ترند های روز

ارسلان قاسمی از ازدواجش با این دختر زیبا خبر داد

ارسلان قاسمی متولد ۱۳۷۴ در تهران است. ارسلان قاسمی یکی از بازیگران مشهور مرد ایرانی است. ارسلان قاسمی از کودکی وارد صنعت سرگرمی شد. پدر ارسلان قاسمی صاحب یکی از بزرگترین شرکت های کشتیرانی جهان است. او تحصیل کرده در رشته تئاتر است. نوع جدید و تازه. ارسلان قاسمی اینستاگرام منفجر شد طرفداران او همچنان به خیریه او می روند.

بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 10 خرداد 1374 در تهران و 26 سال سن دارد. ارسلان قاسمی برای اولین بار در هفت سالگی مقابل دوربین رفت، او دو خواهر و یک برادر دارد. ارسلان قاسمی دارای مدرک کامپیوتر است.

زندگی خصوصی ارسلان قاسمی

پدرش مدیرعامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش مدیر یک مهدکودک است و دو خواهر 10 و 12 سال از او بزرگتر دارد. ارسلان قاسمی متولد 10 خرداد 1374 در تهران است. او بازیگر سینما و تلویزیون است. پدر ارسلان قاسمی مدیرعامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش مدیر یک مهدکودک است. دو خواهر هم دارد که یکی از آنها 10 سال و دیگری 12 سال از ارسلان بزرگتر است. بهاره رهنما دوست صمیمی مادر ارسلان است و ورود ارسلان قاسمی به سینما از طریق بهاره رهنما است.

ارسلان قاسمی

فعالیت هنری ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی در سریال پیامبر یوسف نقش کودکی بنیامین و در چشم باد کودکی بیژن را بازی کرده است. قاسمی بازیگری را از هفت سالگی در سریال در چشم باد با بازی در نقش بیژن (پارسا پیروزفر) در کودکی آغاز کرد. او همچنین در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد موتمن) نقش اول را بازی کرد. وی علاوه بر کار تصویری، دو ترانه آفرین و من کش را به همراه سینا دشخوش تنظیم محمد جواندر خوانده و در گفت و گو با سایت ایران کنسرت به علاقه خود به فعالیت در عرصه موسیقی اشاره کرده است.

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی نیز اخیرا در تازه ترین مصاحبه خود با سامان گوران گفته است که عاشق دیگری است و الان در زندگی اوست و دوست ندارد اسمش را با ترلان پروانه به اشتراک بگذارد. برخی از هواداران او فردی که ارسلان قاسمی را دوست دارد دیبا صالحی نامیده اند که قاسمی اخیرا عکسی از خود منتشر کرده بود.

ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 10 خرداد 1374 در تهران و 26 سال سن دارد. ارسلان قاسمی برای اولین بار در هفت سالگی مقابل دوربین رفت، او دو خواهر و یک برادر دارد. او دارای مدرک کامپیوتر است.

مدت ها بود که در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف اخباری مبنی بر ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه بازیگری که پیش از این در فیلم ها و سریال های مختلفی با هم همکاری داشته اند منتشر می شد که در چند نوبت از سوی طرفین تکذیب شد.

مادر ترلان پروانه درباره خبر ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد و این خبر من را نگران کرده و واقعا نمی دانم از آن چه بگویم. ” امر.

ارسلان قاسمی ارسلان قاسمی در سریال یوسف پیامبر نقش کودکی بنیامین و در چش باد کودکی بیژن را بازی کرده است. قاسمی بازیگری را از هفت سالگی در سریال در چشم باد با بازی در نقش بیژن (پارسا پیروزفر) در کودکی آغاز کرد. او همچنین در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد موتمن) نقش اول را بازی کرد. وی علاوه بر کار تصویری، دو ترانه آفرین و من کش را به همراه سینا دشخوش تنظیم محمد جواندر خوانده و در گفت و گو با سایت ایران کنسرت به علاقه خود به فعالیت در عرصه موسیقی اشاره کرده است.

پدرش مدیرعامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش مدیر یک مهدکودک است و دو خواهر 10 و 12 سال از او بزرگتر دارد.

ارسلان قاسمی

در خانواده و اقوام من از بازیگری و هنری و … هیچ کس نبود جز پسر عموی مادرم که او هم در ایران زندگی نمی کند و از ما دور است. برخلاف اکثر بچه هایی که کارشان را از تیزرهای تجاری شروع می کنند، من بازیگری را از سریال «در چشم باد» شروع کردم. بهاره رهنما که دوست صمیمی و همکلاسی دوران کودکی مادرم است، من را به دستیار آقای جعفری جوزانی کارگردان سریال «در چشم باد» معرفی کرد و من هم او را برای نقش پارسا دوست داشتم. پیروزفر. من در آن زمان هفت ساله بودم. تجربه عجیبی بود.

من برای آن کار سه سال و نیم در شمال بودم. برای من که بچه کوچکی بودم و تا حالا این کار را نکرده بودم سخت بود و «در چشم باد» کار سنگین و تاریخی بود. اما شرایطی که آقای جوزانی و کاسه ساز در طول کار فراهم کردند هم خوب بود و از سختی کار کاسته بود. اولین بار بود که این تعداد نفر را می دیدم و مجبور بودم با 30، 40 نفر زندگی و کار کنم.

ویژه کودکی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی

استرس داشتم و احساس دلتنگی می کردم. فقط به لطف بچه های هم سن و سال مثل بیتا توکلی بود که با هم بازی کردیم و حضورشان اجازه نمی داد خیلی متوجه سختی ها شوم. حتی مطالعات ما با کودکان عادی متفاوت بود. معلمی به آقای رجبی زنگ زد که از فومن به محل سکونت ما در ماسوله می آمد و به بیتا توکلی، من و پوریا پسر متخصص آموزش می داد. بعد از فومن برگه های امتحانی را می آوردند و ما را به امتحانات می بردند و بعد از فومن کارنامه را به ما می دادند. ما هم خیلی ناراحت شدیم. هر روز یکی از ما بهانه می گرفت و مثلاً می گفت من خسته ام و کلاس نمی روم و …. امیدوارم آقای رجبی هرجا که هست از قلدری هایی که ما به او کردیم بگذرد.

وی درباره ویژگی های اخلاقی خود نیز ادامه داد: من عموماً فردی هستم که سریع به همه نزدیک می شوم و با همه ارتباط برقرار می کنم، بنابراین دوستان زیادی دارم اما معمولاً در خانه آدم ساکتی هستم.

ارسلان قاسمی از میان بازیگران هم سن و سال خود با ترلان پروانه، علی شادمان و پوریا ابراهیم پور رابطه فامیلی دارد. پدر ارسلان نیز کارگردان برنامه های اوست.

ارسلان قاسمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا