ترند های روز

ضیافتی که بعد از سالها چهره های تئاتری را جمع می کرد/از سادگی و نعیمی برای طراحی فقیر. متخصص در فریبا برای نسیم ادبی و سلطان ؛ همه آنها که آمدند

حسین غر: با تغییر دولت و رویکردها ، اگرچه خیله تخیانیپور ، دبیر جشنواره تئاتر فجر برای انجام کارهایی که تحویل داده شده باقی مانده است. اما همراهی هنرمندان پیشگام به دلیل مشکلات مالی و بودجه و غیره این فراتر از یک جشنواره بود و نشان می دهد که هنرمندان تئاتر تا همه فراز و نشیب های سالهای گذشته که از رویکردهای جدید دولت ، وزارت فرهنگ ناشی می شود ، بودند. و بخش پشتیبانی هنری.

افتتاح متفاوت با آهنگ خاص «خلاصه چیزی ؛ من درد دارم »

تغییر رویکردها در افتتاح جشنواره تئاتر فجر نشان داده شد. این بار هیچ خبری از اتاق Wahdat و نه از معلمان و مدیرانی که کنفرانس های زیادی را ارائه می دهند و آماری را ارائه می دهند که حتی به واقعیت نزدیک نیستند و کسی برای کسی به وجود می آید ، ارائه نمی شود.

جشنواره تئاتر فجر امسال یک ضیافت و زندگی شبانه برای تئاتر بود ، از پیشگامان گرفته تا جوانان ، توسط هنرمندانی که ممکن است سالها تئاتر درست نکرده باشند ، مورد تقدیر قرار گرفت. اما خانه او تئاتر است. “Farideh Majd” ، “Houshang Hihavand” ، “متخصص Fariba” و “محمود پاکنیت” مورد تقدیر قرار گرفتند. هنرمندانی که در بین تئاتر شناخته شده اند و آنها را از تاریخ تئاتر این سرزمین نظرسنجی ها و خاطرات سالها ستایش می کنند.

اما امشب اما ، تولد دو چهره تئاتر تأثیرگذار به افتتاحیه افتتاحیه ، اکبر زنجانپور ، معلمی که بازی ها و جهت آن دوره ای از تئاتر این سرزمین است ، به همراه بهزاد فراهانی ، که در این موقعیت نیز در این موقعیت است ، پیوستند. تئاتر ایران. بهزاد فراهانی آهنگ را زمزمه کرد و آن را خواند که قلب کل تئاتر.

“چند کلمه باشید

مرغ

حتی یک دکمه

من شما را پیر کرده ام »

آغاز جشنواره ؛ یک روز در یادبود آتیلا پزیانی ، مردی برای همه ایستگاه های تئاتر

جشنواره تئاتر فجر شب اول را با حرفه ای ها ، قتب الدین سادنگی در اتاق تئاتر اصلی شهر ، حمید رضا نعیمی در تالار چاهارو و نادر بورهانی ماراند در تئاتر ایرانشهر آغاز کرد. سادگی با “سفر موزافار” ، نیمی با “اکنون انسانی” و بحث ماراند با “Hedwig”. شب اول طبق مرحله اجراهای مرحله “Altness High” به کارگردانی محمد حسن آلامایی ، “دیفن هیدرامین” به کارگردانی Alireza Maroufi ، “نام همه اربابان عیسی” به کارگردانی Vahid Nafar و “Bijan” کارگردانی توسط Mehrade توسط Mehrity. تئاتر شهر آلیپور ، تئاتر مولوی ، تئاتر ایرانشاهر ، هال هافز و تئاتر سنگلاج.

ضیافتی که بعد از سالها چهره های تئاتری را جمع می کرد/از سادگی و نعیمی برای طراحی فقیر. متخصص در فریبا برای نسیم ادبی و سلطان ؛ همه آنها که آمدند

در همان روز ، این جشنواره در خارج از تئاتر سیتی ، رودکی زنگ ، میدان شهدا و ایوان در انتظار مترو والیاس برگزار شد.

این کارگاه “بیان فیزیکی بازیگر” همچنین حامد نصربادیان را تدریس می کرد ، که مورد استقبال دانش آموزان و تئاتر قرار گرفت.

روز دوم بازیگر پیتر بروک و بهرام بیضری “

روز دوم این جشنواره با یاد زنده Plaviz Pourhosseini برگزار شد ، که این کار را در کار “Orgast” توسط پیتر بروک انجام داد ، و در بسیاری از آثار بهرام بیضئی ، از جمله “مرگ یزدگر” و “بندر Bestakhhsh” بشر

در روز دوم جشنواره ، آثار مطابق با صحنه و جدول خیابان انجام شد. در همان روز ، جلسه دوم “بیان فیزیکی بازیگر” نیز با آموزش حامد نصربادیان برگزار شد. بخش “فقیر فقیر” نیز کار خود را در این روز آغاز کرد. بخشی که قرار است بهترین عملکردهای بخش خصوصی را در طول سال پوشش دهد.

اجرای بخش بین المللی جشنواره نیز با کار “گوزن یک مادر” به کارگردانی شارون شیشوف توسط کیرگوستان آغاز شد. یک اجرای ساده و موسیقی از یک قوم باستانی و احتمالاً اسطوره ای Kirgue. این اثر براساس آهنگ گهواره برای روایت تولد ، زندگی و مرگ و دوباره ساخته شده است.

ضیافتی که بعد از سالها چهره های تئاتری را جمع می کرد/از سادگی و نعیمی برای طراحی فقیر. متخصص در فریبا برای نسیم ادبی و سلطان ؛ همه آنها که آمدند

روز سوم نام عالی رادیو اکبر ؛ نمایشنامه نویس

روز سوم این جشنواره با نام زنده رادیو اکبر ، نمایشنامه نویس که فقط کار را نوشته است ، مرتبط بود. در روز سوم کار مشترک “نارنجی – Türkiye” و “ارمنستان” در بخش بین المللی برگزار شد. اما تمام سالن های دیگر به تئاتر سیتی اختصاص یافته بودند. حضور گروه های Isfahan ، اراک ، کرمانشاه ، تبریز ، اردبیل و مالارد تئاتر شهر را در جشنواره تئاتر نشان داد.

در این روز ، کارگاه “بازی کمتر ، بهترین بازی” نیز با مسعود مشخاه برگزار شد. مورد علاقه ، یکی از کارگردانان اصلی تئاتر که بازی های درخشان دیده است ، به جوانان تئاتر گفت که روی این نقش تمرکز کنند.

ضیافتی که بعد از سالها چهره های تئاتری را جمع می کرد/از سادگی و نعیمی برای طراحی فقیر. متخصص در فریبا برای نسیم ادبی و سلطان ؛ همه آنها که آمدند

صدای هنری جله آله ؛ تئاتر بانوی

روز چهارم این جشنواره با یادآوری هنرمند مخرب و به تازگی درگذشت تئاتر و سینما ایران ، به گروهی تبدیل شده بود. در این روز ، با حضور Farhad Engineerpour و کارگاه “مدیر برخورد با نمایشنامه” ، تجربه یکی از کارگردانان ، تئاتر ایران ، به جوانان منتقل شد.

سمینار تحقیقات علمی این جشنواره پس از انقلاب اسلامی “دولت و جریان نوشتن در ایران” و عکس و پوستر جشنواره بین المللی تئاتر فجر در گالری هنر آینه ای صبا برگزار شد.

ضیافتی که بعد از سالها چهره های تئاتری را جمع می کرد/از سادگی و نعیمی برای طراحی فقیر. متخصص در فریبا برای نسیم ادبی و سلطان ؛ همه آنها که آمدند

روز پنجم با نام استاد دانشگاه و روز ستاره ها

سعید کاشی فله استاد دانشگاه و مدرسه بود که دانش آموزان زیادی را آموزش می داد و روز پنجم با حافظه خود آغاز شد. روز پنجم جشنواره ، با بازیگران ستاره ها ، به سینمای دیگر و تئاتر در رونق تبدیل شد و تماشاگران برای دیدن آنها به تئاتر شهر و سایر نمایشنامه ها رسیدند. در این روز ، هرج و مرج هرج و مرج با بازی Pejman Jamshidi و در اتاق Molavi از تئاتر و سینمای مشهور ، کارگردان شبیه به آنتیگون ، به کارگردانی Neda Shahrokhi. محمد بغنامی همچنین در ایرانشاهر تاری سازماندهی کرد. نمایش مختصر “Dejavo” عراق نیز در بخش بین المللی انجام شد.

ضیافتی که بعد از سالها چهره های تئاتری را جمع می کرد/از سادگی و نعیمی برای طراحی فقیر. متخصص در فریبا برای نسیم ادبی و سلطان ؛ همه آنها که آمدند

نام ابدی محمد علی کشوارز در تئاتر

ششمین روز جشنواره با یادآوری محمد علی کشوارز ، مردی آغاز شد که نام او به گروه تئاتر ملی و اولین اجراهای تئاتر ایران مرتبط است. اگرچه او در سالهای پس از انقلاب به صحنه برنگشت اما حضور وی در تئاتر پیشگام آنقدر پر جنب و جوش بود که یک نام ابدی در تاریخ تئاتر بود. در روز ششم ، چهار گروه جشنواره با تجربه بودند ، از جمله دو اجرا در صحنه و دو اجرای خیابانی. از جمله آثار انجام شده توسط کار شهره Subtani “من و گربه” ، یکی از بازیگران مشهور تئاتر و فیلم ، سالن تئاتر سیتی را برای تماشاگران آورد.

ضیافتی که بعد از سالها چهره های تئاتری را جمع می کرد/از سادگی و نعیمی برای طراحی فقیر. متخصص در فریبا برای نسیم ادبی و سلطان ؛ همه آنها که آمدند

روز هفتم و معلمی که همیشه معلم بود

امروز و روز هفتم جشنواره تئاتر فجر به نام جمشید ماشیاشی نامگذاری شده است ، نسلی که پس از انقلاب متولد شد ، فرصتی برای دیدن بازی خود در صحنه تئاتر نداشت ، اما بازی های درخشان آن ، حتی در کامال آل – مولک. او قدرت خود را در صحنه تئاتر نشان داد.

اگرچه آخرین روز جشنواره برای آخرین روز باقی مانده است ، اما تاکنون این جشنواره براساس امکانات ، امکانات و تغییرات منجر به رضایت نسبی عموم و تئاتر شده است.

ضیافتی که بعد از سالها چهره های تئاتری را جمع می کرد/از سادگی و نعیمی برای طراحی فقیر. متخصص در فریبا برای نسیم ادبی و سلطان ؛ همه آنها که آمدند

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا