موبایل

لیست قیمت گوشی هواوی امروز، 31 آگوست 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

اولین استفاده از تلفن همراه، امکان برقراری ارتباط کلامی و صوتی است. با استفاده از این امکان می توانید با هر کسی در هر کجای دنیا ارتباط برقرار کنید. مقاله زیر مجموعه ای از لیست قیمت گوشی هواوی امروز، 31 آگوست 1402 با دو برابر بیا همراه

تلفن‌های همراه، این رسانه‌های کوچک و قابل حمل که برای بسیاری از مردم دوست شده‌اند، اولین بار در سال 1973 (البته نه به شکل فعلی) توسط کوپر اختراع شدند. تیم توسعه ده سال طول کشید تا آن را هدایت کرده و به بازار عرضه کند. شاید کوپر و هم تیمی هایش فکر نمی کردند دارند چیزی می سازند که تغییر بزرگی در زندگی ما ایجاد کند. با پیشرفت علم و فناوری، اختراع کوپر به گوشی‌های هوشمندی تبدیل شد که می‌توانند سبک زندگی انسان را تغییر دهند. متن زیر برای قیمت روز گوشی. پرداخت شده.

در بعدی، لیست قیمت گوشی هواوی امروز، 31 آگوست 1402 می بینید که قیمت بازار روی نسخه های مختلف رم و حافظه تعیین می شود.

بیشتر بخوانید:

لیست قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو امروز، 31 اوت 1402

قیمت گوشی هواوی امروز 31 مرداد 1402

قبل از پرداخت به لیست قیمت گوشی هواوی امروز، 31 آگوست 1402 باید توجه داشته باشیم که اگر به دنبال قیمت یک گوشی هواوی خاص هستید که در این لیست به آن اشاره نکردیم، لطفاً آن را در نظرات به اشتراک بگذارید. در بعدی قیمت گوشی هواوی امروز 31 مرداد 1402 در یک نگاه می توانید ببینید:

لیست قیمت گوشی های هواوی
هواوی میت 50 پرو51,998,000
Huawei P50 جیبی49,900,000
هواوی نوا 11 آی10,150,000 تا 10,180,000
هواوی نوا 10 پرو27,200,000
هواوی نوا 1021,390,000 تا 23,200,000
هواوی نوا 9 اس ای10,501,000
هواوی نوا 914,200,000
هواوی نوا 8 5G12,979,000
هواوی Y705,571,000 تا 5,766,000
هواوی Y7a
هواوی Y9a7,769,000

معرفی برندهای هواوی

این برند چینی که در یکی از دو سال اخیر در نتیجه تحریم های آمریکا، دولت آمریکا از فایجی در محصولات خود حمایت کرده است، مدت هاست که مجبور به فروش یک برند فرعی محبوب و موفق در این بخش شده است. گوشی های میان رده این شرکت موفق چینی با وجود فروش خود، مجموعه ای از محصولات خاص و جذاب را در رده های مختلف میان رده و رده بالا عرضه می کند. این سریال ها عبارتند از:

گوشی های سری Y: این دسته از گوشی های اقتصادی نسبتا پایین رده یا در نهایت میان رده هوآوی هستند که در بسیاری از بازارها طرفداران زیادی دارند.

گوشی های سری نوا: سری نوا نسبت به سری Y محصولات کمی تخصصی تر و با کیفیت تری را شامل می شود که دارای مشخصات فنی بالاتر و البته قیمت بالاتری هستند. سری نوا در سال های اخیر بسیار محبوب شده است و نوا ۸ یکی از موفق ترین گوشی های هواوی در بازار در دو سال گذشته بوده است. به تازگی نسل جدید این گوشی با نام هواوی آنر 9 در دو نسخه استاندارد و حرفه ای منتشر شده است.

گوشی های سری P: سری P هواوی اولین نام در خانواده گوشی های هواوی بود که در اوایل با چندین پرچمدار فعلی مانند P6 و P7 طرفداران زیادی پیدا کرد. بعدها با آمدن خانواده میت به پرچمداران نیمه اول سال هواوی تبدیل شدند که برای رقابت با گوشی های سال ارائه شدند. این محصولات معمولا جزو بهترین و با کیفیت ترین های بازار با مشخصات فنی بالا هستند. در حال حاضر جدیدترین گوشی این نسل، هواوی پی 50 و سایر گوشی هاست بهترین گوشی های هواوی در سال 2021 است.

گوشی های سری Mate: سری میت هواوی در سال های اخیر همواره بهترین ترمینال در دنیای گوشی های اندرویدی بوده است. از میت 20 و 30 تا خانواده موفق، محبوب و جذاب میت 40 که یک سال است عنوان بهترین دوربین بازار را در اختیار دارد. پرچمداران سری Mate هوآوی شامل جدیدترین و جدیدترین فناوری ها، ایده ها و فناوری های این شرکت چینی است که به نوعی گوی سبقت را در بازار موبایل به دست می آورد.

سوالات متداول

قیمت گوشی ها را از کجا می بینید؟

رنج قیمت بر اساس نسخه های مختلف رم و حافظه می باشد و قیمت گوشی ها را می توانید در فروشگاه های اینترنتی ترب، ایمالس، ایران موبایل، دیجی کالا و … بررسی کنید.

بهترین گوشی چیست و کدام برند بهترین گوشی را تولید می کند؟

انتخاب بهترین گوشی در وهله اول به نیاز شما بستگی دارد. شکی نیست که در بازار امروز آیفون، سامسونگ، شیائومی، هواوی و پوکو بهترین گوشی ها را تولید می کنند. این شرکت ها گوشی های خود را به فناوری های کاربردی مختلفی مجهز کرده و در بازه های قیمتی متنوعی عرضه می کنند. بهترین راه برای انتخاب بهترین گوشی این است که نیازهای خود را بشناسید و سپس مشخصات فنی گوشی های متناسب با نیاز خود را بررسی کنید.

مهم ترین عوامل در انتخاب گوشی چیست؟

برای پاسخ به این سوال، باید نیازها و الگوهای استفاده خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر عکاسی را دوست ندارید یا از ویژگی های دوربین کمتر استفاده می کنید، نیازی به صرف هزینه برای خرید گوشی های بهینه شده برای این ویژگی ندارید. اگر تمایل دارید همزمان با چندین برنامه کار کنید یا زیاد بازی کنید، قطعاً به یک گوشی با تراشه قدرتمندتر و رم بیشتر نیاز دارید. و اگر به ویژگی‌های چندرسانه‌ای نیاز دارید و از تلفن خود برای تماشای محتوای ویدیویی استفاده می‌کنید، به تلفنی با نمایشگر و GPU بهتر نیاز دارید. به طور کلی، گوشی های پرچمدار و رده بالا همه این ویژگی ها را ارائه می دهند. اما برخی از گوشی های میان رده سامسونگ، هوآوی، شیائومی، پوکو و برخی برندهای چینی تنها بر روی برخی از این ویژگی ها تمرکز دارند. به طور کلی برای انتخاب گوشی مناسب باید فاکتورهایی مانند چیپ، رم و حافظه، صفحه نمایش، دوربین و کیفیت ساخت را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قیمت گوشی هواوی امروز 31 مرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر در وسط قرار دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا