها دستگاه دیگر در سراسر جهان کار می کند. تقریباً تمام برنامه هایی که می توانید در تلفن هوشمند اندرویدی خود اجرا کنید ، می توانید روی جعبه تلویزیون اندرویدی خود اجرا کنید.

این وسیله تلویزیون شما را به یک تلویزیون کاملا هوشمند و اندرویدی تبدیل می کند. این روزها خرید گوشی های اندرویدی برای تمام اعضای خانواده نیازمند هزینه های بسیار زیادی است. دستگاه های اندروید باکس با قیمت بسیار مناسب تلویزیون شما را به گوشی هوشمندی تبدیل می کند که تمام اعضای خانواده به راحتی از آن استفاده می کنند.

بهترین مدل اندروید باکس کدام است ؟

مدل های مختلف اندروید باکس وجود دارد که هر کدام ویژگی و کارایی خاص خود را دارند. در این جا قصد داریم تعدادی از بهترین باکس های موجود در بازار را با یکدیگر بررسی کنیم.

  • اندروید باکس تی تی تی وی باکس مدل HK1 MAX -64G

اندروید باکس مدل HK1 MAX یکی از بهترین و قوی ترین محصولات موجود در بازار است. این سیستم از جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید 9 پشتیبانی می کند. کیفیت تصویر این باکس اندرویدی بسیار عالی و از 4k پشتیبانی می کند. با استفاده از این دستگاه می توانید تلویزیون خود را به یک گوشی کاملا هوشمند تبدیل کنید و تمام اپلیکیشن های اندرویدی را نصب و استفاده کنید.

اندروید باکس مدل HK1 MAX
اندروید باکس مدل HK1 MAX

این مدل دارای درگاه USB است که می توانید حافظه جانبی خود را به آن متصل کنید. علاوه بر آن دارای پورت HDMI نیز می باشد. دستگاه همچنین دارای تکنولوژی بلوتوث است همچنین با 4 گیگ رم و 64 گیگ هارد دارای سخت افزار پر قدرتی می باشد. وزن دستگاه 500 گرم و دارای بدنه پلاستیکی است. به همراه این باکس یک عدد کنترل و یک عدد آداپتور در اختیار شما قرار می گیرد.

مشخصات اندروید باکس مدل HK1 MAX
ابعاد120x100x10 میلی‌متر
ابعاد اسپیکرندارد میلی‌متر
ابعاد دستگاه اصلی5x95x95 میلی‌متر
اقلام همراهکنترل
تعداد رنگ صفحه نمایشیک رنگ
توان خروجی10 وات
جنس بدنهپلاستیک
سایر امکاناتپردازنده Quad Core
سایز صفحه نمایش2 اینچ
صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی
ظرفیت حافظه داخلی64
فرمت‌های تصویریVP9-10 Profile-2 up to 4Kx2K@60fps
فرمت‌های زیرنویستمامی فرمت ها
فرمت‌های صوتیMP3/WMA/AAC/WAV/OGG/AC3/DDP/TrueHD/DTS/DTS/HD/FLAC/APE
فرمت‌های عکسHD JPEG/BMP/GIF/PNG/TIFF
مشخصات صفحه نمایشنشانگر عدد
میکروفونبدون میکروفون
نوع حافظهحافظه داخلی فلش
وزن500 گرم
وزن اسپیکرندارد گرم
وزن دستگاه اصلی150 گرم

خرید این محصول از فروشگاه دیجی کالا


  • اندروید باکس تسکو مدل TAB-100

دومین مدل پیشنهادی اندروید باکس محصولی از برند «Tsco » است. برند تسکو یک برند معتبر است که در این زمینه فعالیت می کند. این دستگاه نیز مشابه دیگر باکس ها به راحتی از طریق Wi-Fi و یا کابل شبکه به اینترنت متصل می شود و تلویزیون شما را به یک دستگاه اندرویدی هوشمند تبدیل می کند. این دستگاه از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید9 پشتیبانی می کند همچنین تمام درگاه های مورد نیاز مانند HDMI ،USB ،OPTICAL ،SD Card  و LAN را دارا می باشد.

 TAB-100 تسکو
TAB-100 تسکو

با استفاده از این پورت ها می توانید تمام اطلاعات صوتی و تصویری، بازی ها، اپلیکیشن ها و … را به باکس خود منتقل کنید. حافظه داخلی دستگاه 16 گیگ می باشد. این مدل را نیز می توانید با استفاده از پورت HDMI به تلویزیون متصل کنید.

مشخصات تسکو مدل TAB-100
ابعاد115 x 115 x 20 mm
جنسپلاستیک
درگاه HDMI
سیستم عاملAndroid 0.9
مدل پردازندهH6 Quadcore cortex-A53
نوع حافظهحافظه داخلی فلش
وزن45 g
وزن دستگاه145 گرم

 

خرید این محصول از فروشگاه دیجی کالا


  • اندروید باکس اچ 96 مدل مکس 3318 4/32

اندروید باکس اچ 96 مدل مکس 3318 4/32 یک نمونه از جذاب ترین باکس های موجود در بازار است. این وسیله بسیار کاربردی تلویزیون شما را به راحتی به یک تلویزیون کاملا هوشمند تبدیل می کند. این وسیله از جدیدترین تکنولوژی های سخت افزاری ساخته شده است. حافظه ذخیره سازی 32 گیگ آن بسیار پرسرعت و از نسل جدید حافظه ها می باشد.

اندروید باکس اچ 96 مدل مکس 3318 4/32
اندروید باکس اچ 96 مدل مکس 3318 4/32

همچنین حافظه سیستمی DDR3 آن 4 گیگ است. این محصول نیز از جدیدترین نسخه اندروید پشتیبانی می کند و دارای تمام پورت های جانبی مورد نیاز است. ویژگی منحصر به فرد این دستگاه کیفیت تصویر بسیار بالای آن است که از عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کند. با استفاده از محصول شگفت انگیز می توانید تلویزیون خود را به وسیله ای هوشمند تبدیل کنید و از امکانات گسترده گوشی های اندرویدی استفاده کنید.

مشخصات اندروید باکس اچ 96 مدل مکس 3318 4/32

ابعاد178*110*63 میلی‌متر
ابعاد دستگاه اصلی100*100*18 میلی‌متر
اقلام همراهکابل HDMI , ریموت کنترل ، آداپتور ، دفترچه راهنما
بلوتوثندارد
پورت AUXندارد
سایر امکاناتH.265 HEVC [email protected]
ظرفیت حافظه داخلی32گیگابایت
فرمت‌های تصویریAvi/Rm/Rmvb/Ts/Vob/Mkv/Mov/ISO/wmv/asf/flv/dat/mpg/mpeg
فرمت‌های زیرنویسSRT/SMI/SUB/SSA/IDX+USB
فرمت‌های صوتیMP3/WMA/AAC/WAV/OGG/AC3/DDP/TrueHD/DTS/DTS/HD/FLAC/APE
فرمت‌های عکسHD JPEG/BMP/GIF/PNG/TIFF
نوع حافظهحافظه داخلی فلش
وزن دستگاه اصلی100 گرم

خرید این محصول از فروشگاه دیجی کالا


  • اندروید باکس مدل EM95 max

یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین اندروید باکس های موجود در بازار مدل EM95 max  می باشد. این مدل از سیستم عامل 9 پشتیبانی می کند رم آن 2 گیگ و حافظه داخلی آن 16 گیگ می باشد. همچنین دارای تمام پورت های کاربردی از جمله SD-Card، USB،HDMI می باشد.

اندروید باکس مدل EM95 max
اندروید باکس مدل EM95 max

پردازنده مدل EM95 بسیار قوی است و کیفیت تصاویر آن بسیار بالا و Full HD است. این وسیله تلویزیون شما را به وسیله هوشمند بسیار جذاب تبدیل می کند که به وسیله آن می توانید به اینترنت متصل شوید و اپلیکیشن های بازی و سرگرمی و تماشای فیلم را بر روی نصب کنید.

مشخصات اندروید باکس مدل EM95 max

ابعاد114x114x25 میلی‌متر
ابعاد دستگاه اصلی114 × 114 × 25 میلی‌متر
تعداد ساب‌ووفر
جنس بدنهپلاستیک
رادیو
سایر امکاناتدارای پردازنده Amlogic S905X2 Quad‎-Core
ظرفیت حافظه داخلی16 گیگا بایت
میکروفونبدون میکروفون
نوع حافظهحافظه داخلی فلش
وزن205 گرم

خرید این محصول از فروشگاه دیجی کالا


  • اندروید باکس اچ96 مدل مکس 4/32 – 3318 به همراه کیبورد هوشمند

اندروید باکس اچ 96 یکی دیگر از مدل های پر فروش در بازار است. این مدل دارای ظاهری زیبا، وزن و ابعاد مناسب و یک کیبورد است. دارای پردازشگر مرکزی Rockchip 3318، پردازنده گرافیکی Penta Core Mali-450 است و از سیستم عامل اندروید 9 پشتیبانی می کند.یکی از ویژگی های جالب این مدل دارا بودن یک کیبورد کامل است که کار با آن را راحت می کند.

اندروید باکس اچ96 مدل مکس 4/32 - 3318 به همراه کیبورد هوشمند
اندروید باکس اچ96 مدل مکس 4/32 – 3318 به همراه کیبورد هوشمند

کیبورد دارای یک تاچ پد می باشد که با وجود آن می توانید از تلویزیون دقیقا مشابه تلفن های هوشمند استفاده کنید. رم این مدل 4 گیگابایتی و DDR3 است و حافظه داخلی آن نیز 32 گیگ می باشد. برای اتصال به اینترنت هم می توانید به صورت بیسیم و هم با استفاده از کابل شبکه اقدام کنید. این مدل باکس برای نمایش تصاویر ویدیویی از فرمت HDR پشتیبانی می کند.

مشخصات اندروید باکس اچ96 مدل مکس 4/32 – 3318

ابعاد179x110x63 میلی‌متر
ابعاد دستگاه اصلی18x100x100 میلی‌متر
اقلام همراهکابل HDMI
بلوتوثندارد
تعداد ساب‌ووفرندارد
جنس بدنهپلاستیک
سایر امکاناتH.265 HEVC [email protected]
ظرفیت حافظه داخلی32
فرمت‌های تصویریAvi/Rm/Rmvb/Ts/Vob/Mkv/Mov/ISO/wmv/asf/flv/dat/mpg/mpeg
فرمت‌های زیرنویسSRT/SMI/SUB/SSA/IDX+USB
فرمت‌های صوتیMP3/WMA/AAC/WAV/OGG/AC3/DDP/TrueHD/DTS/DTS/HD/FLAC/APE
فرمت‌های عکسHD JPEG/BMP/GIF/PNG/TIFF
میکروفونبدون میکروفون
نوع حافظهحافظه داخلی فلش
وزن350 گرم
وزن دستگاه اصلی100 گرم

خرید این محصول از فروشگاه دیجی کالا


  • اندروید باکس مدل I98 S905X

اندروید باکس مدل I98 S905X یکی دیگر از کالاهای بسیار کاربردی و جذاب برای هوشمند سازی تلویزیون خانگی شما است. این مدل باکس  اندرویدی بسیار سبک و خوش دست است. وزن آن 120 گرم است و ابعاد بسیار مناسبی دارد.

 

این مدل هم دارای حافظه داخلی مناسب می باشد و هم قابلیت اتصال حافظه جانبی دارد. تمام پورت های ضروری از جمله USB، HDMI، AUX را دارا می باشد. سیستم عامل این مدل از اندروید 6 است و دارای حافظه رم یک گیگابایتی DDR3 و حافظه داخلی 8 گیگ می باشد.

مشخصات اندروید باکس مدل I98 S905X

ابعاد100x100x20 میلی‌متر
ابعاد اسپیکرندارد میلی‌متر
اقلام همراه– اندروید باکس
بلوتوث
توان خروجی10W وات
سایر امکانات– پشتیبانی از رزولوشن 4K
شبکه بی‌سیم (Wi-Fi)
نوع حافظهحافظه داخلی فلش
وزن360 گرم
وزن دستگاه اصلی120 گرم

خرید این محصول از فروشگاه دیجی کالا


  • اندروید باکس لندر مدل 384F

اندروید باکس ها وسایل بسیار مفید و کاربردی برای تبدیل تلویزیون شما به یک وسیله کاملا هوشمند و اندرویدی هستند. باکس اندرویدی لندر مدل F384 یکی دیگر از بهترین نمونه های موجود در بازار است. این مدل بسیار سبک و کم و وزن و همچنین خوش دست است.

اندروید باکس لندر مدل 384F
اندروید باکس لندر مدل 384F

لندر باکس از سیستم عامل اندروید 8.1 پشتیبانی می کند. دارای 2 گیگ رم و 16 گیگ حافظه داخلی است. همچنین دارای پورت USB و HDMI می باشد. اندروید باکس لندر دارای قیمت مناسبی است و با توجه به قیمت امکانات بسیار عالی در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات
ابعاد۲۰ × ۹۰ × ۹۰ میلی‌متر
اقلام همراهریموت
بلوتوث
پشتیباتی از صدا با کیفیت بالا Hi-Fiپشتیبانی از کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل
پشتیبانی از PPPOE، DLNA، MiraCastدارای گواهی CE، FCC، RoHS
پورت AUX
رم ۲ گیگابایتیحافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت
سایر امکاناتپشتیبانی از حافظه، فلش و هارد
ظرفیت ذخیره کانال۱۰۰۰ کانال
لوازم جانبیکابل HDMI
وزن۱۰۷.۵ کیلوگرم

خرید این محصول از فروشگاه دیجی کالا


  • اندروید باکس مدل MXQ Pro

یکی از نمونه های موجود در بازار با سخت افزاری بسیار قوی و کاربردی اندروید باکس مدل MXQ Pro است. این محصول به صورت بسیار زیبا و سبک طراحی شده است. پورت های ورودی در قسمت جلوی آن قرار گرفته اند. پردازنده این مدل بسیار قوی و چهار هسته ای است. سیستم عامل اندروید 5 سیستم عاملی است که این مدل پشتیبانی می کند. دارای 8 گیگ حافظه داخلی و پورت های HDMI و USB است.

همچنین دارای کارت گرافیک کارت گرافیک 5 هسته ای ARM Mali-450 می باشد. نصب و استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و به راحتی می توانید تلویزیون خود را به یک وسیله کاملا هوشمند تبدیل کنید. با این کار می توانید از اپلیکیشن های اندروید و بازی های مختلف بر روی تلویزیون خود استفاده کنید.

باکس اندرویدی یک دستگاه چندرسانه ای هوشمند است که طیف گسترده ای از فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی ، ورزش های زنده ، برنامه ها و بازی ها را ارائه می دهد. همچنین می تواند موسیقی را پخش کند و یک مرورگر وب را برای دسترسی به اینترنت ارائه می دهد.

نمونه های مختلف اندروید باکس در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند. برخی از آن ها دارای لوازم جانبی مانند کیبوردها هستند که کار کردن با آن ها را راحت تر می کند. قبل از خرید هر نوع اندروید باکسی بهتر است به برند، سیستم عاملی که پشتیبانی می کند، کیفیت تصویر، سخت افزار، حافظه داخلی، پشتیبانی از حافظه خارجی، پورت های ورودی و … توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین مدل موجود را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید.

مشخصات اندروید باکس مدل MXQ Pro
اتصال به اینترنتRAM: 2GB ROM : 16GB GPU: Penta -Core Mali-450@ 600 MHz CPU: Amlogic S905w Quad core ARM Cortex-A53 and 64bit
اقلام همراهریموت کنترل، آداپتور، کابل HDMI، دفترچه راهنما
پورت خروجیHDMI – SPDIF – AV
پورت ورودی4عدد پورت USB , مموری کارت و کابل LAN
جنس بدنهپلاستیک فشرده و مقاوم
حافظه داخلی16 گیگ
سیستم عاملANDROID 7.1.2
مدلMXQ PRO 2020
وای فایامکان پخش تصاویر و فیلم ها بصورت 4K امکان اتصال به گوشی تلفن همراه از طریق MIRACAST و DLNA

خرید این محصول از فروشگاه دیجی کالا


در این مقاله از فارسیرو تعدادی از بهترین نمونه های باکس اندرویدی موجود در سایت دیجی کالا معرفی شد می توانید با بررسی و مقایسه از بین این نمونه ها بهترین مارک اندروید باکس را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا