ترند های روز

بارش باران و وزش باد شدید در این استان ها

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش شدید باران و وزش باد شدید از روز دوشنبه در سواحل دریای خزر خبر داد.

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش شدید باران و وزش باد شدید از روز دوشنبه در سواحل دریای خزر خبر داد.

امین حسین نخسینه کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به تشریح وضعیت جوی و جوی امروز شنبه 3 تیرماه و طی روزهای آینده پرداخت. از آنها انتظار می رود.

نخسینه گفت: فردا با تشدید بارندگی در این مناطق وسعت آن به گیلان و غرب مازندران امتداد می یابد.

وی افزود: روز دوشنبه در شمال کشور رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و روز سه شنبه نیز بارش ها در سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر بارش های پراکنده خواهیم داشت.

به گزارش نقشینه، امروز و بعدازظهر فردا در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: در پنج روز آینده وزش باد شدید شمال شرق، شرق و جنوب شرق همراه با گرد و خاک و در این مدت به ویژه در ساعات بعد از ظهر یکشنبه تا سه شنبه وزش باد شدید خواهد بود. در دامنه های مرکزی و جنوب البرز. همچنین باعث ایجاد گرد و غبار در مناطق مستعد خواهد شد.

وی افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه دریای خزر و شرق دریای عمان طی پنج روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

نخسینه امروز ریزگردها را برای تهران پیش بینی کرد و گفت: فردا و پس فردا در تهران گاهی وزش باد شدید می شود و احتمال گرد و خاک وجود دارد.

وی ادامه داد: بیشینه دمای هوای تهران امروز به 40 درجه، فردا 39 درجه و پس فردا به 37 درجه و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 35 و 34 درجه پیش بینی می شود.

هواشناسی استان تهران اعلام کرد وزش باد شدید و گرد و خاک در نیمه جنوبی، وزش باد شدید لحظه ای و کاهش نسبی دما در این استان طی روزهای آینده پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

آسمان تهران فردا شنبه 3 تیرماه صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و مه ریز تا ساعاتی دیگر با حداقل دمای 26 درجه سانتیگراد و حداکثر 40 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. آسمان تهران در روز یکشنبه 4 تیرماه صاف تا نیمه ابری گاهی افزایش وزش باد در بعدازظهر گاهی وزش باد شدید با احتمال وزش باد و گرد و خاک با حداقل دمای 24 و حداکثر 39 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود. ./ isna

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا