ترند های روز

روایت آل پاچینو از زندگی خصوصی خود؛ 50 میلیون دلار ناپدید شد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، ستاره مشهور فیلم های پدرخوانده ابدی و چهره ترسیده خاطرات خود را با نام پسر سانی منتشر کرد.

به گزارش فارسیرو، اعترافات او از زمان دعوای او با ماهی تا زمانی که تنها 400 هزار دلار به باغبان ویلایش داد، قابل خواندن است.

برنده اسکار می گوید که برای پول بازی نکرده است، اما پس از آن که ثروت 50 میلیون دلاری اش تمام شد، مجبور شد برای تامین هزینه های ماهانه و پذیرش هر نقشی دست به کار شود.

او می‌گوید: «مقدار پولی که من خرج می‌کردم و جایی که می‌رفت فقط یک مونتاژ دیوانه‌کننده از ضرر بود. در کاملاً باز بود و افرادی که نمی شناختم در خانه من زندگی می کردند.»

بی تجربگی پاچینو تنها عاملی نبود که به مشکلات مالی او کمک کرد. او در نهایت متوجه شد که حسابدارش مدیریت مالی او را به اشتباه انجام داده و او را به حدی رها کرده است که ثروت 50 میلیون دلاری اش از بین رفته است، اما زمانی که چیزی برایش باقی نمانده بود به خود آمد.

پاچینو می گوید که 16 ماشین، 23 گوشی و صدها مورد گران قیمت دیگر را گم کرده و خیلی دیر متوجه شده که به اندازه کافی نیست.

قبل از وقفه، او ترجیح می‌داد شخصیت‌هایی را بازی کند که می‌توانست با آن‌ها ارتباط برقرار کند، صرف نظر از اینکه چقدر می‌توانست از این نقش درآمد داشته باشد. اما پس از تمام شدن بودجه، او شروع به بازی در هر نقشی کرد که می توانست برای آن پول بگیرد.

آل پاچینو می گوید: «جک و جیل» اولین فیلمی بود که بعد از از دست دادن پولم ساختم. راستش من این کار را کردم چون چیز دیگری نداشتم.» او همچنین در «بعضی از فیلم‌های واقعاً بدی که حتی به خاطر پول به آنها اشاره نمی‌شود» بازی کرد.

بعدها برنده اسکار با تدریس و شرکت در سمینارها به فکر درآمدزایی افتاد و در طول مسیر به این شغل رسید.

پاچینو به یاد می آورد که در اوایل دهه 2000 از کالج ها و دانشگاه ها بازدید می کرد تا با دانشجویان درباره حرفه خود و کتاب ها و نمایشنامه نویسان مورد علاقه اش صحبت کند.

در نهایت، او تصمیم گرفت سمینارهایی را برای عموم مردم نیز برگزار کند و متوجه شد که این کار به اندازه‌ای برای او درآمد دارد که او را بر روی ماه بگذارد.

او می نویسد: «بنابراین شروع به گشت و گذار کردم و دیدم که کارساز است… جمعیت آمدند زیرا من هنوز محبوب بودم.

در پایان، پاچینو می‌گوید که همیشه معتقد بوده که می‌تواند بهبود یابد و هرگز از ترن هوایی که تجربه کرده ناامید نشده است.

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا