ترند های روز

اگر چشمان شما مانند عقاب است، عدد متفاوتی را در 15 ثانیه پیدا کنید

جدا از اینکه ذهن و هوش شما را به چالش می کشد، تست های IQ بصری سرگرم کننده و سرگرم کننده هستند. حال از شما می خواهیم با تست هوش بصری که ذهن و چشم شما را به فعال بودن تشویق می کند همراه ما باشید. فکر می کنید چقدر باهوش هستید؟ اماده ای؟ پس بیایید با هم یک تست هوش جالب حل کنیم.

اگر چشم شاهین دارید، عدد 433 از 438 را در 15 ثانیه پیدا کنید. این یک پازل سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توان آن را با استفاده از منطق یا تفکر خارج از جعبه حل کرد. یافتن راه حلی برای یک بازی ذهنی اغلب مستلزم نگاه کردن به مسئله از زوایای مختلف است. با این بازی فکری خود را به چالش بکشید و سعی کنید آن را حل کنید.

پرداختن به این بازی های فکری مستلزم این است که خلاقانه فکر کنید و راه هایی برای حل آسان مشکل پیدا کنید. بازی‌های فکری بسیار ساده هستند اگر با استفاده از استراتژی‌های مختلف که به حل آن‌ها کمک می‌کنند، بر فرآیند وضوح غلبه کنید. به عنوان مثال، فکر کردن خارج از چارچوب، یافتن راه حل این بازی ذهنی را برای شما آسان تر می کند.

→←

اگر برای حل پازل هیجان زده هستید و می خواهید برای حل آن تلاش کنید، ما یکی را داریم که می توانید آن را در تصویر زیر امتحان کنید. شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا این معمای تصویر را حل کنید. تمام تلاش خود را بکنید و سعی کنید آن را در چند ثانیه پیدا کنید. به این تصویر بالا نگاه دقیق تری بیندازید و سعی کنید به آن پاسخ دهید. هنوز چند ثانیه فرصت داری

.

تصویر زیر راه حل این معمای تصویری را دارد. تصویر زیر راه حل این بازی ذهنی را خواهد داشت. قسمت برجسته در این تصویر پاسخ به این معمای تصویر بازی ذهنی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا