ترند های روز

“ره” ؛ رنج بی پایان – اخبار آنلاین

کل فیلم از چنین درگیری با مشکلات خود رنج می برد. پدر خانواده سعی می کند سر و مشکلات عمیق عمیق و سطحی خود را به ارمغان بیاورد و اوضاع را سامان دهد ، اما خوشبختانه ، به جز پرورش آنها ، او هیچ کاری نمی کند. او به در می آورد که غرش می کند.

اینجاست که دختر و پسرش که شاهد این وقایع تلخ هستند ، و همچنین از رویارویی مادر و پدر ناراضی هستند ، زیرا مادر همه مشکلات را می بیند و منتقد انتقادی از عملکرد او است.

دختر خانواده رحا ، هنگام فروش موهای خود ، ماجراجویی را آغاز می کند که پدر رهبری می کند و پسر به پایان می رسد. پایان تلخ و نامرئی.

این فیلم توسط دکوپاژ نه چندان پیچیده ، فیلمبرداری کافی و طراحی صحنه خوب کارگردانی شده است. کارگردانی که می تواند در برخی از سکانس های آنچه در آن بود متفاوت باشد. اما شخص باید کاری را انجام دهد که کارگردان در جهت خود به دنبال آن بود ، بنابراین می تواند با آن سکانس ها همراه باشد.

کارگردان فیلم در مورد ایجاد یک فضای مشکوک و مرموز در یک طبقه اجتماعی خانوادگی است که در یک پایین دست اقتصادی و در یک معادل نسبتاً پیچیده قرار دارد و ناگهان با یک خانواده بالادست مخالف است. در اینجا است که علاوه بر تفاوت بین اینها ، تحقیر وجود دارد که سرانجام با افزودن به خشم بدبختی موجود ، به فروپاشی آن می رسد.

این کارگردان سعی می کند با کنجکاوی به مخاطبان خود بماند تا بایستد و بر رنج عمیق این خانواده تأثیر بگذارد ، غمگین باشد و منتظر بمانید که آنها چه خواهند کرد.

به همین دلیل است که هر دم با تلخی و معماهای جدیدی روبرو می شود که به تدریج به حداکثر نقطه خود می رسند ، و این جایی است که تلخی بی پایان شروع می شود ، و همچنین گره هایی که نه تنها تلخی اول را گسترش می دهند ، بلکه تلخی جدید آن می شود تخیل کارگردان پایان پایان.

البته انجام این کار کافی نیست ، و با پس زمینه داستان در سوم آخر فیلم ، او همچنین از کل سؤال از سؤالات فیلم لذت می برد.

اما آنچه این فضای مشکوک را از فضاهای مشابه آنها متمایز می کند ، ایجاد آنها در طبقه ای از جامعه است که عمیقاً در معیشت درگیر است. فضای مرموز این کار در چنین شرایطی شکل می گیرد و در پایان پرده ، غم و اندوه وضعیت فعلی را ترغیب می کند ، تا زمانی که این غم و تلخی چنان غافلگیر شود که امید کمی برای امید وجود ندارد. ، و سرانجام بی نهایت. پدری که دختری را که دیگر دیگر نیست ، نوازش می کند ، در حالی که از سرنوشت فرزند دیگر خود می ترسد. او در حال دیدن خانواده ای است که در حال فروپاشی و مشاهده شکست او است.

نسخه مناسب این فیلم در شکل گیری چنین جو در فیلم نه تنها بی اثر بود بلکه در این فضاها به خوبی می بینیم. از طرف دیگر ، انتخاب بازیگرانی مانند شهاب حسینی ، که قبلاً به عنوان یک شخصیت و غزل شاکر ظاهر شده بود ، که قادر به بازی در این نقش و خوب بود ، با تصاویر گسترده در مقابل ایالات متحده. تصویر پدری که علی رغم خستگی مشکلات ، رقص ها یا تصویر یک دختر جسورانه که با مشکلات خود می جنگد و نمی خواهد از شر او خلاص شود و حتی می خواهد مشکلات دیگر را با خانواده حل کند. اما وقتی به قربانی او و تسلیم سایر اعضای خانواده در برابر تمام تلاطم و حتی تحقیر او می رسیم ، زیرا تمام دوره های عمیق خاموش است ، پرده ها از آنها رنج می برند.

“ره” همچنین بازتاب عمیقی در مورد چگونگی ریشه در ریشه یک خانواده معتدل که به زمین می افتد ریشه دارد.

این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال ، در بهترین فیلم ، بهترین مرد ، طراحی صحنه ، بهترین ویرایش ، بهترین بازیگران بازیگر ؛ کریستال سیمورگ نامزد شد و سرانجام کریستال سیمورگ بهترین فیلم بود.

ماسوف کیانی: مستند و روزنامه نگار

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا