ارزهای دیجیتالبازارها

معرفی صرافی کوینکس و مزایای آن

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که درزمینۀ ارز دیجیتال فعالیت می‌کنید و همیشه به دنبال یک صرافی معتبر برای خریدوفروش ارزهای خود و سایر موارد می‌گردید. همان‌طور که می‌دانید، صرافی های زیادی درزمینۀ ارز دیجیتال مشغول به کار هستند و هر یک از آن‌ها می‌توانند طیف گسترده‌ای از رمز ارزها را دربرگیرند. کوینکس هم یکی از صرافی هایی است که حتماً تابه‌حال نام آن را شنیده‌اید. ما در این مطالب قصد داریم شما را با این صرافی و مزایای آن آشنا کنیم.

آشنایی با صرافی کوینکس

صرافی کوینکس یکی از پلتفرم‌های مناسب برای مبادلۀ ارزهای دیجیتال است. این صرافی یک بستر امن و راحت را برای کاربران فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند به مبادلۀ ارزهای دیجیتال بپردازند. در این صرافی بسیاری از ارزهای رمز پایه نظیر بیت‌کوین، تتر، اتریوم و بیت‌کوین‌کش ارائه می‌شود. صرافی معروف کوینکس دارای یک توکن اختصاص به نام CoinEx Chain نیز است.

صرافی موردنظر یک زنجیرۀ هوشمند پشتیبانی از قرارداده‌های هوشمند و یک زنجیرۀ حریم خصوصی است. هدف از طراحی این زنجیره‌ها محافظت از حریم خصوصی کاربران بوده‌است تا آنان بتوانند امور خود را به‌راحتی انجام دهند.

مزایای استفاده از صرافی کوینکس

صرافی‌های کوینکس در مقایسه با سایر صرافی‌ها مزیت‌های زیادی دارند که همین مزیت‌ها موجب محبوبیت این صرافی شده‌است. ما در ادامه مهم‌ترین مزیت صرافی کوینکس را برای شما بیان می‌کنیم:

  • کارمزد پایین معاملات

این صرافی برای تراکنش‌های خود تنها 0.1 درصد کارمزد را تعیین کرده‌است و به همین علت یکی از به‌صرفه‌ترین صرافی‌ها محسوب می‌شود. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا توسط توکن CET این کارمزد را به نصف کاهش دهید.

  • امنیت کافی

این صرافی امنیت کافی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در صرافی‌های بیت‌کوین برای ارائه امنیت کافی، از پروتکل‌های مختلف و یک سیستم امنیتی استفاده شده‌است.

  • ساده بودن رابط کاربری

یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای استفاده از یک پلتفرم این است که سادگی و کارایی داشته باشد. این امر در این صرافی موردتوجۀ کاربران قرار گرفته‌است.

  • درصد معرفی

این صرافی این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌است تا در صورتی که دوستان خود را دعوت کرده و کد دعوت را برای آن‌ها بفرستند، بتوانند بخشی از هزینۀ معاملات را دریافت کنند. این هزینه معادل 20 درصد از هزینۀ معاملات است.

  • روش پرداخت مناسب

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های صرافی‌های کوینکس این است که می‌توانید پرداخت‌های خود را با استفاده از ویزاکارت و مسترکارت انجام دهید.

  • واریز و برداشت بدون نیاز به احراز هویت

در این صرافی شما می‌توانید در روز تا سقف 10 هزار دلار را برداشت کنید. البته در صورتی که با احراز هویت و ارسال مدارک شخصی بخواهید این کار را انجام دهید، این مبلغ به 1 میلیون دلار افزایش می‌یابد.

  • امکان انجام معامله های لورج

از ماه ژوئن سال 2019 این صرافی امکان انجام معاملات leveraged را تنها برای BTC/USDT فراهم کرده‌است. اکثر تریدرها به‌خوبی می‌دانند که این معاملات می‌تواند باعث به‌دست آوردن سودهای کلان شود. البته باید گفت که احتمال ضرر نیز وجود دارد.

  • اپلیکیشن‌های موبایل

این صرافی علاوه‌بر این‌که وب‌سایت ساده و کاربردی دارد، دارای اپلیکیشن‌های همراهی نیز بوده که موجب شده‌است تا کاربران کار خود را راحت‌تر انجام دهند. نسخۀ تلفن همراه این صرافی برای اندروید و ios قابل نصب است.

مزایای صرافی کوینکس

سفارشات قابل ثبت در کوینکس

یکی از مهم‌ترین موضوعات در خصوص کوینکس، سفارشات آن است. سفارشات قابل ثبت در کوینکس به شرح زیر است:

  1. سفارش limit

سفارش limit یا محدود به‌گونه‌ای است که می‌توانید با وارد کردن قیمت دقیق و حجم لازم برای خرید‌و‌فروش، سفارش خود را انجام دهید. این در حالی است که مقدار حجم و قیمت در مقابل شما قرار دارد.

  1. سفارش market

در این سفارش شما باید مقدار ارزی که قصد خرید آن دارید را وارد کنید. این سفارش به‌صورت خودکار در بازار انجام شده‌است و اولین سفارشی که در لیست‌های خرید به سفارش موردنظر شما وصل شود، مبادلۀ موردنظر شما رخ می‌دهد.

  1. سفارش stop limit

در این مدل از سفارش کوینکس شما می توانید تعیین کنید که اگر قیمت ارز به میزان مشخصی رسید، سفارش شما با قیمت و حجم مورد نظر شما ارسال شود.

مقایسه کوینکس با بایننس

کوینکس در مقایسه با دیگر صرافی‌های موجود، یک مزیت و ویژگی مهم دارد و آن هم این است که کاربران ایرانی را تحریم نکرده‌است. این یعنی کاربران ایرانی مانند سایر مردم کشورهای دیگر می‌توانند معامله‌های خود را انجام دهند. این در حالی است که صرافی نظیر بایننس که آن را به‌عنوان بزرگ‌ترین اکسچنج و صرافی دنیا می‌شناسند کاربران ایرانی را تحریم کرده‌است، بنابراین ایرانی‌ها برای استفاده از این صرافی باید از سرورهای مجازی و آی پی ثابت استفاده کنند. باوجوداین، این صرافی به‌تازیگی تحریم‌های جدیدی را ارائه داده و کاربران را مجبور به احراز هویت می‌کنند، بنابراین برای پاسخ به این سوال که صرافی کوینکس می‌تواند برای مبادله بهتر باشد یا بایننس؟ باید گفت که قطعاً کونکس انتخاب بهتری است، زیرا برای فعالیت در این صرافی با هیچ محدودیتی رو‌به‌رو نیستید. همچنین این صرافی مزیت‌های زیادی نسبت به بایننس دارد.

جمع‌بندی

ما در این مطالب صرافی کوینکس و مزیت‌های آن را برای شما بیان کردیم. با شناخت این صرافی می‌توانید با آگاهی کامل، معامله‌های خود را در یک بستر امن انجام دهید.این صرافی با داشتن مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته است امروزه به یکی از صرافی‌های محبوب و پرطرفدار تبدیل شود.

برای انجام معاملۀ ارزهای دیجیتال در این صرافی شما باید آموزش‌های لازم را دیده باشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای آموزش ثبت‌نام صرافی کوینکس به سایت کوینکس فارسی مراجعه کنید.

منبع: https://coinexfarsi.net/complete-training/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا