موبایل

کوچکترین گوشی هوشمند دنیا با پشتیبانی از اندروید و قیمت 30 دلاری معرفی شد!

کوچکترین گوشی هوشمند دنیا مجهز به سیستم عامل اندروید و ارائه شده با قیمت 30 دلار. این گوشی به اندازه یک ساعت هوشمند است.

کوچکترین گوشی هوشمند دنیا این محصول با نام XS13 توسط شرکت چینی سویس معرفی شد. این اسمارت فون به قدری کوچک است که حتی در یک جیب کوچک شلوار جین جا می شود و طبق تصاویر بیشتر شبیه یک ساعت هوشمند است تا یک گوشی هوشمند. اگرچه XS13 بسیار کوچک است، اما بیشتر ویژگی های یک تلفن هوشمند معمولی مانند پشتیبانی از کارت حافظه، دو سیم کارت و غیره را دارد. همچنین این گوشی کوچک با سیستم عامل اندروید سازگار است. در مقاله زیر مشخصات کامل این گوشی جالب را بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید: با پرفروش ترین گوشی هوشمند جهان آشنا شوید [+عکس]

کوچکترین گوشی هوشمند جهان با قیمت 30 دلار معرفی شد

امروزه اکثر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند سعی می کنند محصولاتی با ابعاد نسبتا بزرگ ارائه دهند، زیرا خریداران به فضای کاربری بزرگتر علاقه نشان داده اند. تلفن های تاشو با فاکتور شکل مشابه سامسونگ گلکسی زد فولد 5 آنها حتی برای نگه داشتن دستگاهی به اندازه تبلت در جیب خود تلاش بیشتری کرده اند.

با این حال، شرکت چینی سویس یک گوشی هوشمند به نام دارد XS13 دارای سیستم عامل اندروید است که ابعاد بسیار کوچکی دارد. در واقع دستگاه مذکور ابعادی در حد یک ساعت هوشمند دارد و حتی در جیب کوچک شلوار جین شما جای می گیرد.

کوچکترین گوشی هوشمند دنیا ابعادی برابر با 8*4*1 سانتی متر دارد. البته فریب این ابعاد را نخورید زیرا دستگاه مذکور از دو سیم کارت و حتی کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند. این محصول در حال حاضر از طریق فروشگاه AliExpress موجود است و قیمت آن فقط 30 دلار است.

طبق برگه مشخصات رسمی من XS13 هستماین محصول از باتری 1000 میلی آمپر ساعتی، اندروید 6، حافظه ذخیره سازی 1 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی بهره می برد، اما همانطور که احتمالاً حدس زدید، رم و حافظه ذخیره سازی آن در برگه مشخصات تغییر کرده است.

قاب عقب گوشی سویس XS13 دوربین های سه گانه را در خود جای داده است، اما همه آنها واقعی به نظر نمی رسند. در لبه پایینی دستگاه پورت USB C را می بینیم و در نهایت دکمه های تنظیم صدا و پاور نیز روی لبه های آن تعبیه شده است.

در جعبه کوچکترین گوشی جهان یک کابل USB-C برای شارژ دستگاه و همچنین یک قاب ژله ای کوچک وجود دارد. اگر بخواهیم در مورد امتیاز عملکرد دستگاه نظر بدهیم بهترین بنچمارک Geekbench 4 است که نشان می دهد این گوشی کوچک در بخش عملکرد تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیاز 416 و 1133 را کسب کرده است که حتی در مقایسه با آن بسیار ضعیف تر است. به فعلی. گوشی های میان رده

در ویدیوی زیر به غیر از جعبه گشایی، مروری بر ویژگی ها و قابلیت های گوشی کوچک اندرویدی Soyes XS13، کالبد شکافی آن و در واقع به بررسی دقیق اجزای آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کوچکترین گوشی هوشمند جهان چیست؟ نظر خود را با فارسیرو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا