ترند های روز

فوری: طوفان وحشتناک در شهر

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر موج جدید گرد و غبار از شب گذشته تاکنون 769 نفر در منطقه سیستان به مراکز درمانی مراجعه کردند.

موج جدید گرد و غبار منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان را برای سومین بار از اوایل تیرماه در برگرفته و مردم این منطقه را با چالش جدی مواجه کرده است.

مجید محبی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در پی موج جدید وزش باد 120 روزه در منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون. هیرمند و نیمروز واقع در شمال ولایت معجم، از ساعت 20 روز 30 تیرماه تا کنون 769 نفر به مراکز درمانی منطقه مراجعه کرده اند که 71 نفر بستری و مابقی به صورت سرپایی مداوا شده اند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی آسمان استان غبارآلود و در ارتفاعات و سواحل جنوب استان پیش بینی می شود. ، شرایط رشد ابر فراهم است.

محسن حیدری افزود: تا فردا در منطقه سیستان واقع در شمال استان وزش باد شدید و گرد و خاک و گاهی طوفان گرد و خاک پیش بینی می شود. از شدت وزش باد امروز دوشنبه کاسته شده و از روز سه شنبه در شمال استان مجددا شدت می یابد.

وار ادامه داد: در این مدت در نواحی مرکزی، کمربندی غربی و مرز شرقی در برخی نقاط افزایش گرد و خاک و وزش باد نسبتا شدید خواهیم داشت. دریای عمان به ویژه در نواحی شرقی مواج خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا