ترند های روز

جزئیات تیراندازی در بیمارستان منوجان کرمان

خبرنگار ایرنا کسب از تیراندازی صبح امروز (پنجشنبه) در بیمارستان شهرستان منوجان در جنوب کرمان خبر داد و مدیر علوم پزشکی جیرفت با تایید این حادثه گفت: در این حادثه سه نفر مجروح شدند.

علی اصغر خیرخواه، مدیر دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، توضیح داد: یک فرد چاقو خورده به بیمارستان منتقل می شود، طرفین جنگ نیز به بیمارستان می آیند و یکی از آنها با سلاح شکاری شروع به تیراندازی می کند و سه نفر. افرادی از ناحیه پاها مجروح شدند.

وی گفت: پس از درگیری در داخل بیمارستان، فرد شروع کننده به تیراندازی و سایر عاملان درگیری از محل متواری شدند.

خیرخواه در پاسخ به بالا بودن درگیری های مسلحانه در جنوب استان گفت: در این زمینه چه اقداماتی انجام داده است: پیش از این با قراردادهایی که داشتیم پلیس فقط یک سرباز را مستقر می کرد و او نیز به دلیل موقعیت و موقعیتش. عدم آموزش در چنین شرایطی نه چندان موثر بود و نه در عمل موثر بود به همین دلیل و با توجه به هزینه های مالی که متحمل می شدیم دیگر قراردادها را تمدید نکردیم.

خیرخواه ادامه داد: پلیس حضور خود را به صورت قراردادی و حق الزحمه انجام می دهد و انتظار داریم در شورای تامین تصمیم گیری شود که آنها بدون کارمزد اعزام شوند.

رئیس بیمارستان منوجان در گفت و گو با یکی از رسانه های داخلی از دیر رسیدن ماموران پلیس به این حادثه گلایه کرد.

منوجان در منتهی الیه جنوب غربی استان کرمان قرار دارد و نزدیک ترین شهر به استان هرمزگان است. شهرستان منوجان تا مرکز استان کرمان حدود 390 کیلومتر فاصله دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا