ترند های روز

دیدار معاونان سیما با رئیس سازمان سینمایی/آغاز فصل جدید همکاری در راستای آشتی ملی

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، در ابتدای این نشست محسن برمهانی، معاون سیما، توجه به فیلم، انیمیشن، مستند و همچنین آثار با ارزش فرهنگی و ملی را از وظایف تلویزیون دانست. شبکه ها . با تشریح همزمان موضوع وحدت ملی و اهمیت همکاری بین دستگاه‌های فرهنگی، اکران آثار سینمایی ایرانی منطبق بر استانداردهای تلویزیونی می‌تواند علاوه بر دیده شدن این آثار به رونق سینما کمک کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، با اشاره به اینکه تمایل و عزم جدی برای همکاری سینما و تلویزیون وجود دارد، بر اهمیت حمایت از آثار فرهنگی سینمای ایران از جمله پخش تیزر و تبلیغات تاکید کرد. از فیلم های سینمایی و افزود: این آثار ممکن است در فضای تجاری و خصوصی مورد توجه قرار نگیرند، اما برای عموم جذاب و دیدنی هستند چرا که آثاری قابل ذکر هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

برمهانی در دولت چهاردهم ابراز امیدواری کرد که خدمات مشترک سینمای ایران و سیما و به نوبه خود سیما و سینما افزایش یابد، در دولت چهاردهم باید برای این امر برنامه ریزی و تلاش کنیم. تهیه بسته های اکران، توجه به فیلم های ایرانی در جدول پخش شبکه ها، راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و … به افزایش مخاطب سینما کمک می کند.

در ادامه این نشست؛ رائد فریدزاده معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی ضمن تشکر از حضور محسن برمهانی و هیئت همراه با ابراز خرسندی از آغاز مسیری جدید برای همکاری و تعامل بیشتر نهادهای فرهنگی، اظهار داشت: امید است که همگرایی نهادها و سازمان ها منجر به تجمیع نیروها شود و همچنین باید با اشتیاق، عزم و برنامه ریزی صورت گیرد و نقاط ضعف و کمبودها برطرف شود و در نهایت با تقویت ساختارها منجر به ارتقای کیفیت فیلم شود. تولیدات و تلویزیون

فریدزاده رفع موانع همکاری تلویزیون و سینما از جمله برنامه ریزی برای ساماندهی سینما در دوره جدید را بیان کرد و گفت: همکاری تلویزیون و سینما منجر به کارآفرینی، رونق و گسترش بازار کار در حوزه صنعت می شود. صنعت تصویر ایران و باید از آن استقبال کرد. بحث ها و جزییات زیادی در زمینه این همکاری و دستاوردهای آن وجود دارد که به مرور زمان به آن ها خواهیم پرداخت و سعی می کنیم مشکلات بین خود را حل کنیم.

رئیس سازمان سینمایی در بخشی دیگر از سخنان خود همکاری سینما و تلویزیون را برای ارتقای کیفیت نهایی محصولات و جلب توجه عموم برشمرد و افزود: بازتاب جشنواره های مختلف و رویدادهای ملی و بین المللی است. . در تلویزیون می تواند منشا حرکت و خلاقیت بزرگی باشد، حمایت از این رویدادهای ملی و هنری باعث افزایش توجه مخاطبان به آنها و به همان نسبت به ایجاد انگیزه، شور و امید و همچنین رونق این نوع فعالیت ها در جوانان و نسل امروز

وی افزود: حمایت از سینمای فرهنگی و هنری بخشی دیگر از اقداماتی است که می تواند با مشارکت تلویزیون، توجه به این آثار، ایجاد دریچه جدیدی برای دیده شدن آنها و تولید آثار فکری با استفاده از زمینه های متعدد و تنوع، رونق بگیرد. بیان هنری

در این نشست صمیمی که در تالار شهید آوینی سازمان سینمایی برگزار شد، سلیم غفوری قائم مقام سیما، مهدی نقویان رئیس مرکز سیما فیلم، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ، سعید سلطانی مشاور اجرایی و کارگردان معاونت سیما، محمدعلی غلامرضایی، مدیرکل تامین و رسانه بین الملل سیما، وحید ظریف نظارت ویژه معاونت سیما، اصغر فارسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی است. حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزیابی سازمان سینمایی، کدیر آشنا معاونت توسعه فناوری و مطالعات فیلم، علیرضا اسماعیلی دستیار ویژه و مدیرکل این اداره کل و محمد حمیدی مقدم مدیر اجرایی سازمان سینمایی. مرکز . برای توسعه سینمای مستند، تجربی و انیمیشن نیز حضور داشت.

۲۴۴۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا