موبایل

اپل رکورد سرعت انتقال اطلاعات را با کابل های USB-C آیفون 15 شکست. 40 گیگابایت در ثانیه!

به نظر می رسد حالا پس از مدت ها اپل مجبور به استفاده از پورت و کابل USB-C در گوشی های خود شده است. با کابل های USB-C آیفون 15 سرعت انتقال داده را ضبط کنید چک کردن

به گزارش فارسیرو و به نقل از خبرگزاری مهر، اپل در حال آماده شدن برای ایجاد تغییر جدیدی در سری آیفون 15 است که در ماه سپتامبر عرضه می شود. همه این اقدامات برای ثبت نام است. رکورد سرعت انتقال داده اپل سر و صدای زیادی در مورد آیفون 15 به پا کرده است که به نظر می رسد نه تنها به دستگاه، بلکه به لوازم جانبی آن نیز مربوط باشد.

بر اساس گزارشات از Gizmochina، اخیرا در مورد کابل شارژ USB اپل مشخص شده است که بدنه ای از الیاف بافته شده خواهد داشت و به نظر می رسد قابلیت های بیشتری نسبت به محموله داشته باشد. این کابل در رنگ های متنوع برای مدل های مختلف آیفون عرضه خواهد شد و زیبایی و کارایی را در عین حال به ارمغان خواهد آورد. به نظر می رسد طراحی جدید با کابل های داده مک بوک فعلی متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: پشتیبانی از پیام رسانی RCS برای آیفون به طور غیر رسمی در دسترس است!

رکورد سرعت انتقال داده را در آیفون 15 تنظیم کنید

برنامه اپل برای فعال کردن خرید کابل انتقال اطلاعات به طور جداگانه برای همه کاربران، به نظر می رسد این نشان دهنده مشتری مداری این شرکت است. این انعطاف پذیری همراه با پیشرفت های فناوری نشان می دهد که اپل علاوه بر پیروی از روندهای بازار، به دنبال پاسخگویی به نیازهای مشتریان با این نوع روش ها است.

حال، چه چیزی این کابل را متفاوت می کند؟ سرعت انتقال اطلاعات 40 گیگابایت بر ثانیه در واقع بود رکورد سرعت انتقال داده این کابل تا به امروز به عنوان کابل USB در نظر گرفته می شود. همچنین این کابل از شارژ PD تا 100 وات پشتیبانی می کند و در واقع گوشی را با سرعت بیشتری شارژ می کند.

با این حال، موضوع به اینجا ختم نمی شود. اپل همچنین احتمالا شارژر MagSafe جدیدی را برای بهبود تجربه کاربری معرفی خواهد کرد. این شارژر با طراحی اتصال مغناطیسی قابلیت اتصال ایمن به دستگاه را خواهد داشت و در نتیجه احتمال قطع شدن تصادفی آن کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ثبت نام رکورد سرعت انتقال داده کابل USB C اپل آیفون چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اخبار فناوری به موارد تکراری بچسبید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا