برند های معروف

جدال بهترین عطرهای مردانه: عطر اونتوس کرید مردانه و دیور ساواج

عطر و ادکلن بخش مهمی از آراسته بودن و خوش پوش بودن هستند و عطرهای تلخ خصوصا عطر اونتوس کرید مردانه و عطر دیور ساواج در چند سال گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده اند. جذابیت این عطرها باعث شده تا به دو رقیب سرسخت یکدیگر در دسته عطرهای برتر دنیا تبدیل شوند.

در این مقاله از عطر فرید، بهترین مرکز خرید اسانس عطرهای اورجینال و top grade ایران، قصد داریم نگاهی عمیق تر به دنیای این دو عطر تلخ و قدرتمند مردانه بیندازیم؛ تبلیغات آنها را بررسی کنیم، رایحه های تشکیل دهنده آنها را بشناسیم و هرم بویایی این محصولات را مو شکافی کنیم.

تبلیغات و بازاریابی عطر دیور ساواج و کرید اونتوس

بازار عطر و ادکلن یک بازار مولتی میلیارد دلاری در دنیاست و کارشناسان بازاریابی و مارکتینگ برندهای عطر و ادکلن سازی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی های پر هزینه ای برای رساندن نام محصولاتشان به من و شما راه اندازی می کنند.

هر برندی سعی می کند با هدف قرار دادن یک عنصر خاص و الهام گرفتن از آن رد خاصی از نام و داستان عطرها در ذهن ما ایجاد کند.

کمپانی های دیور (Dior) و کرید (Creed) هر دو از برندهای بنام و برتر دنیای عطر و ادکلن به شمار می روند. اگر نمی دانید، کمپانی دیور بیش از 7 دهه است که در صنعت مد و فشن فعالیت دارد و از سال 1947 در این صنعت حضور داشته است.

از طرف دیگر به گفته ویکی پدیا، ریشه های کمپانی کرید به سالهای 1760 بازمیگردد! حدودا از 260 سال پیش برند کرید که یک برند عطرسازی سلطنتی انگلیسی است پایه گذاری شده و هنوز هم عطرهای او در دنیا چنان سر و صدایی میکنند که از هیچ کمپانی دیگری انتظار نمی رود.

* مقایسه مارکتینگ دو عطر اونتوس کرید مردانه و دیور ساواج

کمپین بازاریابی Dior عطر دیور ساواج را با شعار (wild at heart) معرفی کرد، اشاره به مردی مدرن و با اعتماد به نفس، شجاع و جسور که دارای (قلبی وحشی) است و آماده است تا مشکلات زندگی را از پای درآورد.

دیور برای اثربخشی بیشتر این شعار خود یکی از جذاب ترین بازیگران مرد دنیا را به عنوان سفیر عطر خود معرفی کرد، جانی دپ معروف که خیلی ها هنوز او را کاپیتان جک اسپارو صدا می کنند!

در مقابل، برند کرید (Creed) که یکی از کلاسیک های قدرتمند دنیای عطرسازی است، عطر اونتوس کرید مردانه را به عنوان نشانی از یک “مرد موفق، ثروتمند و لوکس” معرفی کرد و در کمپین خود جنبه های مادی زندگی این فرد را به رخ کشید.

تلاش های دیور اما برای معرفی محصول خود به جانی دپ ختم نشد. کمپانی Dior در شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی دارد و خصوصا در اینستاگرام خود عکس های مختلفی منتشر می کند. علاوه بر آن، دیور از یکی از خواننده های رپ معروف، Travis Scott هم در یکی از تبلیغات خود استفاده کرد.

– معرفی نسل جدید عطر دیور ساواج در سال 2021

شرکت دیور در سال 2021 محصول جدیدی به کالکشن Dior Sauvage خود اضافه کرد و نام آن را گذاشت دیور ساواج الکسیر (Dior Sauvage Elixir)؛ اگرچه پایه و اساس این عطر تغییری نکرده است، اما می توانیم تغییرات محسوسی در این عطر مشاهده کنیم. برای مثال غلظت و ماندگاری این عطر بسیار بیش تر شده است.

دیور برای معرفی این عطر از هنرمند معروف جاستیس اسمیت استفاده کرد تا ویژگی های احساسی و جذاب این محصول را به نمایش بگذارد.

عناصر تشکیل دهنده بوی عطر اونتوس کرید مردانه و دیور ساواج

حس و حال و مشخصات عطر مهم ترین بخشی است که مشخص می کند یک عطر برای شما مناسب است یا خیر. اگر قصد خرید عطر دیور ساواج یا کرید اونتوس را دارید، بسیار مهم است که اطلاعات اولیه ای درباره اجزای تشکیل دهنده و هرم بویایی آنها داشته باشید.

* عطر دیور ساواج

این محصول شناخته شده دیور که در سال 2015 وارد بازار شد، یک عطر چوبی و نسبتا تند است که از روز اول انتشار خود طرفداران بسیار زیادی حتی در بین منتقدین دنیای عطرسازی پیدا کرد. سازنده آن عطرساز معروف و شناخته شده «فرانوسا داماشی» است که ایده اصلی آن را از عطر کلاسیک و قدیمی “او ساواج (Eau Sauvage)” که محصول سال 1966 میباشد الهام گرفته است.

https://atrefarid.com/product/dior-sauvage-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%88%d8%a7%d8%ac/

– نت های تشکیل دهنده عطر دیور ساواج

با خرید عطر دیور ساواج و اولین اسپری از این عطر با بوی نارنج و عنبر مواجه میشوید که تندی لطیف فلفل سیچوان آن را تکمیل کرده است. گرما و تندی لذت بخش این فلفل انرژی و شادابی بی نظیری به شما و اطرافیان خواهد داد. از طرف دیگر شیرینی نارنج در کنار گرمای بوی عنبر یک ترکیب سه گانه عجیب و غریب برای صاحب عطر به وجود می آورد.

نت های میانی این عطر را گیاه شمعدانی، اسطوخودوس و فلفل است. داماشی از این ترکیب استفاده کرده تا یک خاصیت گلی به رایحه پایه تند این عطر اضافه کند. این نت طولانی ترین نت عطر دیور ساواژ است و پس از آن نوبت به نت های پایه می رسد که تشکیل شده از آمبروکسان، سدر و لابدانیوم است که یک پایان گرم و آرامش بخش ایجاد می کنند.

عنصر آمبورکسان در این عطر بسیار هوشمندانه به کار برده شده است تا یک بوی خاص و ماندگاری بسیار بالایی به این عطر بدهد. دیور میگوید این عطر را میتوانید هم در طول روز و هم برای گردهمایی های شبانه خود استفاده کنید و در جمع خود مثل یک الماس بدرخشید!

در یک نگاه عطر دیور ساواج در نت های خود شامل:

  • رایحه اول : ترنج ، فلفل
  • رایحه دوم : اسطوخودوس ، شمعدانی ، فلفل صورتی ، لامی ، خس خس ، فلفل سیچوان ، نعناع هندی
  • رایحه سوم : لابدانیوم ، آمبروکسان ، سدر

* عطر اونتوس کرید مردانه

اونتوس کرید یا کرید اونتوس در سال 2010 با یک رایحه چوبی و میوه ای وارد بازار شد و توانست حمایت و عشق مصرف کنندگان عطر و ادکلن در دنیا را بدست آورده و قلب آنها را تسخیر کند. این عطر توسط اولیویر کرید ( Olivier Creed)، ششمین نسل خاندان کرید تولید شده است و به گفته خود او الهام بخش این عطر، زندگی امپراطور ناپلون بنارپارت است.

اولیویر توانست ثابت کند که با تلاش های هنرمندانه و کار روی یک محصول با کیفیت میتوان یک موفقیت تجاری عظیم برای سالیان سال بدست آورد، بدون اینکه نیاز به تبلیغات گسترده و میلیون دلاری باشد.

– نت های تشکیل دهنده عطر اونتوس کرید مردانه

فروش عطر کرید اونتوس در سالهای ابتدایی خود به شدت بالا بود چرا که رایحه میوه ای و چوبی آن طوری با همدیگر ادغام شده بودند که کسی مشابه آن را ندیده بود.

نت های اولیه این عطر تشکیل شده از آناناس، سیب و انگور سیاه است که به شما یک شروع شیرین و میوه ای برای ابتدای سفرتان با این عطر میدهد. پس از آن مدتی نسبتا طولانی، نت های ابتدایی جای خود را به نت های میانی میدهند.

در نت میانی شاهد رایحه های گلی هستیم که تشکیل شده از گل یاس، رز، نعناع هندی و چوب درخت قان است تا ویژگی های چوبی و تلخ این عطر را آشکار کند.

در نهایت در نت های پایه به ترکیب همیشه برنده عنبر و مشک در کنار وانیل و خزه درخت بلوط می رسیم تا یک پایان احساسی و گرم را از این عطر دریافت کنیم، هرچند که این نت ساعت های طولانی با ما همراه خواهد بود.

  • رایحه اول : ترنج ، آناناس ، انگور فرنگی سیاه به همراه سیب
  • رایحه دوم : رز ، یاس ، چوب درخت قان در کنار نعناع هندی
  • رایحه سوم : وانیل ، خزه درخت بلوط ، عنبر و مشک

اسانس عطر کرید اونتوس مردانه – creed aventus

* مقایسه عطر دیور ساواج با کرید اونتوس

اگرچه دو محصول ساواج و اونتوس هردو از معروف ترین عطرهای موجود در بازار هستند، اما تفاوت های زیادی بین مشخصات و بوی این دو عطر وجود دارد که باعث شده طرفداران خاص خود را هم پیدا کنند.

فروش عطر دیور ساواج بین کسانی که به رایحه مشک و عطرهای نسبتا تند علاقه دارند بسیار زیاد است، خصوصا که از عنصر آمبروکسان برای ایجاد یک پایان جنجالی و گرم استفاده کرده است.

در مقابل، فروش عطر اونتوس کرید مردانه به دلیل رایحه میوه ای و چوبی که دارد و همچنین استفاده از رایحه آناناس و ایجاد یک بوی خاص مردانه، در بین طرفداران عطرهای خاص بسیار بالا می باشد.

با این حال، اگر به دنبال عطری هستید که ماندگاری بیش تری داشته باشد، خرید عطر اونتوس کرید مردانه قطعا پیشنهاد عطر فرید است که تا 10 ساعت روی پوست شما ماندگاری خواهد داشت.

خرید اسانس عطر اونتوس کرید مردانه و دیور ساواج از عطر فرید

خرید عطر و ادکلن به یکی از مهمترین بخش های یک استایل جذاب مردانه تبدیل شده است و عطر دیور ساواج و عطر اونتوس کرید مردانه جزء محبوب ترین عطرهای دنیا هستند که در این مقاله سعی کردیم با یک زاویه دید جدید شما را با آنها آشنا کنیم. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وب سایت عطر فرید، تخصصی ترین مرکز خرید اسانس عطر اورجینال در ایران این دو محصول را با قیمت استثنایی سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا