ترند های روز

بازیگر مشهور به طرز عجیبی روی فرش قرمز ظاهر شد/عکس

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، اندرو گارفیلد که برای تبلیغ فیلم جدیدش با عنوان «ما در زمان زندگی می کنیم» در جشنواره فیلم لندن حضور دارد، ماکت مقوایی از فلورانس پوگ بازیگر دیگرش که به دلیل ناتوانی در سفر به لندن، به همراه داشت. به شرکت او در فیلمبرداری پروژه دیگری. روی فرش قرمز

به گزارش همشهری آنلاین، «ما در زمان زندگی می کنیم» درامی عاشقانه به کارگردانی جان کراولی بر اساس فیلمنامه ای از نیک پین با بازی فلورانس پیو و اندرو گارفیلد است.

این فیلم داستان مردی به نام توبیاس با بازی گارفیلد است که به تازگی از همسرش جدا شده و در تلاش است تا راه زندگی خود را پیدا کند. او با آشپزی به نام الموت با بازی پیو آشنا می شود که زندگی را برای توبیاس سخت می کند.

پیو با گارفیلد در نمایش همین فیلم در جشنواره سن سباستین دیده نشد اما در جشنواره فیلم تورنتو حضور داشت. این دو در طول چند هفته گذشته چندین مصاحبه مشترک در طول تور مطبوعاتی We Live in Time انجام داده اند که برخی از آنها در فضای مجازی منتشر شده است.

فلورانس پیو در فیلم «فلش‌ها» از دنیای سینمایی مارول بازی می‌کند که یکی از موردانتظارترین فیلم‌های این مجموعه است و احتمالاً در سال 2025 اکران خواهد شد.

اندرو گارفیلد که سه یا چهار سال از سینما دور بود، علاوه بر فیلم «مادر روزگاری که ما زندگی می کنیم» به سینما بازمی گردد و در دو پروژه سینمایی دیگر بازی می کند. یکی از این پروژه ها «پس از شکار» نام دارد و کارگردانی آن را لوکا گوادانینو کارگردان مشهور ایتالیایی برعهده دارد.

کراولی پیش از این درام رمانتیک بروکلین (2015) را کارگردانی کرده بود که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا