ترند های روز

اعضای جدید هیئت مدیره انجمن نگارخانه های هنری انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، مجمع عمومی انجمن صنفی گالری داران تهران یکم مهرماه با حضور اکثریت اعضا در نگارخانه آرتیبیشان برگزار شد.

به گزارش مهر، در این جلسه طی ارائه گزارش دومین هیات مدیره انجمن، گزارش حسابرس و خزانه دار و پیشنهادات هیات مدیره دوم توسط پریسا پهلوان، هنگامه معمری قرائت شد. احسان لاجوردی و حسین محسنی . .

همچنین از زحمات الهه جواهری به عنوان رئیس هیئت مدیره در دوره اول و تاثیرگذاری افراد در مدیریت گالری قدردانی شد.

هیئت مدیره دوم انجمن به ریاست پریسا پهلوان، دبیر و عضو هیئت مدیره، احسان لاجوردی، نایب رئیس هیئت مدیره، هنگام معمری، خزانه دار، شهید صفری، عضو هیئت مدیره می باشد. سینا جعفریه، ایمان صفایی و آریا اقبال عضو علی البدل هیئت مدیره و بازرس، حسین محسنی و علیرضا جاوید بازرس علی البدل کار خود را به پایان رساندند.

در این جلسه انتخابات سومین هیات مدیره و بازرس برگزار شد و در این انتخابات افراد ذیل به مدت سه سال به عنوان هیات مدیره انتخاب شدند.

بر این اساس آریا اقبال با 26 رای، حسین محسنی با 23 رای، مژده طباطبایی با 21 رای، علیرضا جاوید با 18 رای و مهدی محسنیان با 18 رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین آیدا امامی با 17 رای به عنوان عضو علی البدل اول و فرهاد آذرین با 15 رای به عنوان دومین عضو علی البدل انتخاب شدند.

سپس آناهیتا شمیده با 19 رای به عنوان بازرس و شیدا عزیزی با 11 رای به عنوان بازرس علی البدل برای یک سال انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه حق عضویت سالانه به اتفاق آرا افزایش یافت.

۲۴۳۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا