موبایل

سرعت شارژ آیفون 15 پرو به 35 وات می رسد

سرعت شارژ آیفون 15 پرو قرار است به 35 وات برسد. یکی دیگر از تغییرات عمده در سری جدید پرچمداران اپل، سرعت شارژ است که هنوز کیلومترها با شیائومی فاصله دارد.

همانطور که می دانید سری آیفون 15 با تغییرات اساسی از طراحی گرفته تا لبه صفحه نمایش و درگاه شارژ USB-C همراه است. حالا خبر رسیده که سرعت شارژ آیفون 15 پرو همچنین قرار است به 35 وات ارتقا یابد.

با وجود قیمت بالای گوشی های آیفون، شارژ سریع با قدرت بالا یکی از موردانتظارترین ویژگی هایی است که این گوشی ها باید در خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: آغاز تولید آیفون 15 در هند؛ فاصله چین و اپل بیشتر می شود

سرعت شارژ آیفون 15 پرو به 35 وات خواهد رسید

آیفون 15 تا چند هفته دیگر رونمایی خواهد شد. یکی از بزرگترین تغییرات مورد انتظار برای مدل های جدید آیفون استفاده از پورت USB-C به جای رعد و برق پیش از این گفته می شد که مدل های پرو سرعت شارژ سریع تری نسبت به مدل های استاندارد خواهند داشت و اکنون منابع آگاه نیز ادعای مشابهی را مطرح کرده اند.

خبرگزاری 9to5Mac به نقل از منابع آگاه می نویسد. ظرفیت شارژ آیفون 15 حداکثر تا 35 وات را تقویت می کند. این سرعت شارژ ممکن است فقط برای آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس ارائه شود.

در حال حاضر آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس با 27 وات شارژ می شوند، اما قدرت شارژ آیفون 14 و آیفون 14 پلاس به 20 وات محدود شده است. شارژ کامل آیفون 14 پرو مکس با آداپتور 27 واتی تقریباً دو ساعت طول می کشد.

سال گذشته، اپل یک شارژر جدید 35 واتی با دو درگاه USB-C معرفی کرد که می تواند تمام آیفون های فعلی را با سرعت کامل شارژ کند. اگر شایعات صحت داشته باشند، آیفون 15 نیز می تواند از همان آداپتور استفاده کند. اپل همچنین یک آداپتور 30 ​​واتی را می فروشد که برای مک بوک ایر طراحی شده است، اما با آیفون و آی پد نیز سازگار است.

گلکسی اس 23 اولترا به عنوان رقیب اصلی آیفون 14 پرو مکس از توان 45 وات پشتیبانی می کند و در کمتر از یک ساعت به طور کامل شارژ می شود. قدرت 35 وات باعث می شود زمان شارژ کامل آیفون 15 پرو مکس بیشتر از گلکسی اس 23 اولترا و کوتاه تر از آیفون 14 پرو مکس باشد.

چند ماه پیش گفته شده بود که آیفون 15 تنها به شرطی عرضه می شود سرعت شارژ همچنین به کاربر در استفاده از کابل های رسمی کمک می کند. اپل احتمالا در ۲۲ سپتامبر گوشی های جدید خود را معرفی خواهد کرد. انتظار می رود قیمت آیفون اپل افزایش در نسل جدید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد افزایش سرعت شارژ آیفون 15 پرو به 35 وات چیست؟ نظر خود را با فارسیرو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا