لوازم جانبی هوشمند

معرفی اجمالی پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM

درباره پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM

0
(0)

در این مقاله فارسیرو قصد دارد به بررسی پاوربانک شیائومی مدل PLM09ZM بپردازد پس همراه ما باشید تا انتهای این مقاله

این روزها که زندگی همگی ما با گوشی و تبلت مأنوس شده است و حتی خیلی از خریدهای خود را نیز در بستر اینترنت انجام می دهیم؛ خیلی زودتر از همیشه شارژ گوشی های ما تمام می شود. تصور کنید که یک قرار خیلی مهم کاری دارید و شارژ گوشی شما هم رو به پایان است. در این صورت نگران به پایان رسیدن شارژ گوشی خود هستید و دائما به این فکر هستید که مبادا شارژ گوشی شما تمام شود و نتوانید به قرار مهم کاری خود برسید. برای این منظور نیاز به یک وسیله ای است که با استفاده از آن بتوانید در هنگام سفر یا وقت هایی که در بیرون از منزل هستید یا هر مکان و جای دیگری که دسترسی به شارژر ندارید؛ بتوانید به راحتی گوشی خود را شارژ کنید تا به تمام کارهای شخصی و کاری خود رسیدگی کنید. پاور بانک یک وسیله کارآمد و مفیدی است که دقیقا برای برآورده نمودن این نیاز شما به وجود آمده است تا شما بتوانید با خرید بهترین پاور بانک همواره گوشی خود را در هر جا و مکانی شارژ کنید و دیگر نگران خاموش شدن گوشی خود و نرسیدن به کارهای شخصی و کاری خویش نباشید. یکی از بهترین پاور بانک های موجود در بازار پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM می باشد که شما می توانید آن را برای خود داشته باشید و به خوبی از وجود آن استفاده نمایید. در ادامه بیشتر این مدل از پاور بانک ها را معرفی می کنیم تا در صورت امکان بتوانید پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZMرا برای خود خریداری نمایید و از قابلیت های منحصر به فرد آن استفاده مفید و به جایی آورید.

معرفی پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM

پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZMکه طراحی شده شرکت معروف و معتبر شیائومی می باشد که با یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت خارق العاده 10000 میلی آمپر ساعت خود یکی از بهترین پاور بانک های موجود در بازار است که شما می توانید آن را برای خود خریداری نموده و از وجود آن به بهترین نحو ممکن استفاده مفیدی به عمل آورید. وزن این دستگاه تنها 243 گرم است تا شما بتوانید به راحتی آن را با خود هر کجایی که می روید؛ همراه خود ببرید. طول و عرض آن نیز به ترتیب 147 و 71.2 میلی متر می باشد که با وزن و ابعاد مناسب خود یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار می باشد که شما می توانید با در دست داشتن یک پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZMهمیشه از وجود یک پاور بانک خوب و مطمئن بهره مند شده تا دیگر نگران خاموش شدن گوشی خود نباشید. پس اگر به دنبال بهترین پاور بانک موجود در بازار هستید؛ به طور قطع به یقین پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZMیکی از بهترین پاور بانک های پیش روی شماست که شما می توانید آن را در اولویت های انتخاب خود قرار دهید.

ویژگی های منحصر به فرد پاوربانک شیائومی مدل PLM09ZM

پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZMدربردارنده ویژگی هایی است که آن را نسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار متمایز گردانده است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیائومی مدل PLM09ZM
شیائومی مدل PLM09ZM
  • دو پورت خروجی

یکی از قابلیت هایی که پاوربانک شیائومی مدل PLM09ZMدربردارد؛ این مسئله است که این پاور بانک دارای دو پورت خروجی یو اس بی می باشد که شما می توانید از این طریق دو دستگاه موبایل یا تبلت را به وسیله این پاور بانک به صورت همزمان و البته به صورت فست شارژ، شارژ کنید. بنابراین در صورتی که شما دو گوشی موبایل دارید و یا با دوست و همسر خود هر دو به سفر رفته اید و می خواهید تلفن همراه هر دو را با هم شارژ کنید تا در طول سفر با گرفتن عکس های مختلف از طبیعت و منظره های گوناگون لذت سفر را ببرید؛ با استفاده از وجود پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM می توانید به هدف مورد نظر خویش دست یابید.

  • شارژ کردن گوشی با دفعات بالا

از دیگر قابلیت هایی که پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZMدارد؛ سلول های پاور بانک می باشد که از نوع لیتیوم – پلیمر می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید حتی چندین مرتبه گوشی های خود را به وسیله یک پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZMشارژ کنید. بنابراین انتخاب پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM یک اتفاق خرسندی است که به وسیله آن شما می توانید به وسیله آن همیشه شاد و پر انرژی گوشی خود را به صورت شارژ کامل در اختیار داشته باشید تا همواره از وجود دستگاه موبایل کارآمد و مفید خود در هر جایی به خوبی استفاده کنید.

  • استحکام بالا

علاوه بر وجود مزیت های شایان توجهی که پاوربانک شیائومی مدل PLM09ZMدارد؛ شما می توانید با توجه به روکش آلومینیومی دیوایس از وجود استحکام و مقاومت بالای دستگاه مورد نظر نیز بهره مند شوید. وجود همین روکش علاوه بر استحکام بالای آن از ظاهر بسیار زیبایی هم بهره مند است که می توانید از وجود آن لذت ببرید.

  • کیفیت باتری

باتری های لیتیوم پلیمری موجود در پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM از جمله بهترین باتری های موجود در بازار هستند که از کیفیت و کارایی بسیار بالایی بهره مند می باشند و دوام و طول عمر آن ها نیز به مراتب خیلی بالاست. بنابراین باتری موجود در این پاور بانک کیفیت فوق العاده را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید برای همیشه از وجود یک دستگاه فوق العاده ای بهره مند شوید.

  • وجود سیستم محافظت

از دیگر قابلیت هایی که می توان درباره پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM خاطر نشان کرد؛ ذکر این مسئله است که پاور بانک مورد نظر دارای سیستم محافظت در برابر نوسانات جریان برق، اتصال های کوتاه، تغییرات دما و نیز اضافه جریان در ورودی و خروجی و … می باشد تا خیال شما را با وجود نوسانات برقی و مشکلاتی از این دست به طور کامل راحت و آسوده خاطر کند. بنابراین شما می توانید با خرید پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM و تنها با قشردن دکه پاور بانک از وجود تمامی این ویژگی ها و قابلیت های فوق العاده دستگاه ساخته شده شرکت شیائومی به خوبی بهره مند شده و همواره و همیشه شارژ و پر انرژی باشید و هیچ گونه استرس و نگرانی به دل خود راه ندهید.

توضیحاتی کوتاه در خصوص شرکت شیائومی

حال که به طور کامل با پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM آشنا شدید؛ بد نیست که اطلاعاتی هم در خصوص کمپانی ساخت این پاور بانک داشته باشید. شرکت شیائومی یک شرکت چینی به شمار می آید که به اپل چین معروف شده است. این بدان معنا و مفهوم است که شیائومی حتی در حد شهرت و محبوبیت کمپانی اپل و حتی روی دست آن هم رسیده است. با وجود روانه شدن دستگاه های مختلف در این کمپانی انقلابی بزرگ در بازار موبایل و وسایل جانبی آن به وجود آمده است که به یکباره کمپانی شیائومی بر سر زبان بازاری ها و افراد بسیار زیادی افتاده است. پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZMیکی از محصولات این شرکت می باشد و به غیر از آن گوش های همراه و وسایل جانبی بسیار زیادی در این کمپانی ساخته و تولید شده اند که همه آن ها در اوج کیفیت و کارایی ممکن تولید شده و روانه بازار شده اند. بنابراین مِن بعد می توان شرکت شیائومی را یکی از بزرگترین کمپانی های تولید لوازم الکترونیکی از جمله تلفن های همراه دانست. با ذکر این مسائل می توان با اطمینان بیشتری پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM را خریداری نمود و از آن استفاده کرد.

مشخصات پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM

ابعاد147.2 × 71.2 × 14.2 میلی متر
وزن250 گرم
جنس بدنهآلومینیوم
ولتاژ ورودی5.0 ولت ، 2.0 آمپر / 9.0 ولت ، 2.0 آمپر / 12.0 ولت ، 1.5 آمپر
ولتاژ خروجی5.1 ولت ، 2.4 آمپر / 9.0 ولت ، 1.6 آمپر / 12.0 ولت ، 1.2 آمپر / خروجی دو پورت 5.1 ولت ، 2.4 آمپر ( 15 وات )
چراغ LEDدارد
نوع پورتUSB – Micro USB
قابلیت شارژ سریعپشتیبانی از Quick Charge 2.0
سایر ویژگی هاقابلیت شارژ دستگاه هایی با ولتاژ پایین – شارژ شدن سریع پاوربانک – امکان شارژ سریع موبایل و تبلت – سیستم امنیتی چند لایه
خرید محصول از دیجی کالا
خرید محصول از دیجی کالا

به این مطلب چه امتیازی میدی؟

میانگین 0 / 5. تعداد 0

اولین نفری باش که رای میده!

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام
    پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM
    چقدر برای کار کردن خوبه ؟ یعنی چندبار شارژ میکنه

  2. ممنونم از مقاله خوبتون
    پاور بانک شیائومی چند بار یک گوشی رو شارژ میکنه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا