شکست نیروهای سنتی با نیروهای محافظه کار / سیاست ها قبل از اقامت ششمین سالگرد انقلاب / صبر محرمانه بودن برای مواجهه با خطوط سخت و ترامپیسم

گروه فکر: این مقاله نشان می دهد که صبر یک عنصر اصلی برای ایجاد یک تغییر اجتماعی است. و در چهاردهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ، صبر فعال باید به عنوان محور اصلی دولت و جهت گیری کشور در نظر گرفته شود. این مقاله همچنین تأکید می کند که صبر باید با سایر عوامل مؤثر در موفقیت ، یعنی سازمان ، آگاهی و مبارزه همراه باشد. موارد زیر تأکید می کند که رادیکالیسم و افراط گرایی ، برخلاف اعتدال ، به دلیل عدم صبر به نتیجه مطلوب نمی رسند. جامعه ایران برای تبدیل سنت گرایی به ایدئولوژی محافظه کاری افراطی ، که گروه های دیگر در موقعیت رادیکال افراط گرایان شده اند ، آماده است و به جای اتخاذ نظریه و سیاست های درگیری ، متوسل شدن به آن و عوامل عقب. افتاده در این مقاله آمده است:
****
اگر صبر فعال نداریم و ساختار اجتماعی و سیاست خارجی مجهز نیست ، ما به طور خودجوش به درگیری های داخلی متوسل خواهیم شد و فروپاشی می کنیم. این خطر بزرگ برای ایران است. سازش ناپذیر در این جهت حرکت می کند. این برای آنها و داخل معنی ندارد. از آنجا که با کلاس جدیدی که از سال 87 شکل گرفت ، (با نگاهی به نظریه میلوان جلال) ، ناف ناف آن به سرمایه داری جهان وصل شد. این صبر نیاز به تئوری ، استراتژی و تاکتیک ها و برنامه مناسب برای موفقیت اجماع دارد. اگرچه این اصلاحات در مفهوم جدید خود کاملاً مدرن است ، اما این مورد در بین اصلاح طلبان است. اصلاحات خود باید مشکل اصلی را درک کند و آن را در بین انواع مختلف مردم درک کند. اما تصویر اصلاحات با توجه به موانع فکری و عملی ، در نظریه پردازی و ارائه راه حل فاقد چنین ظرفیتی است. پس از تغییر این مسیر ، برخلاف صبر ، فعال است.
به عنوان مثال ، اگرچه اجماع در وضعیت فعلی فقط از یک سیاست متوسط ناشی می شود ، اما اساساً رادیکالیسم و افراط گرایی است. اما به دلیل عدم وجود پرتوهای روشنایی برای تشخیص پایه ها و ابعاد آنها نیز می تواند توسط میانه روها ، بسیار کمتر افراط گرایان نقض شود. رادیکالیسم و افراط گرایی فاقد چنین ظرفیتی هستند ، زیرا آنها مزایایی هستند که منجر به عدم صبر لازم برای اصلاح ، تولید مثل فرآیندهای منفی در جامعه و تغذیه تجاری آنها می شود. 90،000 دلار این کف را تقویت کرده و خلق و خوی وحشیانه خود را تقویت می کند. عملکرد غیر سازش در سیاست ایران و ترامپ در جهان در حال حرکت است. صبر در برابر تهاجم این دو ، از این منظر ، به معنای مشکلات ماندگار ، مشکلات و انتظار برای دستیابی به نتیجه مطلوب از زوایای فردی و اجتماعی برای از بین بردن سیاست و اطمینان از منافع ملت ایران و جایگزینی سیاست آشتی است. به عنوان مثال ، محور اجماع در شرایط فعلی به دلیل امنیت ترامپ در محیط بین المللی ، به معنای سازمان جدید در توافق نامه نیروهای داخلی و نیاز به تدوین یک نظریه ضد اجتماعی در حوزه خارجی ، با آرامش ، با تهدیدهای جدیدی روبرو شده است. ایجاد یک حوزه اجتماعی مسالمت آمیز و قسمت فوقانی هرم قدرت از دیدگاه متوسط ، نیاز به مرحله فعلی زندگی ایران است. اگر این سیاست را تدوین نکنیم ، تعارض و سیاست امنیتی ترامپ به موفقیت بزرگی می رسد.
صبر فعال برای اولین بار توسط فیلسوف ایتالیایی گرامشی در کار خود در دفاتر زندان تدوین شد. صبر نه تنها یک فضیلت فردی بلکه ابزاری استراتژیک برای مبارزات سیاسی و اجتماعی است. برای گرامشی ، در کتاب “نامه های زندان” ، دومین دوره ترجمه موسوی نیا ، باید با صبر و مقاومت به بالاترین نظم صلح دست یافت و برای اعتقاد عمیق که منبع همه نیروهای معنوی درون انسان است خودش. بشر و هیچ ابتذال مانند بدبینی و خوش بینی وجود ندارد. او می گوید: “من باید بگویم که من نسبت به فکر و تمرین بدبین هستم.” در هر شرایطی ، من به بدترین امکان فکر می کنم ، تا بتوانم تمام اراده خود را پیاده سازی کنم و مانع را از بین ببرم. من هرگز برای من توهم نکرده ام و هرگز احساس ناامیدی نداشته ام. “من همیشه مجهز به صبر طولانی ، نه صبر منفعل و تعاملی بوده ام ، بلکه به خاطر صبر و شکیبایی که از ثبات و مقاومت ناشی می شود.”
صبر مورد نظر گرامشی برای تبدیل صبر منفعل به صبر فعال ، نیاز دارد ایجاد یک حرکت قوی در حال تغییر آگاهی و تغییر تجربه زندگی است ، به خصوص هنگام امتناع از جلوگیری از خشونت. این نتیجه زندگی کسی است که سالها را در زندان های دولت موسولینی گذرانده است. از این رو صبر در اندیشه گرامشی این به معنای تدوین یک استراتژی طولانی مدت برای تغییر جامعه ، سازماندهی ، سازماندهی و سازماندهی و آگاهی است که می تواند منجر به تغییرات عمیق تر و عمیق شود. بنابراین ، صبر به عنوان فضیلت و فضیلت پیش نیاز برای اهداف دیگر است. اما الزامات امنیتی جهانی فعلی می تواند این الزامات را از بین ببرد. به عبارت دیگر ، الزامات ژئوپلیتیکی پیروی از شکل زندگی انسان ، حاکمیت و سیاست در ایران است.
الزامات امنیتی جهانی در معرض نیازهای داخلی ایران بوده است. در جامعه سنتی ایران ، صبر به معنای تسلیم و تعهد است. دهانه ها و دهانه های صالح توسط هر دو طرف توسط رادیکال و افراط گرایان هدایت می شود. دلیل این امر این است که آنها اساساً صبر را درک نمی کنند. با این حال ، صبر به عنوان یک فضیلت و مقاومت در برابر مشکلات ، شکست ها و وسوسه های قدرت ، از نظر تبدیل ارزش های فرهنگی ، نیاز به صبر و تلاش طولانی مدت ، جلوگیری از سیاست های ادغام درگیری ، از جمله تثبیت هرگونه سیاست حذف ، ایجاد قدم و قدم به قدم تدریجی. -بیت تغییر می کند و همه اینها را به هژمونی فرهنگی تبدیل می کند. هژمونی فرهنگی آن به دلیل مقاومت در برابر وسوسه آسایش و بازگشت به گذشته ، کنترل احساسات و به دست آوردن صلاحیت مشکلات فردی و اجتماعی در شکل گیری فضایی از صلح ملی است. اما الزامات امنیتی جهانی به ایرانیان اجازه می دهد تا در مورد چنین مناطقی فکر کنند؟
برای ناامید کردن سیاست امنیتی مدرن ترامپ ، ما به جنبش و آموزش صبر و هژمونی فرهنگی در موقعیت تاریخی ایران نیاز داریم ، که این امر به معنای شکل گیری آینده ای درخشان از نظر اجتماعی و در حاکمیت است. صبر مستلزم آن است که نیروهای فکری و سیاسی ایده های مثبت خود را بدون از بین بردن دیگران در چارچوب حفظ ایران در یک جنبش طولانی مدت سازماندهی کنند. اگر این فرهنگ در تئوری گروه ها نصب شود ، نیروهای اجتماعی به تدریج به عملکرد و انسجام آنها بستگی دارند. با ناپدید شدن اسلام سیاسی و بحران هویت در سایر گروه های اجتماعی و سیاسی و فقدان اکثریت اجتماعی ، تمام حفظ ایران برای حفظ هرج و مرج فعلی لازم است ، صبر و حوصله فعال لازم است.
از طرف دیگر ، فقدان حداکثر قدرت و تهدید برای یکپارچگی ارضی ایران مستلزم آن است که حاکمیت فرمول به خوبی و صحیح باشد ، در تمام راه حل های گروه های سیاسی در جناح های مختلف ایران ، برای غلبه بر سیاست سیاست درگیری ، مرکزیت و دارای مرکزیت است. بدون چنین دیدگاهی ، تمام دیدگاه های دیگر ، در زمینه تئوری و استراتژی ، وارد دام صبر من و ادغام سیاست های درگیری می شود که آینده تاریکی را به خود می گیرد. این دام قبلاً به طرفداران اسلام سیاسی گسترش یافته بود و به دلیل حمایت اصلی آنها ، آنها در سیاست درگیری ، اراده و غیر ارادی قرار گرفتند و این وضعیت را به شرایطی تبدیل کردند که ایران در چندین بحران گرفتار شد. آنها همچنین با تحول اجتماعی وارد مرحله محافظه کاری و خشونت محافظه کاران افراطی شدند. همانطور که مانهایم تأکید کرده است ، محافظه کاران (که ناپذیری را بخوانید) با تمام زمینه های قراردادهای اجتماعی ، حاکمیت مردم ، اصالت عقل فردی و تبلور آن در سبک زندگی ، آزادی و برابری و غیره مخالفت می کنند. چنین مخالفتی در حوزه های سیاسی و سیاسی ایران بسیار مشهود است ، از جمله سیاست خارجی. (به نظر می رسد که ترامپ می دانست که این نیرو نقش اساسی در مذاکرات خواهد داشت و اکنون از خود پیشی می گیرد)
فکر و توجه به پاسخ به مشکل یا مشکلات ایران و همچنین مشکل نیروهای فکری و سیاسی ، نیاز به توجه به صبر فعال ، کامل و استراتژیک برای قصد داشتن معماری فکری و عملی و معماری آینده ساختمان دارد. از ایران این ساختمان بدون شک به عنوان گذشته تاریخی ایران چند فرهنگی است. برای غلبه بر دیگر خودکشی عجله کنید. زیرا این تنها سنت گرایی نیست که به دلیل تحولات اجتماعی به ایدئولوژی محافظه کاری رادیکال در ایران تبدیل شده است ، بلکه عدم اجماع برای گسترش سیاست و استراتژی ترتیب آن ، اغلب می تواند منجر به ویژگی های ایرانی در بحران شود ، در زمان بحران. این یک بار در ابتدای انقلاب علیه دولت مهدی بازرگان تجربه شده است. مهمتر از همه ، فقدان پایه های حداکثر و عجله برای خارج شدن از بحران ، جناح یا گروه می توانند بدون مشارکت دیگران ، انسجام جدیدی را در ایران متقاعد کنند. کشت ایدئولوژی ها ، چه محافظه کاری سخت که ما دیده ایم و چه مواردی که هنوز با ظهور علم و شبه علوم در حال ظهور هستند ، همه توانایی خود را در ایجاد لویاتان خود دارند. از آنجا که در غیاب نظریه و طراحی نقش دیگری در زندگی آنها ، آنچه در عمل باقی مانده است ، خود و جناح ها را حفظ می کند.
طبق نظریه گرامشی در مورد صبر و هژمونی ، دستیابی به فرهنگ ، وحدت و تبلیغات آن آسان نیست ، که مستلزم تحقق صبر استراتژیک بر اساس کره های داخلی و خارجی است. ایرانیان در آستانه چهل سالگرد انقلاب خود ، اگر به چنین راهی بروند ، و در این راستا ، واحدهای جانکا در جاده و در نهایت گرفتن مسیر به آنها چشم انداز روشنی برای خودشان می دهد. اگر ترامپ در صدر قدرتمندترین کشور جهان در سیستم جهانی قرار داشته باشد.
در مقاله بعدی ، من توضیح خواهم داد که چه قوانینی را باید برای صبر فعال برای اصلاحات اجتماعی و سیاسی بپردازیم.
بیشتر بخوانید:
دلاور: عدم درگیری در دولت پزشکی ؛
Javad Tabataba’i: ایران تنها کشوری است که دارای یک پایگاه فرهنگی برای ایجاد رنسانس در منطقه / “جدید” در فرهنگ قدیمی “ایرانی” است ، علت احیای تمدن ایران
اقتصاد برای کسانی که به موسسات حاکم / بازی آتش نشانی پاسخ نمی دهند ، در دسترس است ، ما در شرایط عادی نیستیم / چرا از پیشرفت موفق در جهان یاد نمی گیریم؟
216216