موبایل

افزایش پشتیبانی نرم افزاری گوشی های شیائومی؛ 4 به روز رسانی نرم افزار اصلی و 5 سال پشتیبانی امنیتی!

سورپرایز برای کاربران گوشی شیائومی; افزایش پشتیبانی نرم افزاری گوشی های شیائومی تا 4 سال به روز رسانی اندروید و 5 سال پشتیبانی امنیتی تایید شده است.

اخبار جدید حاکی از آن است که شیائومی قصد دارد تا 4 سال با جدیدترین نسخه های نرم افزاری و تا 5 سال با وصله های امنیتی از گوشی Redmi K60 Extreme پشتیبانی کند. اکنون گمانه زنی هایی بر اساس آن وجود دارد افزایش پشتیبانی نرم افزاری گوشی های شیائومی مشخص شده است که در صورت صحت، غول فناوری چینی به سلطه سامسونگ در این بخش از بازار موبایل پایان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: Xiaomi Mix Fold 3 در بازارهای جهانی موجود نیست

افزایش پشتیبانی نرم افزاری برای گوشی های شیائومی قوی تر شد

همانطور که مشخص است، شیائومی قصد دارد به تسلط سامسونگ بر بازار گوشی های اندرویدی از نظر پشتیبانی نرم افزاری پایان دهد. ظاهرا شیائومی با گوشی Redmi K60 Extremeدریافت چهار آپدیت اصلی اندروید و وصله های امنیتی 5 سال گارانتی که اگر درست باشد، همتراز با سامسونگ است.

اگرچه اکثر ما هرگز بیش از 1 سال از گوشی خود استفاده نمی کنیم و جای خود را برای مدل جدیدتر باز می کنیم، اما توجه به پشتیبانی نرم افزاری هنگام خرید گوشی اندرویدی بسیار مهم است. در این زمینه سامسونگ تنها شرکتی در بازار است که تحویل سریع و پشتیبانی طولانی مدت از محصولات خود دارد.

خوشبختانه به نظر می رسد شیائومی راه سامسونگ را دنبال کرده و دوره پشتیبانی نرم افزاری محصولات خود را افزایش داده است.

امکان افزایش مدت پشتیبانی نرم افزاری گوشی های شیائومی و ردمی

برند Redmi Xiaomi رسما در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که با گوشی Redmi K60 Extreme آپدیت چهار نسخه جدید اندروید و دریافت پچ های امنیتی را به مدت 5 سال تضمین می کند. گوشی گفته شده برای بازار چین است اما گفته می شود نسخه جهانی آن تحت این برند است. شیائومی 13 تی پرو منتشر خواهد شد، اما هنوز تایید نشده است.

افزایش پشتیبانی نرم افزاری گوشی های شیائومی؛ 4 به روز رسانی نرم افزار اصلی و 5 سال پشتیبانی امنیتی!

خبر بد این است که امکان تضمین تحویل چهار آپدیت اصلی اندروید و پشتیبانی 5 ساله فقط برای بازار چین یا حتی وجود دارد. گوشی رده بالای Redmi K60 Extreme با این حال، می توان انتظار داشت که شیائومی دوره پشتیبانی نرم افزاری گوشی های خود را تمدید کند. متاسفانه شیائومی به ضمانت ارائه نسخه های جدید رابط کاربری MIUI اشاره ای نکرده است.

به طور کلی، شواهد فعلی بیشتر به نفع امکان ارائه پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت در مدل های پیشرفته است. به عبارت دیگر، مدل های رده بالای گوشی های شیائومی احتمالا برای مدت طولانی تری پشتیبانی نرم افزاری دریافت خواهند کرد. در عین حال این احتمال وجود دارد که مزیت مذکور تنها به بازار چین محدود شود.

در حال حاضر، به گفته بسیاری از مصرف کنندگان و منتقدان، سامسونگ بهترین پشتیبانی نرم افزاری را برای گوشی های اندرویدی ارائه می دهد. این برند کره ای در دو سال گذشته به انتشار آپدیت های جدید سرعت بخشیده و یکی از برندهایی است که زودتر از سایرین آپدیت های جدید اندروید را منتشر می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد افزایش پشتیبانی نرم افزاری گوشی های شیائومی چیست؟ نظر خود را با فارسیرو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا