ساعت هوشمند

بهترین ساعت هوشمند ارزان زیر یک میلیون

با این مقاله همراه سایت فارسیرو باشید تا بهترین ساعت هوشمند ارزان زیر یک میلیون تومان را برای شما معرفی نماید !
ساعت‌های هوشمند متناسب با روند پیشرفت گوشی‌های هوشمند توانسته‌اند در بین کاربران محبوبیت بالایی پیدا کنند و اگر شما نیز در حال خواندن این مقاله هستید احتمالاً از طرفداران این ساعت‌ها به حساب می‌آیید. شاید برای شما هم سؤال شده باشد که چرا ساعت‌های هوشمند تا این اندازه محبوب هستند.

این ساعت‌ها به طور کلی می‌توانند با تلفن همراه سینک شده و بدون آنکه نیاز به خارج کردن تلفن از جیب یا کیف خود داشته باشید، این امکان را فراهم می‌کنند که بتوانید اعلان‌ها پیام‌های خود را با استفاده از ساعت چک کنید. ساعت‌های هوشمند نمونه بارزی از اینترنت اشیا هستند؛ چرا که با استفاده از چند ضربه روی مچ دست خود می‌توانید لوازم منزل خود را مانند چراغ‌ها، قفل درها یا کولر را خاموش رو روشن کنید.

در ادامه امکانات این ساعت‌ها می‌توان به برنامه‌هایی برای تناسب اندام در همچنین گوش دادن به موسیقی اشاره کرد. شما به سادگی می‌توانید روند سلامتی خود مانند میزان کالری مصرفی، تعداد گام‌هایی که در طول روز طی کرده‌اید یا ضربان قلب خود را کنترل کنید. به علاوه در هر زمانی می‌توانید حین گوش دادن به موسیقی با ضربه زدن روی ساعت خود موسیقی را متوقف یا عوض کنید.

با توجه به امکانات متعددی که ساعت‌های هوشمند ارائه می‌دهند طبیعی است که بسیاری از افراد به دنبال خرید این ساعت‌ها باشند؛ اما با توجه به اینکه این ساعت‌ها معمولاً در بازار ایران توسط تولیدکنندگان خارجی تأمین می‌شوند، قیمت آن‌ها دچار نوسانات شدید است؛ اما در اینجا برای کسانی که به دنبال خرید بهترین ساعت هوشمند هستند خبر خوبی داریم. در این مقاله بهترین ساعت هوشمند ارزان در بازه قیمتی زیر یک میلیون تومان را معرفی می‌کنیم که در بازار ایران موجود هستند.

  1. ساعت هوشمند مدل T55

این ساعت هوشمند که برای خانم‌ها و آقایان مناسب است، برای استایل رسمی و همچنین روزمره طراحی شده است. وزن آن نسبتاً سبک است که باعث می‌شود در هنگام ورزش، حضور آن روی دست اذیت کننده نباشد. قاب مستطیلی آن نیز در ابعاد ۳۴ در ۴۱ میلی‌متر ساخته شده است.

ساعت هوشمند مدل T55
ساعت هوشمند مدل T55

از امکاناتی که باعث می‌شود این ساعت را در لیست بهترین ساعت هوشمند ارزان بیاوریم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازگار با اندروید ورژن ۴.۳ و ios ورژن ۸.۳ به بالا
  • دارای حسگر گام‌شمار و همچنین شمارش ضربان قلب
  • دارای بلندگو میکروفون برای مکالمه تلفنی
  • امکان دریافت هشدار تماس و پیام
  • امکان کنترل دوربین تلفن همراه و همچنین عکاسی با استفاده از ساعت
  • مجهز به کالری شمار
  • دارای سیستم پایش وضعیت خواب و پایش فعالیت‌های ورزشی
  • قابلیت کنترل پخش موسیقی

این ویژگی‌ها که معمولاً در اکثر ساعت‌های هوشمند میان رده دیده می‌شوند، در ساعت هوشمند مدل T55 هم تعبیه شده‌اند. اگر به دنبال یک ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازه زیر یک میلیون تومان هستید در خرید این ساعت شک نکنید. شما می‌توانید این ساعت را با خود به استخر برده یا در هنگام فعالیت‌های ورزشی از آن استفاده کنید. این ساعت همانند همچنین وضعیت سلامتی شما را به طور مرتب مانیتورینگ کرده و باتری آن نیز در حالت عادی می‌تواند تا ۴۵ روز شارژ خود را نگه دارد.

مشخصات ساعت هوشمند مدل T55

ابعاد قاب34x10x41 میلی‌متر
اتصالاتBluetooth
اندازه صفحه نمایش1.3 اینچ
جنس بندسیلیکونی
حسگر ضربان قلب
حسگرهاگام شمار , شمارش ضربان قلب
صفحه نمایش رنگیبله
ظرفیت باتری170 میلی‌آمپرساعت
قابلیت های ویژهکنترل دوربین گوشی هوشمند و عکاسی با حرکت دست
مناسب برایآقایان و خانم‌ها
نوع اتصالبلوتوث
نوع باتریلیتیوم یونی
نوع قفل بندپین‌بند
هشدار هاهشدار دریافت تماس

مشاهده و خرید این محصول از دیجی کالا


  1. ساعت هوشمند مدل W68 2020

ساعت هوشمند مدل W68 2020 یکی از ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت و محبوب در لیست ما است. این ساعت در رنگ‌های مشکی، طلایی، رزگلد، طلایی براق و همچنین مشکی مات موجود است. از این ساعت هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند در فعالیت‌های ورزشی یا برای تکمیل استایل رسمی یا کژوال خود استفاده کنند. صفحه نمایش رنگی این ساعت از نوع لمسی و مالتی تاچ است.

ساعت هوشمند مدل W68 2020
ساعت هوشمند مدل W68 2020

اندازه صفحه نمایش برابر با ۱.۵۴ اینچ است و کیفیت نمایش آن اچ دی می‌باشد. این ساعت هوشمند با انواع گوشی‌های اندروید و ios سازگاری دارد و می‌توانید کارت حافظه نیز روی آن نصب کنید. این ساعت نسبت به مدل‌های هم قیمت امکانات متعددتری را در خود جای داده است. به عنوان مثال دارای حسگرهای فشار سنج، شمارش ضربان قلب، ژیروسکوپ و گام شمار است.

بعلاوه این ساعت مانند یک مراقب همیشه همراه شماست وضعیت سلامتی شما را رصد می‌کند. در صورتی که اختلال در ساعت خواب شما ایجاد شود یا مدت طولانی در حالت کم تحرکی به سر ببرید، ساعت به شما هشدارهای لازم را خواهد داد. علاوه بر این امکانات، شما می‌توانید پخش موسیقی، کنترل دوربین عکاسی و مشاهده اعلان‌های تلفن همراه خود را با استفاده از این ساعت انجام بدهید.

مشخصات فنی ساعت هوشمند مدل w68

اتصالاتBluetooth
اقلام همراه– کابل برای شارژ مگنتی
اندازه صفحه نمایش1.54 اینچ
توضیحات سازگاریسازگاری با انواع گوشی های اندروید و IOS
رنگ بندمشکی – طوسی – سفید
سایر مشخصات صفحه نمایشدارای صفحه نمایش HD
صفحه نمایش رنگیبله
ظرفیت باتری200 میلی‌آمپرساعت
فرم صفحهمستطیل
قابلیت نصب سیم کارتندارد
قابلیت های ویژه– دارای 5 واچ فیس
مناسب برایآقایان و خانم‌ها
نوع صفحه نمایش اصلیMuti ‎‎-Touch

مشاهده و خرید این محصول از دیجی کالا


  1. ساعت هوشمند اسکمی مدل ۱۵۰۰

ساعت هوشمند اسکمی مدل ۱۵۰۰ یک ساعت ویژه برای آقایان است که می‌تواند در هر استایلی مورد استفاده قرار گیرد. قطر قاب آن برابر با ۵۳ میلی‌متر است وزن آن به ۱۳۱ گرم می‌رسد. وزن نسبتاً بالای این ساعت به دلیل جنس فلزی بدنه است که از آلیاژ روی ساخته شده است. صفحه نمایش این ساعت از نوع لمسی نیست اما می‌توان آن را به انواع گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید و ios متصل کرد.

ساعت هوشمند اسکمی مدل ۱۵۰۰
ساعت هوشمند اسکمی مدل ۱۵۰۰

البته این ساعت با سیستم عامل‌های ios به‌صورت محدود سازگاری دارد. این ساعت زیبا با ظاهر اسپرت از برند اسکمی از طریق بلوتوث می‌تواند به تلفن همراه شما متصل شده و هشدارهای تماس و پیام را نمایش دهد. با استفاده از این ساعت می‌توانید گام‌ها یا کالری مصرف شده خود را در طول روز محاسبه کرده و با استفاده از جی پی اس آن مسیریابی کنید. در زمان شنا کردن نیز این ساعت تا عمق ۵۰ متری زیر آب خاصیت ضد آب خود را حفظ می کند.

مشخصات ساعت هوشمند اسکمی مدل ۱۵۰۰

GPSندارد
ابعاد قاب13*45*53 میلی‌متر
اتصالاتBluetooth
اقلام همراهشمارش گام‌ها
توضیحات جنس بدنهآلیاژ روی
توضیحات سازگاریسازگار با گوشی‌های اندرویدی دارای اندروید نسخه‌ی 4.3 یا بالاتر
جنس بدنهفلز
جنس بندفلزی
جنس شیشهمعدنی شیشه‌های معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم می‌شوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمی‌شود. این شیشه‌ها بیشتر در ساعت‌های دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعت‌های درجه دو استفاده می‌شوند.
حسگرهاگام شمار
رنگ بندمشکی
سیستم عاملiOS , اندروید
صفحه نمایش رنگیتدارد
ظرفیت باتری120 میلی‌آمپرساعت
فرم صفحهگرد
قابلیت نصب سیم کارتندارد
مناسب برایآقایان
منبع شارژباتری
نوع باتریباتری ساعت
نوع صفحه نمایش اصلیLED
نوع قفل بندتاشو با محافظ
نوع کاربریورزشی , رسمی , روزمره
وزن131 گرم
هشدار هاهشدار دریافت تماس

مشاهده و خرید این محصول از دیجی کالا


  1. ساعت هوشمند سومگ KW18

این ساعت که در لیست بهترین ساعت هوشمند ارزان ما قرار گرفته است ساخت کشور چین بوده و قابلیت نصب سیم کارت و کارت حافظه را دارا است. تقریباً تمام قابلیت‌هایی که شما از یک ساعت هوشمند انتظار دارید در این محصول تعبیه شده است. شما می‌توانید آن را با سیستم عامل‌های اندروید و ios هماهنگ کنید و همچنین از حافظه داخلی ۱۲۸ مگابایتی آن لذت ببرید. از طریق بلوتوث این ساعت می‌توان به تلفن‌های هوشمند متصل شد و کنترل موزیک و همچنین دوربین گوشی را در دست گرفت.

ساعت هوشمند سومگ KW18
ساعت هوشمند سومگ KW18

تمام اعلان‌های شما از قبیل پیامک، تماس و ایمیل روی این ساعت نشان داده می‌شوند. اگر نیاز به ماشین حساب یا تقویم داشته باشید، نیازی نیست که تلفن همراهتان را از جیب خود بیرون بیاورید. کافی است روی صفحه نمایش ساعت خود ضربه بزنید و از امکانات متعدد آن استفاده کنید. سیستم پایش وضعیت خواب، کنترل ضربان قلب، تقویم و قابلیت ضبط صدا از امکانات ویژه این ساعت هستند. شما می‌توانید به تمام امکانات این ساعت جذاب با پرداخت مبلغی زیر یک میلیون تومان دسترسی داشته باشید.

مشخصات ساعت هوشمند سومگ KW18

ابعاد قاب40×40 میلی‌متر
اتصالاتBluetooth
اقلام همراهکابل USB (شارژر مغناطیسی)
امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
اندازه صفحه نمایش1.3 اینچ اینچ
پردازندهMTK2502C
جنس بدنهفلز
جنس بندلاستیکی
حافظه داخلی128 مگابایت
حسگرهاگام شمار , شمارش ضربان قلب
رنگ بندمشکی/قهوه ای / سفید
سیستم عاملiOS , اندروید
صفحه نمایش رنگیبله
ظرفیت باتری350 میلی‌آمپرساعت
فرم صفحهگرد
قابلیت نصب سیم کارت
قابلیت های ویژهکنترل پخش موزیک و دوربین گوشی
قطر قاب42 میلی‌متر
مناسب برایآقایان و خانم‌ها
نوع باتریپلیمری
نوع صفحه نمایش اصلیIPS LCD
نوع قفل بندسگکی ساده
نوع کاربریورزشی , روزمره
وزن70 گرم
هشدار هاقابلیت نمایش اعلان‌های مختلف پیامک، ایمیل و دیگر اپلیکیشن‌ها

مشاهده و خرید این محصول از دیجی کالا


  1. ساعت هوشمند هایلو مدل LS01 Global Version

ساعت هوشمند هایلو با ظاهر ساده و شیک خود برای خانم‌ها و آقایان مناسب است. ابعاد صفحه نمایش آن ۳۵.۷ میلی‌متر در 40.1 میلی‌متر است. این ساعت تنها ۳۴ گرم وزن دارد که به دلیل استفاده از آلومینیوم در ساخت بدنه آن است. جنس بند ساعت هم از سیلیکون است. وجود یک صفحه نمایش رنگی و لمسی از نوع TFT LCD این امکان را فراهم کرده که بتوانید به سادگی اعلان‌های تلفن همراه خود را چک کنید، پیام‌های واتساپ، تلگرام و اینستاگرام خود را ببینید، سری به فیس بوک زده و پست ‌های توییتر را چک کنید.

Haylou LS01 ساعت هوشمند
Haylou LS01 ساعت هوشمند

اگر تلفن همراه شما در داخل جیب یا کیفتان زنگ بخورد، با استفاده از این ساعت می‌توانید رد تماس کنید؛ اما ساعت قابلیت مکالمه ندارد. در عوض حسگرهای متعددی مانند گام‌شمار، شمارش ضربان قلب، شتاب سنج، ژیروسکوپ و ارتفاع‌سنج در آن تعبیه شده‌اند.

این ساعت می‌تواند فعالیت‌های ورزشی مانند پیاده روی، کوهنوردی، بدنسازی، دوچرخه سواری و دو را پایش کرده و در صورتی که برای مدت طولانی از فعالیت‌های ورزشی دور باشید، هشدار بی تحرکی را به شما بدهد. این محصول تا ۱۴ روز قابلیت نگه داشتن شارژ دارد و با انواع گوشی ها با سیستم عامل ios و اندروید سازگاری دارد.

وجود کرنومتر، قابلیت اتصال با بلوتوث، امکان تنظیم نور صفحه، امکان تنظیم آلارم ساعت و سیستم پایش خواب از دیگر امکانات ویژه این ساعت هستند که معمولاً در این بازه قیمتی دیده نمی‌شوند. کسانی که به دنبال بهترین ساعت هوشمند ارزان هستند، می‌توانند با خرید این ساعت با پرداخت یک هزینه معقول به طیف گسترده‌ای از امکانات دسترسی پیدا کنند. این امکانات باعث شده‌اند که این ساعت را یک محصول مناسب برای ورزشکاران و سایر افراد بدانیم.

در پایان توجه داشته باشید که برای خرید بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون باید انتظارات خود را کمی محدود کنید. امکاناتی که این ساعت‌ها ارائه می‌دهند نسبت به بازه‌های قیمتی بالاتر اندکی کمتر هستند. به عنوان مثال تعداد حسگرها، قابلیت برقراری تماس تلفنی، سیستم‌های پایش سلامت و ماندگاری باتری از ویژگی‌هایی هستند که تفاوت محسوسی در قیمت ساعت‌های هوشمند ایجاد می‌کنند.

مشخصات Haylou LS01

ابعاد40.9 * 35.7 * 11.6 میلیمتر
اندازه صفحه نمایش1.3 اینچ
برندXiaomi
بلوتوثنسخه 4.2
رزولوشن240 در 240 پیکسل
رنگمشکی ، نقره ای
زمان آماده به کار14 روز
سایر قابلیت هایادآوری بی تحرکی ، یادآوری جلسه ، یافتن ساعت ، یافتن تلفن ، پشتیبانی تماس یا پیام یادآوری ، زنگ هشدار
سنسورهاسنسور ضربان قلب، ردیابی خواب
سیستم عاملAndroid 4.4 ، iOS 8 یا بالاتر.
صفحه نمایشTFT LCD
ظرفیت باتری210 میلی آمپر ساعت
مدلHaylou LS01
مقاومتIP68 ضد آب (حداکثر 30 دقیقه تا 1.5 متر)
وزن34 گرم
ویژگی هامانیتور ضربان قلب ، مانیتور خواب ، پشتیبانی از 9 حالت ورزشی ؛ پیادروی، دو، کوهنوردی، دوچرخه سواری، تردمیل، بدنسازی، هاکی و یوگا ، گام شمار ، فاصله ، کالری ، کرنومتر ، پشتیبانی از اسکایپ ، WhatsApp ، فیس بوک ، Linkedin ، ​​توییتر، Viber

مشاهده و خرید این محصول از دیجی کالا


  • ساعت هوشمند مدل T80

ساعت هوشمند مدل T80 یکی از بهترین ساعت های هوشمند ارزان زیر یک میلیون تومان میباشد که با قیمت تقریبی 400 الی 600 هزار تومان میتوان آن را در بازار ایران تهیه نمود. این ساعت هوشمند از ظاهر بسیار زیبایی دارد که در دست با تیپ اسپرت بسیار شیک و مدرن میباشد. بدنه این ساعت از آلومینیوم میباشد و مقاومت بالایی دارد و هیچگونه حساسیتی برای انواع پوست افراد ایجاد نمی کند. بند ساعت هوشمند T80 از جنس سیلیکونی است و با یک قفل ضامن دار دور مچ دست بسته می شود.

ساعت هوشمند مدل t80
ساعت هوشمند مدل t80

مشخصات ساعت هوشمند مدل T80

ابعاد قاب۲.۳*۲۰*۲۵ میلی‌متر
اتصالاتBluetooth
اقلام همراهکابل شارژ مخصوص شارژ
توضیحات جنس بدنهضد حساسیت
توضیحات سازگاریاتصال به انواع گوشی های اندروید و IOS
جنس بدنهآلومینیوم
جنس بندفلزی
حسگرهاژیروسکوپ , گام شمار , شمارش ضربان قلب , فشارسنج
سایر مشخصات صفحه نمایشفقط قسمت پایینی صفحه نمایش لمسی میباشد
صفحه نمایش رنگیبله
صفحه نمایش لمسی
فرم صفحهمربع
قابلیت نصب سیم کارت
قابلیت های ویژه– اتصال بدون محدودیت به اندروید و ios
کنترل موسیقی (Music Player)
مناسب برایآقایان و خانم‌ها
نوع باتریلیتیوم پلیمری
نوع صفحه نمایش اصلیTFT
نوع قفل بندمغناطیسی
نوع کاربریورزشی , رسمی , روزمره
وزن70 گرم
هشدار هایاداوری کم تحرکی
قیمت تقریبی در بازار ایران از 400,000 تا 600,000 تومان

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا