ترند های روز

آشفته قیمت ها در بازار کاغذ و مقوا تهران

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، پس از کاهش قیمت در بازار کاغذ و مقوا در هفته گذشته، ظهیرالاسلام در روزهای اخیر بار دیگر شاهد افزایش قیمت انواع کالاها بود. یک میلیون و 250 هزار تومان کاهش یافته است. اما باز هم قیمت 50 هزار تومان افزایش یافت و به یک میلیون و سیصد هزار تومان رسید.

به گزارش تسنیم، قیمت هر قطعه کاغذ تحریر و چاپ در ابعاد 60*90 و وزن 70 گرم از 950 هزار تومان به یک میلیون و 100 هزار تومان افزایش یافت.

افزایش قیمت بازار کاغذ و مقوا در روزهای اخیر ناشی از افزایش قیمت مقوای بین مقوا و کاغذ گلاسه به دلیل حذف نیمه ارزی این دو محصول و تقاضای مقوا و کاغذ تحریر بوده است. محدوده 1 میلیون و 250 هزار تومان به 1 میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافت که در نهایت با کاهش تقاضا در بازار و حاکم شدن رکود، قیمت ها دوباره کاهش یافت. اما از اولین روزهای هفته افزایش تقاضا در بازار بار دیگر باعث افزایش قیمت ها شد.

به گفته فعالان بازار کاغذ، با اتفاقات منطقه و شدت جنایات اسرائیل علیه لبنان، شاهد خروج سرمایه از بازار کاغذ بودیم که در نتیجه قیمت ها تعدیل و کاهش را تجربه کردیم، اما با افزایش قیمت نرخ ارز و طلا، کاغذ دوباره افزایش یافت و در هفته های آینده با افزایش بیشتر قیمت همراه خواهد شد. از طرفی با حذف نیمی از پول کاغذی از گلاس و مقوای داخلی، قطعاً شاهد افزایش چشمگیر قیمت کاغذ چاپ و تحریر خواهیم بود زیرا تقاضا برای آن افزایش یافته و افزایش تقاضا منجر به افزایش قیمت خواهد شد. افزایش قیمت

۲۴۵۲۴۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا