ترند های روز

آهنگساز «شیر شاه» تئاتر «شیطان پرادا می پوشد» را به شرکت برادوی می آورد.

سر التون جان آهنگساز برخی از هیجان انگیزترین نمایش های اجرا شده در وست اند و برادوی است، از جمله “شیر شاه”، “بیلی الیوت” و “تامی فی” که به زودی در برادوی افتتاح می شود. قصد دارد نمایشنامه “شیطان پرادا می پوشد” را به شرکت برادوی معرفی کند.

سر التون جان، آهنگساز مشهور انگلیسی، از تمایل خود برای انتقال موزیکال وست اند “شیطان پرادا” به برادوی خبر داد. این موزیکال قرار است در 24 اکتبر در تئاتر Domain در لندن به نمایش درآید.

التون جان یک هفته پیش در مراسم افتتاحیه سریال در 14 اکتبر در کلاریج در لندن گفت که می‌خواهد ونسا ویلیامز، ستاره خانه‌دار ناامید و آگی بت، نقش میراندا پریستلی را دوباره در برادوی بازی کند و ابراز امیدواری کرد که او جایزه تونی را از آن خود کند. گرانت.

جان به خبرنگاران گفت: “رویای من این است که این نمایش را به برادوی ببرم و ونسا برنده جایزه تونی شود.”

این موزیکال داستان یک خبرنگار جوان به نام اندی ساکس (که باید توسط جورجی باکلند در اولین فیلمش در وست اند بازی شود) را دنبال می کند که موفق می شود به عنوان دستیار سردبیر در مجله Runway شغلی پیدا کند. همانطور که اندی وارد دنیای مد می شود، مجبور می شود تصمیمات دشواری بگیرد که بر روابط، دوستی ها و آینده او تأثیر می گذارد.

جان در مورد تصمیم خود برای آهنگسازی این موزیکال گفت: «آهنگسازی برای این نوع موزیکال فوق العاده بود زیرا شبیه شکسپیر نیست. واقعا سرگرم کننده است. یک موزیکال عالی با لباس های فوق العاده، بازیگران باورنکردنی و کارگردانی و رقص باشکوه. یک لحظه هم برای انتخاب شغل تردید نکردم».

وی ادامه داد: این کار حدود 10 سال به طول انجامید، این مسائل خیلی زود حل نمی شود و ما موانعی داشتیم.

پس از اجرا در شیکاگو در تابستان امسال، این تئاتر موزیکال یک فصل قبل از افتتاح در وست اند در تئاتر رویال پلیموث در سال 2022 داشت.

جشنی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد اجرای تئاتر موزیکال «شیرشاه» در برادوی برگزار می شود.

۲۴۵۲۴۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا