موبایل

عرضه آیفون 15 پرو مکس 3 یا 4 هفته به تعویق خواهد افتاد

همانطور که در اخبار جدید آمده است معرفی آیفون 15 پرو مکس احتمالا 3-4 هفته تاخیر داره آیا مشکلی در پرچمدار آیفون 15 وجود دارد؟

اخبار جدید می گوید که احتمالا معرفی آیفون 15 پرو مکس با 3 یا 4 هفته تاخیر انجام شود. استقبال از گوشی های جدید اپل همزمان با عرضه به بازار همیشه به حدی است که این شرکت نمی تواند پاسخگوی بازار باشد و در اکثر موارد گوشی های آنها با تاخیر وارد بازار می شود. حال، در حالی که می دانیم ممکن است امسال خبری از آیفون پرو مکس نباشد و به جای آن 15 اولترا معرفی شود، اخبار حاکی از آن است که ممکن است عرضه آیفون 15 پرو مکس با تاخیر مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اپل رکورد سرعت انتقال اطلاعات را با کابل های USB-C آیفون 15 شکست. 40 گیگابایت در ثانیه!

عرضه آیفون 15 پرو مکس به تعویق افتاد

اپل در سه هفته آینده از گوشی های سری آیفون 15 ارائه و عرضه این محصولات در چهار هفته آغاز می شود. با این حال، قدرتمندترین عضو خانواده با پیشرفته ترین سیستم دوربین، آیفون 15 پرو مکس، به دلیل آماده نبودن سنسور تصویر، احتمالا تا چند هفته در پایان ماه اکتبر در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

به نظر می رسد سونی تامین کننده قطعات دوربین نمی تواند حسگر تصویر مورد استفاده در آیفون 15 پرو مکس را به موقع برای عرضه این گوشی در کنار سایر مدل های جدید ارائه کند.

انتظار می رود اپل بزرگترین ارتقاء دوربین را برای آیفون 15 پرو مکس انجام دهد. این مدل از سیستم لنز پریسکوپ استفاده می کند که زوم اپتیکال بیشتری نسبت به حد فعلی 3 برابر ارائه می دهد. آیفون 15 پرو کوچکتر این ویژگی را نخواهد داشت. آیفون 15 و آیفون 15 پلاس نیز به دوربین های عریض و فوق عریض مجهز خواهند شد، اما دوربین تله فوتو وجود نخواهد داشت.

پیش بینی می شود که اپل آیفون های جدید که در کنار اپل واچ سری 9 و اولترا 2 در 12 سپتامبر معرفی خواهد شد. پیش‌سفارش‌های این محصولات احتمالاً از 15 سپتامبر آغاز می‌شود و این محصولات از 22 سپتامبر در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. تاخیر سه تا چهار هفته ای ذکر شده در یادداشت بررسی، تحویل آیفون 15 پرو مکس را به 6 تا 13 می رساند.

در سال‌های اخیر، شاهد بودیم که اپل برخی از مدل‌های آیفون را چند هفته دیرتر از مدل‌های دیگر عرضه کرد. به عنوان مثال، آیفون XR بعد از آیفون XS و آیفون 14 پلاس بعد از آیفون 14 عرضه شد. آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس چند هفته پس از آیفون 12 و آیفون 12 پرو عرضه شدند.

عرضه آیفون 15 پرو مکس 3 یا 4 هفته به تعویق خواهد افتاد
معرفی آیفون 15 پرو مکس

بر اساس گزارش های قبلی، تولید گوشی های سری آیفون 15 تا اکتبر سال جاری با کندی مواجه می شود. شایعه دیگری در مورد مشکلات تولید. صفحه نمایش آیفون 15 پرو در چند ماه گذشته منتشر شد.

در سری آیفون 15، مانند آیپدهای جدید، انتظار می رود USB-C جایگزین پورت شارژ لایتنینگ شود. آیفون 15 و آیفون 15 پلاس دارای طراحی جزیره پویا هستند که اولین بار با آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس معرفی شد.

انتظار می رود تیتانیوم جایگزین فولاد ضد زنگ در آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس شود. همچنین در مدل‌های آیفون 15 پرو، سوئیچ استاندارد قطع صدا با دکمه‌ای جایگزین می‌شود که می‌تواند برای عملکردهای مختلف سفارشی شود، درست مانند دکمه Action در اپل واچ اولترا. این تغییرات باعث ایجاد ویژگی های بیشتر و ویژگی های متنوع تری در آیفون 15 می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاخیر در عرضه آیفون 15 پرو مکس چیست؟ نظر خود را با فارسیرو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا