ترند های روز

موضوع رقص منشوری پژمان بازغی با ماهی کپور گلی بود

پژمان بازغی بازیگر سینما و صحنه کشور است. پژمان بازغی یک دختر به نام نفس دارد. پژمان بازغی با مستانه مهاجر ازدواج کرده است. پژمان بازغی مجری برنامه «کودک شو» است. پژمان بازغی یکی از بازیکنان کم حاشیه کشور است.

بیوگرافی و سوابق هنری پژمان بازغی

ارتباط پژمان بازغی با بازیگری به زمانی برمی گردد که او در رشته مهندسی معدن در دانشگاه آزاد لاهیجان تحصیل می کرد. او پس از ورود به سینمای جوانان مرکز شهر گیلان به طور جدی بازیگری خود را دنبال می کند و همین پیگیری باعث می شود در سال ۱۳۷۳ در اولین فیلم خود به کارگردانی مجید فهیم خواه با عنوان اعتراف بازی کند. او در این مسیر با بازی در سریال خاطره انگیز و محبوب آژانس دوستی به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت.

پژمان بازغی

پس از آن با بازی در چندین فیلم سینمایی خود را به عنوان یک بازیگر ماهر در تلویزیون و سینما معرفی کرد. جالب است بدانید که پژمان بازغی در عرصه بازیگری و بازیگری نیز موفق بوده و در برنامه های مختلف پربیننده و پرطرفدار به عنوان مجری فعالیت داشته است. پژمان بازغی دوستی دیرینه ای با بازیگرانی چون سام درخشانی و کامبیز دیرباز دارد. جالب است بدانید پرهام برادر پژمان بازغی نیز به بازیگری علاقه دارد و در فیلم هایی مانند شب بره و پسران مهتاب به کارگردانی سعید سهیلی ایفای نقش کرده است.

پژمان بازغی متولد مرداد 1353 در تهران متولد شده و در رشته مهندسی معدن تحصیل کرده است. پژمان بازغی اصالتا گیلانی است و با بازی در سریال پربیننده آژانس دوستی به چهره ای آشنا تبدیل شد. در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلم خود به نام «اعتراف» ساخته مجید فهیم خواه بازی کرد. پس از آن به مدت 2 سال در سریال «آژانس دوستی» ایفای نقش کرد که باعث شهرت او شد و سپس با بازی در فیلم هایی چون «جوانی و بلوغ» و سریال «گمگشت» جایگاه خود را در سینما و تلویزیون تثبیت کرد. همسر وی مستانه مهاجر از سردبیران سینمای ایران است. او یک دختر به نام نفس دارد.

پژمان بازغی

دوران کودکی و نوجوانی پژمان بازغی

او در خانواده ای 5 نفره به دنیا آمد و در دوران کودکی و نوجوانی به دلیل کار پدرش در شهرهای مختلف زندگی و بزرگ شد. دوران کودکی خود را در شهر تهران گذراند و سپس با پیروزی انقلاب اسلامی خانواده اش به رشت نقل مکان کردند. با شروع جنگ تحمیلی به بوشهر رفتند، چون پدر آقای بازغی به جنوب رفت. کشور برای حفاظت از مرزهای دریایی ایران و خلیج فارس. با پایان 8 سال جنگ تحمیلی با دولت بعث عراق، به تهران بازمی‌گردند و آقای بازغی وارد دانشگاه می‌شود.

چگونه پژمان بازغی بازیگر شد

پژمان بازغی

او برای ادامه تحصیل در دانشگاه به شهر لاهیجان می رود و در رشته مهندسی معدن تحصیل می کند و همزمان آقای بازغی با دنیای سینما و بازیگری آشنا می شود. او در سال ۱۳۷۳ وارد دنیای بازیگری شد و پس از ورود به تلویزیون به چهره ای مشهور تبدیل شد.

پژمان بازغی

او با بازی در سریال آژانس دوستی دیده شد و بعدها با بازی در سریال هایی چون: زیر آسمان شهر، مرد هزار چهره، توان و غم ها به ستاره ای در دنیای بازیگری تبدیل شد. او همزمان در سینما هم بازی می کرد که از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم های زیر اشاره کرد: (ناهید، خانه ای دیگر، بارکد و همه چیز عادی است).

پژمان بازغی

ازدواج و همسر پژمان بازغی

وی با مستانه مهاجر تدوینگر فیلم ازدواج کرده است و این زوج اکنون صاحب یک دختر زیبا به نام نفس هستند. پژمان بازغی می گوید: دوست ندارم دخترم وارد دنیای بازیگری شود اما خودش به بازیگری علاقه دارد. من او را به سایر رشته های هنری غیر از ورزش تشویق می کنم.

بیوگرافی همسر پژمان بازغی

خانم مستانه مهاجر متولد اردیبهشت 1353 است. متولد تهران و در رشته تدوین (دانشگاه سوره) تحصیل کرده است. سرکار خانم مستانه مهاجر در سال 1372 شروع به کار کرد. او و پژمان بازغی در یک جشنواره فیلم با هم آشنا شدند.

طلاق پژمان بازغی و همسرش

مدتی است که اخباری مبنی بر طلاق پژمان بازغی و همسرش به گوش می رسد. این دو بازیگر توانای کشور هیچ واکنشی به این خبر تلخ نشان نداده اند. خبرنگار راستانیوز این خبر را صریحا تکذیب کرده و برای این دو هنرمند عزیز و ارجمند کشورمان آرزوی خوشبختی می کند.

آقای بازغی مجری 2 برنامه تلویزیونی (چندی و بیبی شو) بوده و در سال 1395 در برنامه قسطی (قرمز 2) نیز به عنوان مجری حضور داشته است. او می گوید: برخی به من می گفتند حضور در برنامه های تلویزیونی از اعتبار من به عنوان بازیگر می کاهد اما با کمی کار سبک و سنگین بالاخره بازیگری را پذیرفتم.

پژمان بازغی درباره آشنایی با همسرش می گوید:

همسر پژمان بازغی در گفتگو با مهران مدیری در برنامه دورهمی درباره ازدواجشان گفت که من ابتدا پژمان را دوست نداشتم و بعد از معرفی یکی از دوستان مشترک باز هم او را دوست نداشتم اما کم کم عاشقش شدم. و پژمان هم عاشق من شد. بعد از آشنایی ما در سال 1383 ازدواج کردیم جالب است بدانید که پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر هر دو متولد 1353 هستند و جالبتر اینکه پژمان بازغی 2 ماه از همسرش کوچکتر است نتیجه این دوست داشتنی ازدواج زوجین دختری به نام نفس بازغی است که در سال 1387 به دنیا آمد و سه سال پس از ازدواج پژمان، بازغی به دنیا آمد. نفس بازغی شباهت زیادی به مادرش دارد که در اولین ملاقات همه را شگفت زده می کند.

پژمان بازغی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا