لوازم جانبی هوشمند

پاور بانک انکر مدل A1271 را اگر نمیشناسید نخرید

 پاور بانک انکر مدل A1271

0
(0)

پاور بانک انکر مدل A1271  یکی از مدل های جدید و بسیار قدرتمند پاور بانک های انکر می باشد که به تازگی وارد بازار شده‌ است و توانسته است با قدرت بسیار بالا و ویژگی های خیره کننده ی خود هر شخصی را مسحور خود کند. پاور بانک انکر مدل A1271  به دلیل های بسیار زیادی توانسته است که رضایت بسیار بالای مصرف کنندگان را به دست آورد که در ادامه به تمامی این موارد با نگاهی کارشناسانه و بسیار جزء به جزء اشاره می کنیم پس پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/4e2a0bfd-fe48-4428-a999-7651b186f3c0″ icon=”” target=”false” nofollow=”true”]خرید پاور بانک انکر مدل A1271[/button]

کاربرد های پاوربانک انکر مدل A1271

پاوربانک انکر مدل A1271  همانند سایر پاور بانک های موجود در بازار یک سری خصوصیات دارد که کلی می باشد و در این خصوصیات با آن ها مشترک است.

به طور کلی پاور بانک های امروزی که افراد از آن ها در هنگامی که به شارژر نیاز دارند اما پریز برقی نمی یابند استفاده می کنند یک سری خصوصیات مشابه دارند که از مهم ترین آن ها قابلیت حمل آسان و بسیار ساده می باشد که به دلیل همین قابلیت بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

پاور بانک ها اکثرا هنگام مسافرت و یا بیرون رفتن از خانه مورد استفاده قرار می گیرند و کاربران استفاده کننده از خود را در این مواقع راضی نگه می دارند، شاید شما با خود فکر کنید که هیچ گاه نیازی به پاور بانک پیدا نکنید اما این را بدانید که در یک زمان خاص به این فکر می افتید که ای کاش صاحب یک پاور بانک بودید و می توانستید بدون نیاز به اتصال مستقیم به برق تلفن همراه خود را شارژ کنید.

مشخصات فیزیکی پاور بانک انکر مدل A1271

پاوربانک انکر مدل A1271  دارای ابعادی در حدود ۸×۸×۸ میلیمتر می باشد که مناسب ترین سایز یک پاور بانک را شامل می شود و حمل و نقل آن را بسیار آسان و ساده می گرداند.

وزن پاوربانک انکر مدل A1271   نیز ۳۵۶ گرم است که این پاور بانک را بسیار سبک و خوش دست می کند و به دلیل طراحی بسیار ایده آل و بسیار خلاقانه، بیرون بری و استفاده از آن در مکان های متفرقه بسیار کاربردی و ساده است.

جنس کار شده بر روی پاوربانک انکر مدل A1271   نیز پلاستیک بسیار فشرده و مقاوم درجه یک می باشد که این پاور بانک را در مقابل صدمات خارجی حفظ می کند و مانع از این می شود که به قطعات داخلی پاور بانک صدمات جبران ناپذیری وارد گردد.

پاور بانک انکر

پاور بانک انکر مدل A1271  برای راحتی کاربران میزان شارژ پاور بانک را بر روی یک نمایشگر ال ای دی که بر روی پاور بانک تعبیه شده نشان می دهد تا کاربران بتوانند میزان دقیق شارژ باتری پاور بانک را بدانند و هیچ گاه از شارژ کردن به موقع آن غافل نشوند.

ظرفیت شارژر همراه انکر مدل A1271

محدوده ظرفیت پاوربانک انکر مدل A1271 بسیار شگفت انگیز و خارق العاده می باشد به گونه ای که شما می توانید با یک بار شارژ کردن پاور بانک خود چندین بار تلفن همراه خود را از صفر درصد به صد در صد برسانید و دیگر هیچ گونه نگرانی و دلهره ای بابت نداشتن شارژ باتری گوشی خود نداشته باشید.

ظرفیت اصلی باتری پاوربانک انکر مدل A1271  بیست هزار و صد میلی آمپر می باشد که واقعا در نوع خود بی نظیر و غیر قابل رقابت است زیرا که در این رنج قیمت و این حد از کیفیت با در نظر گرفتن معیار های هم سطح، شارژر همراه انکر مدل A1271  واقعا خارق العاده و بدون رقیب است.

با این حجم از ظرفیت شما دیگر هیچ گونه نگرانی ای بابت شارژ تلفن همراه خود نخواهید داشت و می توانید تنها با یک بار شارژ کامل پاور بانک خود تا چندین روز از آن استفاده کنید و هیچ گاه به سراغ شارژر های مستقیم نروید.

علاوه بر این به‌ دلیل ظرفیت بالای این پاور بانک شما می توانید هنگام خواب پاور بانک خود را به شارژر متصل نمایید و سپس هنگام بیدار شدن آن را از شارژ جدا کنید که مزیت این حرکت این است که شما هیچ وقت برای شارژ شدن پاور بانک خود نیاز به صبر کردن ندارید.

نوع باتری پاور بانک انکر مدل A1271

نوع باتری پاور بانک انکر مدل A1271  از جنس لیتیومی و یونی می باشد که در نوع خود یکی از بهترین انواع باتری های عصر جدید می است و به خاطر قدرت بسیار بالا و همچنین سرعت بسیار زیاد در شارژ شدن به یکی از بهترین باتری ها در میان هزاران نوع باتری تبدیل شده است.

باتری پاوربانک انکر مدل A1271  به دلیل ولتاژ های بسیار متغیر و تنظیم شوندگی و شناسایی خودکار دستگاه مورد نظر می تواند به خوبی ار قابلیت فست شارژ و یا همان شارژ سریع یا کوتاه مدت پشتیبانی کند و در کمترین زمان بیشترین بازده را منتقل نماید.

نکته ی جالب توجه در خصوص باتری این پاور بانک این است که ولتاژ های ورودی و خروجی در آن به دلیل ویژگی های بسیار متنوع و امکانات خاص به کار رفته در آن متفاوت است و زمان شارژ شدن باتری خود پاور بانک با زمان انتقال شارژ به سایر دستگاه ها کاملا فرق دارد، که این یک مزیت محسوب می شود که در ادامه بیشتر به آن اشاره می کنیم.

انکر مدل A1271

ولتاژ ها و شدت جریان پاور بانک انکر مدل A1271

همانطور که در بخش قبل نیز اشاره کردیم ولتاژ های ورودی و خروجی این پاور بانک با یکدیگر کاملا متفاوت هستند که این برای پاور بانک یک مزیت محسوب می شود که دلیل آن هم این است که هم باعث افزایش طول عمر باتری خود پاور بانک  می شود و هم مانع از آسیب دیدگی باتری دستگاه مدنظر برای شارژ، زیرا که ولتاژ هر دستگاهی برای شارژ با دستگاه های دیگر متفاوت است که شامل خود پاور بانک نیز می گردد.

از سویی دیگر به دلیل حسگر های موجود در شارژر همراه انکر مدل A1271 ولتاژ دستگاه متصل نیز شناسایی شده و با توجه به ولتاژ آن دستگاه، ولتاژ خروجی پاور بانک نیز تغییر می کند و ولتاژ با دستگاه مد نظر در یک سطح قرار می گیرد

قابلیت اتصال پاور بانک انکر مدل A1271

شارژر انکر مدل A1271  دارای دو درگاه خروجی می باشد که این بدین معنا است که می توان دو دستگاه را همزمان و در آن واحد با این پاور بانک شارژ کرد.

خیلی ها بر این تصورند که شاید شارژ همزمان دو دستگاه برای پاور بانک ضرر داشته باشد و یا اینکه از عمد مفید آن بکاهد و یا حتی اینکه در هنگام شارژ همزمان گوشی ها خوب شارژ نشوند و در نتیجه یک اختلال یا مشکلی در فرآیند شارژ پیش بیاید.

اما این نظریه صحیح نمی باشد زیرا که همراه بانک انکر مدل A1271 بر خلاف سایر پاور بانک ها خیلی قدرتمند و بهینه ساخته شده است و این قابلیت را به دلیل تکنولوژی بسیار پیشرفته به کار رفته در آن دارد که بتواند دو دستگاه را به صورت کاملا دقیق شارژ کند و حتی ولتاژ های خروجی برای هر کدام را نیز بنا به قدرت دستگاه های متصل تنظیم نماید.

شارژر همراه انکر مدل A1271  مناسب برای چه دستگاه هایی می باشد؟

بر خلاف تصور اکثریت که فکر می کنند پاور بانک تنها برای شارژ تلفن همراه مناسب است، شارژر انکر مدل A1271 قابلیت شارژ هر نوع دستگاهی که نیاز به شارژر دارد را دارد و این قابلیت نیز به آن دلیل است که این پاور بانک می تواند ولتاژ های خروجی خود را همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم تنظیم و تغییر دهد.

انواع گوشی های موبایل ، تبلت ، دوربین های دیجیتال و موزیک پلیرها از جمله دستگاه هایی هستند که می توان با پاور بانک انکر مدل A1271 آن ها را شارژ کرد.

قابلیت شارژ سریع در پاور بانک انکر مدل A1271

پاور بانک انکر مدل A1271  با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)  این مزیت را به کاربران داده است تا افراد بتوانند به آسانی و در کوتاه ترین زمان دستگاه مدنظر خود را شارژ کنند و هیچ زمانی را اتلاف نکنند.

فناوری شارژ سریع شارژر همراه انکر مدل A1271  یکی از بهترین و مدرن ترین فناوری های فست شارژینگ در جهان می باشد که امروزه در مدل های بسیار پیشرفته ی تلفن های همراه به کار برده می شود.

شارژ سریع این پاور بانک برای تسریع و قدرت شارژ دستگاه های کاربر تنها در قسمت خروجی تعبیه شده که این بدین معنا است که درگاه ورودی شارژ از این قابلیت برخوردار نمی باشد.

پاوربانک انکر مدل A1271  با این قابلیت مدت زمان شارژ شدن دستگاه از صفر درصد تا ۱۰۰ درصد را به شدت کاهش داده و موجب این میشود که دستگاه شما در مدت زمان بسیار کوتاه علاوه بر شارژ شدن به بهترین شکل و در نهایت ایمنی، مدت زمان بسیار طولانی تری نیز شارژ خود را نگهداری کند و دوره ی طولانی تری به شارژ مجدد نیاز داشته باشد.

تمامی این قابلیت ها در پاوربانک انکر مدل A1271  موجب شده تا این پاور بانک به یکی از بهترین پاور بانک های امروز تبدیل شود که در کمال کیفیت و کارایی از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

[button color=”red” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/4e2a0bfd-fe48-4428-a999-7651b186f3c0″ icon=”” target=”false” nofollow=”true”]خرید پاور بانک انکر مدل A1271[/button]

ابعاد22 × 58 × 166 ميلي‌متر
تعداد پورت خروجی2 عدد
جریان خروجی4.8 آمپر
جریان ورودی2 آمپر
دارای نشانگر LED —
سازگار باهمه گوشی های موبایل و تبلت و دوربین دیجیتال و موزیک پلیرها
سایر امکاناتشدت جریان خروجی در مجموع 4.8 آمپر
قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه به طور همزمان
قابلیت شارژ باتری یک آیفون 6 بیشتر از 7 مرتبه
قابلیت دو مرتبه شارژ باتری آی پد mini 3
دارای تکنولوژی شارژ سریع Power IQ
دارای کلید روشن/خاموش پاور بانک
سایر امکانات و قابلیت هاقابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه به طور همزمان شدت جریان خروجی در هر یک از درگاه های خروجی به تنهایی: 2.4 آمپر شدت جریان خروجی: در مجموع 4.8 آمپر دارای مدارهای محافظت شده در برابر اتصال کوتاه و افزایش ولتاژ و شارژ بیش از حد قابلیت تشخیص شدت جریان به صورت هوشمند قابلیت شارژ باتری یک آیفون 6 بیشتر از 7 مرتبه قابلیت دو مرتبه شارژ باتری آی‌پد mini 3 دارای تکنولوژی شارژ سریع Power IQ دارای دکمه پاور
سایر قابلیت ها

دارای دو پورت USB با تکنولوژی IQ و پورت MicroUSB
دارای نشانگر LED یرای میزان شارژ باقی مانده
جنس بدنه ازپلاستیک و فلز ضد خش
قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ، شدت جریان، ولتاژ، حرارت، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه
شناسایی خودکار جریان خروجی نسبت به دستگاه وصل شده
دارای تکنولوژی شارژ سریع‏ PowerIQ , VoltageBoost

شدت جریان خروجی2.4 آمپر
شدت جریان ورودی2.0 آمپر
ظرفیت اسمی20100 میلی‌آمپر ساعت
محدوده ظرفیتبيشتر از 15 هزار ميلي‌آمپر‌ساعت
مشخصات فنی– ولتاژ ورودی: 5 ولت- ولتاژ خروجی: 5 ولت- شدت جریان ورودی: 2 آمپر- شدت جریان خروجی: در مجموع 4.8 آمپر
مناسب برایموبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و موزیک پلیرها
نوع باتریلیتیم – یون
نوع درگاه خروجیUSB 2.0
وزن356 گرم
ولتاژ ورودی5.0 ولت

[button color=”red” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/4e2a0bfd-fe48-4428-a999-7651b186f3c0″ icon=”” target=”false” nofollow=”true”]خرید پاور بانک انکر مدل A1271[/button]

راستـــــــــــی

اگه مشخصات این پاور بانک براتون جالب نبود بهره مندی از وجود پاور بانک روموس مدل Knight20 را نیز مشاهده فرمایید

به این مطلب چه امتیازی میدی؟

میانگین 0 / 5. تعداد 0

اولین نفری باش که رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا