ترند های روز

نشست ماهانه خانه موسیقی ایران برگزار شد/ هنرجویان نوربخش او را غافلگیر کردند

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، نشست ماهانه خانه موسیقی ایران شب گذشته 8 مهرماه در سالن اجتماعات خانه با حضور هنرمندان موسیقی، اعضای شورای عالی، هیئت مدیره، مدیرعامل برگزار شد. عمومی و اعضای مراکز مختلف.

نشست مهر همزمان با سالروز تولد حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی ایران برگزار شد و از آنجایی که شاگردانش قصد داشتند او را غافلگیر کنند، روند این برنامه متفاوت بود.

عباس سجادی، محسن رجب پور، داوود گنجه ای، هنگامه اخوان، داریوش پیرنیاکان، قاسم رفعتی، زیداله طلوعی، فریدون شهبازیان، میلاد کیایی، آرش سزاوار، ایرج نعیمایی، آذر هاشمی، حمیدرضا اردلانفی، هنرمند و مظفرت در این نشست حضور داشتند. وی در روز تولدش خاطراتی از دوستی چندین ساله خود با حمیدرضا نوربخش و انسانیت، خرد زیبای درون و باطن، مدیریت خوب و مهارت نوربخش در این زمینه، نادیده گرفتن علایق شخصی در طول سالیان کار حرفه ای، حمایت و پشتیبانی او را بیان کرد. پشتیبانی به. هنرمندان موسیقی در برخی از ناملایمات پیش آمده در حین فعالیت خود در خانه موسیقی ایران و….

نشست ماهانه خانه موسیقی ایران برگزار شد/ هنرجویان نوربخش او را غافلگیر کردند

نشست ماهانه خانه موسیقی ایران برگزار شد/ هنرجویان نوربخش او را غافلگیر کردند

دریا روحی نوازنده ویولن و استعداد درخشان ششمین دوره جشنواره موسیقی امیرجاهد دو قطعه را برای حاضران اجرا کرد.

حمیدرضا اردلان سپس با ارائه یک مقاله نظری به همراه مثالی کاربردی با استفاده از ساز تنبک که توسط یکی از هنرمندان ساخته شده بود، در مورد یکی از تحقیقات و تحقیقات خود در مورد سازهای مختلف که به مدت 20 سال به طول انجامید، و همچنین سخنرانی هایی در این زمینه در موارد مختلف ارائه کرد. نقاطی از جهان توضیحاتی را به حاضرین ارائه کرد.

سپس از حمیدرضا نوربخش، قاسم رفعتی و هنگامه اخوان از حاضران در این نشست خواسته شد تا هر کدام یک آهنگ بخوانند و داود گنجه ای و منوچهر سهیلی با نواختن ویولن آنها را همراهی کردند.

قسمت پایانی برنامه نوازندگی ویولن آئین کاکاوند با همراهی خواهرش فرزندان رامین کاکاوند بود.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا