موبایل

قیمت تمامی اعضای سری آیفون 15 مشخص شد

قیمت تمام اعضای سری آیفون 15 فیلتر شد نسل جدید آیفون های اپل رکورد جدید افزایش قیمت گوشی های موبایل در سراسر جهان را خواهد شکست.

قیمت تمام اعضای سری آیفون 15 فاش شد. در حالی که زمان نسبتا زیادی تا رونمایی رسمی پرچمداران آینده اپل به همراه مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری باقی مانده است، قیمت آن ها نیز برای یادآوری عبارت «گران ترین گوشی های جهان» فاش شده است.

بیشتر بخوانید: اولین ویدیو از آیفون 15 اولترا منتشر شد [+فیلم]

قیمت تمام اعضای سری آیفون 15 لو رفت

پیش از این، شایعاتی در مورد تصمیم اپل وجود داشت افزایش قیمت آیفون 15 Pro و Pro Max شنیده شده بود و انتظار داشتیم این سری از محصولات اپل رکورد گران ترین گوشی هوشمند را بشکند. اما آخرین گزارشی که به دست ما رسیده رقمی غیرمنتظره را نشان می دهد و به نظر می رسد این بار خرید گوشی های آیفون کار کسی نخواهد بود

قیمت آیفون 15 و 15 پلاس همینطور خواهد بود، اما مدل پرو ممکن است قیمت خود را 100 دلار افزایش دهد و آیفون 15 پرو مکس با قیمت 100 دلار یا حتی 200 دلار بیشتر از نسخه پرو به فروش می رسد.بنابراین شاهد تفاوت قیمت بسیار زیادی بین مدل های مختلف آیفون خواهیم بود. 15 هنگام راه اندازی.

افزایش قیمت آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس با منطق داخلی اپل مطابقت دارد که این سری همان تقاضای سری ۱۴ فعلی را خواهد داشت. بنابراین، اپل پیش بینی می کند که مردم در سال 2023 85 میلیون آیفون 15 خریداری کنند که اکثر آنها آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس خواهند بود.

با توجه به اینکه قیمت آیفون 14 پرو از 1000 دلار و آیفون 14 پرو مکس از 1100 دلار شروع می شود، می توان پیش بینی کرد که قیمت مدل های پرو و ​​اولترا سری آیفون 15 در نسخه های پایه 1100 دلار و 1300 دلار باشد.

این یک افزایش قیمت پیش بینی شده برای خریداران آمریکایی است. افزایش قیمت آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس در اروپا و هند که آیفون همیشه گرانتر است طبیعتاً بیشتر از این خواهد بود. قیمت آیفون 14 پرو در اروپا 300 یورو بیشتر از ایالات متحده است و سری Pro Max نیز 350 یورو بیشتر قیمت دارد.

تحلیلگران بر این باورند که اپل قصد دارد با افزایش قابل توجه قیمت مدل های پرو، تقاضا برای نسخه های غیر پرو را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قیمت تمام اعضای سری آیفون 15 چیست؟ نظر خود را با فارسیرو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

.

منبع: گجت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا