ترند های روز

«پروتکل آمریکایی» با بازی شهاب حسینی در لس آنجلس

به گزارش خبرگزاری فارسیرو به نقل از روابط عمومی این فیلم از پایگاه خبری هالیوود پرس، شهاب حسینی، شیرزاد رفیعی، اریک رابرتس، مایکل مدسن و فرانچسکا آمیکر آخرین ساخته علی عطشانی با عنوان «پروتکل آمریکایی» و فیلمبرداری این فیلمبرداری به زودی در لس آنجلس آغاز خواهد شد.

«پروتکل آمریکایی» چهارمین فیلم بلند هالیوودی علی عطشانی است که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و فیلمبرداری آن اواخر سال 2024 در لس آنجلس آغاز می شود.

فیلمنامه اصلی این نمایش توسط عطشانی و امیرعلی محسنین نوشته شده و دیوید لوین آن را بازنویسی کرده است. مایکل مدسن که بیشتر به خاطر نقش‌های به یاد ماندنی‌اش در فیلم‌های «بیل را بکش» و «سگ‌های انبار» کوئنتین تارانتینو شناخته می‌شود، در رقابت برای فرمانداری کالیفرنیا نقش یک رقیب سیاسی را بازی خواهد کرد. زندگی حرفه ای مدسن چندین دهه را در بر می گیرد و حضور او در فیلم هایی مانند تلما و لوئیز و دانی براسکو او را به یکی از شناخته شده ترین چهره های سینمای جنایی و اکشن هالیوود تبدیل کرده است.

اریک رابرتز، یکی دیگر از بازیگران کهنه کار هالیوود با کارنامه افتخارآمیز، نقش کاندیدای فرمانداری را بازی می کند. رابرتز که برای فیلم “قطار فراری” نامزد دریافت جایزه اسکار شد و با بازی در فیلم هایی مانند “شوالیه تاریکی” و “دهکده پاپ گرینویچ” شناخته شده است، در بیش از 600 اثر سینمایی و تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است. از پرکارترین و متنوع ترین بازیگران صنعت سینما.

شهاب حسینی که با بازی تحسین‌شده‌اش در فیلم‌های «جدایی نادر یاز سیمین» و «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی به شهرت جهانی رسید، بار دیگر با فیلم «پروتکل آمریکایی» وارد صحنه بین‌المللی شد. کارنامه حسینی با جوایز جشنواره فیلم کن و اسکار مزین شده است و او را یکی از موفق ترین بازیگران ایران می دانند.

منبع: هالیوود پرس

243

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا