ترند های روز

عکس عروسی مجلل رضا گلزار برادر رضا گلزار در برج خلیفه دبی زنده داش گلزار با لباس عروسی میلیاردی از آیسان خانم جلو افتاد.

رضا گلزار بازیگر سینما، نوازنده گیتار و در زمینه خوانندگی و مدل تبلیغاتی فعالیت می کند. رضا گلزار دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. رضا گلزار با عکس های خانوادگی از خوانندگی به بازیگری رسید و از زندگی رضا گلزار چیزی نگفت. دعا کن گلزار خواهید دید

می دانی که تا چند روز پیش با خبر آقای محمدرضا گلزار مغزمان پاک می شد و حالا با خبرهای دیگر. البته این که یک سلبریتی هر از چند گاهی به بورس می رود اصلا غیرعادی نیست و همیشه هم همینطور بوده است. مثلاً تا همین چهار روز پیش اقدامات محمدرضا گلزار و سپس علیرضا بیرانوند و احتمالاً چند صباحی دیگر چهره. اما محمدرضا گلزار یکی از عجیب ترین حرکات این دوران را انجام داد، چون اول دیدیم بهرام رادان ازدواج کرده و کاملا تعجب کردیم، بعد آقای گلزار! البته با توجه به اینکه بهرام رادان شخصیت کمتر حاشیه ای و سنگین تری دارد، خیلی زود تبدیل به محلی برای عموم مردم شد و همه گفتند که او به زندگی اش بازگشته است. اما ازدواج و البته نامزدی فردی مثل محمدرضا گلزار یکی از عجایب عصر محسوب می شد.

دعا کن گلزار

اما گلزار نشان داد و ثابت کرد که حتی اگر گلزار باشی، روزی ازدواج می کنی و قرار نیست مردان و زنان خوش تیپ و سوپراستارها، چون مخاطبان زیادی هستند، تا آخر عمر مجرد بمانند و نه یک زندگی را تشکیل دهید. اما از طرفی هم نشان داد که خبر طرفدارانش و اینکه چقدر طرفدار دارد ساختگی و دروغ نیست، بلکه همین که خبر ازدواجش منفجر شد اینستاگرام و گوگل این خبر را همه جا و خیلی ها پخش کرد. او دوست داشت!

دعا کن گلزار

می دانیم که محمدرضا گلزار در دبی زندگی می کند. البته این بازیگر مهاجرت نکرد اما رسما در ایران زندگی می کند و فقط برای کارهایی به ایران می آید. مثلا همین چند روز پیش بود که برای افتتاحیه سالن ساره بیات حاضر شد و خودش را نشان داد که البته با توجه به جمع شدن دخترها دورش باعث شلوغ شدن سالن شد!

اما از آنجایی که محمدرضا گلزار سبک زندگی بسیار ثروتمندی دارد و زندگی مرفهی دارد، از نگاه برخی ازدواج آیسان آقاخانی با این چهره رسما دارد به دیگ عسل می افتد! گلزار جان عادت دارد در مورد یک سری بازی های لوکس از اونور آبیش استوری منتشر کند اما این بار هم مثل خیلی وقت ها آمد و از برج خلیفه عکس گرفت اما از نمای جدید و دیده نشده.

محمدرضا گلزار قبل از این اتفاق یعنی ازدواجش نزدیک به ۱۲ میلیون فالوور در صفحه اینستاگرامش داشت. اما ظاهرا صفحه بازیگر گیر کرده بود و تغییری ایجاد نشد تا اینکه گلزار جان به من گفت چه کار کنم و چه نکنم! آخه یه حاشیه درست برای خودمون درست کنیم و چه سنگین تر از عروسی محمدرضا گلزار! البته این ازدواج کاملا واقعی بود و با جشن و پایکوبی فراوان انجام شد، اما اینکه خیلی مورد توجه قرار گرفت دروغ و اغراق نیست!

دعا کن گلزار

می بینیم که حالا محمدرضا گلزار با انتشار دو پست در مورد مراسم عروسی خود 700 هزار فالوور جذب کرده است. این در حالی است که مثلاً خانم دنیا جهانبخت نیز با ازدواج و بارداری خود چنین فالوورهایی را جذب می کرد اما به صورت میلیونی. یا حداقل سحر قریشی خودمان که توانسته با ازدواج با تتلو به افزایش فالوور و یوتیوب خود کمک کند.

اما کمی بیشتر با محمدرضا گلزار

دعا کن گلزار

محمدرضا گلزار در ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. او بازیگر، خواننده و ترانه سرا است. وی فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است. او از دوران دانشجویی شروع به نواختن گیتار کرد و اکنون چندین فروشگاه دیجیتال دارد. او 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن دارد و در عرصه مدلینگ نیز حضور دارد.

محمدرضا گلزار از پدری مهندس تبریزی و خانه دار تهرانی در تهران به دنیا آمد. او می گوید به ترک بودنش افتخار می کند و خانواده اش آذری هستند.

دعا کن گلزار

او دو برادر به نام های علیرضا مهندس عمران و بردیا مترجم انگلیسی و یک خواهر به نام آتوسا مترجم آلمانی دارد و فرزند سوم خانواده است.

محمدرضا گلزار از پدری مهندس تبریزی و خانه دار تهرانی در تهران به دنیا آمد. او می گوید که با افتخار ترک است و خانواده اش آذری هستند.

او دو برادر به نام های علیرضا مهندس عمران و بردیا مترجم انگلیسی و یک خواهر به نام آتوسا مترجم آلمانی دارد و فرزند سوم خانواده است.

دعا کن گلزار

همسر آیسان آقاخانی محمدرضا گلزار کیست؟

محمدرضا گلزار موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان به عنوان نوازنده گیتاریست خودآموخته و سپس پیانو آغاز کرد تا اینکه پس از دانشگاه به عنوان نوازنده به گروه “آریان” پیوست.

دعا کن گلزار

در این گروه [آریان]او مدت ها به عنوان نوازنده ارگ ​​کار کرد و در آنجا دیده شد.

دعا کن گلزار

آغاز بازیگری محمدرضا گلزار

دعا کن گلزار

در فروردین 1358 در حالی که گلزار 23 ساله بود در کافه ای در خزر شهر با ایرج قدری رهبر ارکستر آشنا شد و سر میز او رفت و او را به اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.

ایرج قدری در پاسخ از او برای بازی در فیلم «نرگس و سام» دعوت کرد و به این ترتیب گلزار چند ماه پس از تست و پیش تولید اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد.

دعا کن گلزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا