موبایل

آیفون 15 اولترا در راه است. با پرو مکس خداحافظی کنید!

گزارش های جدید می گویند امسال منتظر آیفون 15 پرو مکس نباشید. چون یک مدل جدید به نام آیفون 15 اولترا در راه است. این یکی دیگر از تغییرات سری جدید گوشی های آیفون است.

بر اساس گزارش های جدید، آیفون 15 اولترا به جای آیفون 15 پرو مکس، قرار است تاج و تخت گوشی های اپل را در اختیار بگیرد. کمتر از یک ماه دیگر یعنی در ۲۲ سپتامبر، اپل مراسم معرفی نسل جدید گوشی های خود را برگزار خواهد کرد. این مراسم طبق روال گذشته در اپل پارک برگزار شد و بسیاری از اهالی دنیای تکنولوژی نیز منتظر این رویداد هیجان انگیز هستند. البته رویداد امسال هیجان انگیزتر از سال های گذشته خواهد بود، زیرا نسل جدید پرچمداران اپل با تغییرات زیادی همراه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: قیمت تمامی اعضای سری آیفون 15 مشخص شد

آیفون 15 اولترا جایگزین آیفون 15 پرو مکس خواهد شد

پرچمداران اپل آنها بسیار گران هستند، اما طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده اند که به نظر می رسد از لوگوی اپل در پشت محصول راضی هستند. ظاهرا امسال همه چیز تغییر خواهد کرد و اپل قصد دارد نام گوشی های خود را به روز کند!

به گزارش wccftech، امسال اپل پسوند “Ultra” را برای بهترین مدل آیفون پیش از این، مارک گورمن گفته بود که احتمالاً تا سال 2024 شاهد عرضه پنج آیفون خواهیم بود و معرفی آیفون اولترا به معنای پایان آیفون پرو مکس نیست.

اما ظاهرا برنامه اپل تغییر کرده و آیفون اولترا به جای سری پرومکس فروخته می شود. مردم این را می گویند آیفون 15 اولترا این صفحه نمایش بزرگتر از آیفون 14 پرو مکس است و از دوربین پریسکوپ با بزرگنمایی 10 برابر استفاده می کند.

اپل از تیتانیوم در قاب آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 اولترا و آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 اولترا از تراشه 3 نانومتری A17 استفاده خواهند کرد. انتظار می رود گوشی های سری آیفون 15 در 22 سپتامبر منتشر خواهد شد.

تیم کوک مدیر عامل اپل او پیش از این اعلام کرده بود که مردم حاضرند برای داشتن بهترین محصول هزینه های زیادی بپردازند و به نظر می رسد که نگران فروش آیفون با قیمت بسیار بالا نیست. حال باید منتظر ماند و دید که آیا بهبودها و بهبودهای سری اولترا ارزشش را دارند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد معرفی آیفون 15 اولترا به جای آیفون 15 پرو مکس چیست؟ نظر خود را با فارسیرو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

.

منبع» شهر سخت افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا