“مجوز عمیق” ؛ خرد کردن سقف

سپس در رابطه بین زوجین ایستاده در لبه پیری ، خنک کننده و نفرت زیادی را می بینیم. یک پیرمرد که در یک مرد تحقیرآمیز و ناگوار ، توجه و محبت همسرش را می خواهد ، و همسری که حتی نمی تواند چنین کلماتی را به زبان خود بشنود ، بسیار کمتر از شکاف کمی کمرنگ. فضای عاطفی بین این زوج ، به عنوان فضای حیاتی آنها ، آنقدر مقیم و سرد است که اگر هزار سال قدمت داشته باشد ، گرم نمی شود. جالب اینجاست که فضایی در طراحی لباس فیلم نیز وجود دارد.
فضاهای قدیمی و تیم های این خانه فاقد دلتنگی و دلتنگی است که از خانه پدربزرگ و مادربزرگ و همکلاسی آنها انتظار داریم. این خانه تنهایی با ابزاری کوچک طراحی شده است که کسی هیچ ارتباطی با آنها ندارد و فقط برای تأمین نیازها لازم است یا در دراز مدت مورد استفاده قرار می گیرد ، با توجه به جو و مباحث کار. طراحی کاملاً مینیمالیستی با عناصر جزئی گزینه خوبی برای این فیلم است. از طرف دیگر ، طراحی لباس با شخصیت زن که بافندگی ، بافندگی و سفارش کاماوا است ، پیام قابل توجهی دارد.
این دو شخصیت به آرامی حرکت می کنند و فقط به اندازه کافی برای رفع نیازهای خود حرکت می کنند. در فیلمبرداری کار ، دوربین حرکت می کند ، حرکت می کند ، متوقف می شود و سرانجام در حرکات و گاهی اوقات چرخش آهسته می نشیند. در جایی ، ما فقط شاهد آنها هستیم ، در جای دیگر ، هر دو شاهد زندگی آنها بودند …
جهت خوب فیلم ، ساختار روایت صحیح را به مخاطب می دهد تا اندازه بازی ها را ببینند ، خواه قرار باشد بر سکوت نظارت کند ، یا در جایی که نفرت و در نهایت پارادوکس رفتاری شخصیت مرد ، هنگام ابراز محبت خود بشر همراه با تعجب دیوانه ، اما کشنده ، و ناگهان لایه های پنهان شخصیت او را آشکار می کند.
از لحظه ، از لحظه ای است که ریتم فیلم از نظر ساختار ، تولید مثل و حتی فیلمبرداری تغییر می کند تا مخاطب به عنوان بازپرس به بازپرس تبدیل شود و این کار را به درستی انجام دهد. در اینجا است که ترحم مرد مردی که او را از ابتدای فیلم گرفت ، به لایه های عروقی تبدیل می شود و زیرین خشم و سکوت زن آشکار می شود ، حتی در جایی که او رفته است.
این ریتم ، همانطور که شخصیت مرد از پلیس می خواهد او را در یک محاکمه ببرد تا به او اجازه دهد از اوضاع خارج شود ، به حداکثر نقطه خود می رسد. در آنجاست که فرود و واکنش فیلم توسط شخصیت زن ساخته می شود. او از حضور پلیس آسیب دیدگی سابق خود امتناع ورزید ، گویی هیچ ارتباطی با خودش ندارد ، به طوری که دیگران ، به ویژه دخترش ، از این پس زندگی می کنند … بنابراین پس از یک زندگی منفعل ، عصبانیت و می خواهند. عدم توانایی انتقام را بیان کنید.
همه چیز به پایان رسیده است ، و پلیس از آنچه که فاش می شود تعجب کرد ، شاید فکر کند آنچه مرد از پلیس خواسته بود به سادگی در حضور خودش اتفاق افتاده باشد. اکنون به طور غیر ارادی بدون فکر کردن است و بخشی از غم و اندوه کل گذشته و حال را خواهد گرفت.
“مجوز عمیق” دو جنبه دارد. شکاف های سقف یک خانه مد قدیمی باید بازسازی شود ، و ترک های عمیقی که منجر به سقف اعتماد و شرکت یک زوج سالخورده به آستانه فروپاشی می شود. این شکاف قبل از خانه فرسوده باعث زندگی پر از نفرت خواهد شد. اکنون که همه روایات نشان داده شده و کار به پایان رسیده است ، درهای این خانه در آستانه افتتاح است.
“Deep Turks” در جشنواره فیلم FAJR امسال ، نامزد دریافت بهترین فیلم ، بهترین فیلمبرداری و بهترین موسیقی برای کریستال سیمورگ شد. با این حال ، انتخاب بازی به عنوان بابک یکی از بهترین کاندیداهای مرد خالی بود.
Masof Kiani/ Documario و روزنامه نگار
۵۷۵۷