ترند های روز

نوید محمدزاده تهیه کننده یک تئاتر و چند اجرا دیگر

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، نمایش های «خیرگی»، «دورهمی چارلی»، «هملن» و «رختشورشاه» در عمارت نوفل لوشاتو به نمایش عموم می رود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل لوشاتو، «خیرگی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا دستافکن از امروز یکشنبه 8 مهرماه به مدت یک هفته از ساعت 21:15 در این تماشاخانه روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: ما با تعجب به دوران کودکی خود برمی گردیم و رابطه خود و والدینمان را مشاهده می کنیم. اتفاقی در آنجا افتاد و از آن لحظه به بعد دیگر همان آدم قبلی نیستیم. خیره شدن به ما یک اتفاق است. لحظه‌ای در زمانی که به نقطه‌ای نگاه می‌کنیم و ذهنمان جای دیگری است، غرق در خیال‌پردازی‌ها، رویاها و رویاهای گمشده، جایی بین رابطه‌مان با والدینمان می‌مانیم.

بهمن عمری، ارمیا انصاری، عسل جمالیان، لاله حسین پور صنعتی، پیمان حصاری، امیر خوش‌نودیان، نادیا رئیسیان، محمدحسین سپنج، یاسمن شمیرانی، محمدعلی عسگری، علی غیبی، سیاوش قبادی، حامی محسنی‌الدینیامورشاهی‌ها، مایه‌محسنی‌ها، میرشاهی‌ها. از این نمایش به ترتیب حروف الفبا هستند.

«دورهمی چارلی» به نویسندگی و کارگردانی نیما مظاهری یکی دیگر از نمایش های جدید عمارت نوفل لوشاتو است که از 4 مهر تا 24 آبان هر شب ساعت 20:15 اجرا می شود.

عمارت نوفلوشاتو مجری این اثر است که در خلاصه آن آمده است: «میهمانی برگزار می‌شود که صدای تیراندازی از بالا به گوش می‌رسد».

آرین رستمی، محمدامین سالاری، هادی عبداللهی، حسین قاسمی معبود، علیرضا کرمی، اردوان محمدی پور، مهدی معزی، ریحانه یوسفی و نیما مظاهری بازیگران این نمایش هستند.

همچنین نمایش های «هملن» به نویسندگی علی منصوری و کارگردانی مژگان مشقانی و «رخت شورشاه» به نویسندگی بابک خواجه پاشا و کارگردانی علی یداللهی آخرین هفته خود را در این سریال سپری خواهند کرد.

نمایش «سلاخی» نوشته نیکلاس بایلن و کارگردانی آناهیتا آقاطاهر نیز شنبه شب گذشته (7 مهرماه) به اجراهای خود پایان داد.

آخرین ساخته نوید محمدزاده در تئاتر

نوید محمدزاده تهیه کننده نمایش «فقط خدا» است. فقط خدا به کارگردانی محمود رشیدی نمایش «فقط خدا | «فقط خدا» به نویسندگی آرمان محرابی، شاهین بامد، کارگردانی محمود رشیدی و تهیه کنندگی نوید محمدزاده از ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۳ در سالن شماره ۴ تئاتر بوتیک ایران اجرا می شود. محمود رشیدی علاوه بر کارگردانی تنها بازیگر این اثر است.

در خلاصه این نمایش آمده است: در کشمکش زندگی و رویارویی انسان با مشکلات روزمره و مسئله اصلی همسو شدن با طبیعت، حضور خداوند بیشتر جلوه می کند، گویی انسان راهی جز این ندارد. خالق او، مگر اینکه فنای درونی را بپذیرد.

«جوو» به عمارت نوفل-لوشاتو بازمی گردد

نمایش «جو» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی جواد سحر به روی صحنه می رود نمایش «جو» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی جواد سحر از هفتم تا هفتم بار دیگر به صحنه عمارت نوفل لوشاتو بازمی گردد. 12 آبان ساعت 18:00 «جو» داستان سربازانی است که از قانون فرماندهی پیروی می‌کنند که پایان جنگ را نمی‌پذیرد، اما سربازی مقاومت می‌کند.

امیر ابراهیمی، نازنین رزال، امیررضا حسن پور، علیرضا علیلو، کیوان زارعی، سمیرا عکاف، اردلان کمالی، روشنا مثنوی، امیرمحمدی، حسام نادری و فرناز نجفی بازیگران به ترتیب حروف الفبا هستند.

«با خشم به عقب نگاه کن» روی صحنه می رود

نمایش «نگاهی در خشم به گذشته» به کارگردانی فضل الله عمرانی با حضور بازیگران مطرح تئاتر اجرا می شود. نمایش «در خشم نگاهی به گذشته» به نویسندگی محمد زارعی نمایشنامه نویس و مشاور کارگردان مازیار سیدی و کارگردانی فضل الله عمرانی از این پس برای نمایش آماده می شود. «در خشم به پشت سر نگاه کن» هم اکنون در حال تمرین و آماده سازی برای اجرا در آخرین روزهای آبان ماه 1403 است.این نمایش بر اساس متن «به عقب نگاه کن با عصبانیت» نوشته جان آزبرن ساخته شده است.

فضلاله عمرانی کارگردان این اثر تاکنون نمایش هایی چون «عروسی خون»، «متساوی الساقین»، «ایران»، «سه روایت مردن در روز مه آلود»، «سه یا چهار روز» را بر عهده داشته است. زمانی که امیر در خانه نبود» و… به صحنه می برند. بازیگران، عوامل، مکان و زمان فروش بلیت این نمایش به زودی اعلام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا