ترند های روز

بهرام افشاری با خودروی میلیاردی در خیابان ها می چرخد

به تازگی عکسی از بهرام افشاری که ازدواج این هنرمند را به تصویر می کشد در فضای مجازی دست به دست شده است. می توانید عکس را در این صفحه ببینید. بهرام افشاری متولد 6 خرداد 1366 بهرام افشاری بازیگر سینما، صحنه و تلویزیون است. بهرام افشاری اهل جورقان همدان است. بهرام افشاری از سال 1361 کار آماتوری خود را آغاز کرد و بهرام افشاری در سال 1367 به تهران آمد و خودش گفت که افتخار شاگردی استاد تزاریقیان را داشتم.

بیوگرافی بهرام افشاری

بهرام افشاری (زاده ۶ خرداد ۱۳۶۶) بازیگر سینما، صحنه و تلویزیون است. اولین حضور او در تلویزیون با سریال پایتخت 2 بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت 5 و پایتخت 6 بیشتر مطرح شد.

او فارغ التحصیل رشته تولید و تولید از هنرستان و لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است. او با قد 198 سانتی متر به عنوان بلندقدترین و محبوب ترین بازیگر شناخته می شود.

بهرام افشاری بازیگر جوان ایرانی است. بهرام افشاری با سریال پایتخت به شهرت رسید. بهرام افشاری در حال حاضر بازیگر و تئاتر است. نمایش چه کسی جوجه تیغی را با بازی بهرام افشاری در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می کند. چندی پیش عکسی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: وقتی باید ریاضی حل کنم.

بهرام افشاری از سال 1381 کار تئاتر را در سطح آماتور در همدان آغاز کرد و به گفته خودش برای دور شدن از روزمرگی تئاتر را انتخاب کرد. اما کم کم به این حرفه علاقه مند شد و در سال 1387 مهمترین تصمیم زندگی خود یعنی کوچ از همدان به تهران پایتخت و شرکت در کلاس های بازیگری حمید سااریگیان را گرفت.

او با این مهاجرت و تغییر رویه توانست به سطح حرفه ای تفسیر نزدیک شود و فعالیت خود را در عرصه تئاتر افزایش دهد. بیشتر فعالیت هنری او در تئاتر است. بنابراین در چند سال گذشته حضور پر رنگی در جشنواره تئاتر فجر داشته است.

بهرام افشاری

ماجرای مهاجرت بهرام افشاری

از نوجوانی و 16 سالگی در تئاتر زادگاهش بازی کرد و پس از مهاجرت به تهران در سال 1367 به صورت حرفه ای در کلاس های بازیگری مرحوم حمید سااریقیان شرکت کرد. اولین کاندیداتوری او در جشنواره تئاتر فجر در سن 24 سالگی اتفاق افتاد.

او در فعالیت های اخیر خود در عرصه تئاتر نمایش خارپشت را کارگردانی کرد که معلوم شد داستان زندگی او در این نمایش نوشته و روی صحنه رفته است. این نمایش با استقبال خوبی روبرو شد.

او در گفت‌وگویی گفت: از کودکی فیلم را می‌شناختم و از کودکی عاشق سینما شدم، البته نه به‌عنوان کسی که دوست دارد بازیگری کند، بلکه به‌عنوان فیلمی بین مردم و اکران بزرگ.

بهرام افشاری، بهرام افشاری و مشکلات ناشی از آن

بهرام افشاری حدود 2 متر (198 سانتی متر) قد دارد و به همین دلیل زمانی که برای اولین بار وارد عرصه بازیگری شد به دلیل قدش دچار کمبود اعتماد به نفس شد و به همین دلیل دچار خود بازداری شد.

از طرفی اطرافیان و اهالی سینما و تئاتر همیشه این مشکل قد او را مانعی برای پیشرفت او می دانستند و بر این موضوع تاکید داشتند. اما جالب است بدانید که برخی از کارگردانان از جمله منوچهر هادی که در ابتدا نظر مثبتی نسبت به کار سینمایی بهرام افشاری نداشتند، بعدها از آن در آثار سینمایی خود استفاده کردند.

بهرام افشاری

این هنرمند تازه کار ابتدا در اجراهای عمومی شرکت کرد و مدتی در تئاترهای تهران به ایفای نقش پرداخت.

بهرام افشاری ورود بهرام افشاری در سینما

سرانجام در سال 1391 با فیلم «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان وارد سینما شد و پس از دست زدن به این عرصه، رنگ خاصی به فعالیت های خود داد.

به گفته بهرام افشاری، در این تجربه های سینمایی و تلویزیونی، هیکل و قد او همیشه باعث شده تا عواملی مانند کارگردان و تهیه کننده برای انتخاب او به عنوان بازیگر اختلاف نظر داشته باشند.

همکاری او با سیروس مقدم با بازی کوتاهی در پایتخت 2 آغاز شد و سپس سریال علی البدل را با این کارگردان آغاز کرد. اما اوج دیده شدن و محبوبیت او با سیروس مقدم در پایتخت 5 در نقش بهتاش فریبا اتفاق افتاد. به گونه ای که با اینکه همدانی الاصل است، به نوعی شخصیت مازندرانی را به خود گرفته است، به طوری که گاهی این تصور برای مخاطب ایجاد می شود که بهرام افشاری الاصل شمالی است.

افتخارات بهرام افشاری

بهرام افشاری

افشاری در سال 1367 به عنوان بهترین بازیگر جوان ایران انتخاب شد. همچنین در سال 1369 تندیس بهترین بازیگر مرد از سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را دریافت کرد و نامزد بهترین بازیگر مرد سال تئاتر ایران شد.

نوید محمدزاده و هوتن شکیبا درخشان هستند و بالاتر از همه برادران من هستند و من از آنها چیزهای زیادی یاد گرفته ام، سعی می کنیم قدرت نه گفتن را تمرین کنیم.

شرایطی پیش می آمد که مثلاً بیست هزار تومان در حسابمان بود و یک کار میلیونی به ما پیشنهاد شد، اما قبول نکردیم زیرا به دنبال ارزشی بودیم که بتواند ما را در مسیر نشان دادن استعدادها قرار دهد و توانایی ها. .

فیلم شناسی بهرام افشاری

صحنه سازی – 2019

● پس از حادثه – 2019

● افسار سگ – 2018

چشم و گوش بسته – 2017

● رحمان 1400 – 1397

آقای سانسور – 2016

● قلعه جدید – 2015

● به کارگر ساده نیازمندیم – ۱۳۹۳

● لانتوری – 2014

● ایران برگر – ۲۰۱۳

● من عصبانی نیستم – 2012

پایتخت 6-1399

● شرایط ویژه – 2018

● پایتخت 5-1397

● علی البدل – ۱۳۹۶

● بهشت ​​من – 2014

● پایتخت 2-1392

بهرام افشاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا