دانستنی هاچه چیزیراهنما

دیوار پوش فومی پشت چسب دار چیست و در مکان های استفاده میشود

دیوارپوش فومی پشت چسب دار چیست و در چه مکان هایی استفاده میشود؟ در طراحی دکوراسیون داخلی از مواد و متریال های زیادی استفاده می شود که یکی از رایج ترین آن ها دیوارپوش فومی پشت چسبدار است؛ در بین انواع مختلفی از پوشش دهنده های دیواری که وجود دارند دیوارپوش های فومی از محصولات بسیار مهم و کاربردی در نوسازی ساختمان ها به شمار می آیند که دارای متنوع ترین طرح و رنگ ها هستند و استفاده از آن ها موجب می شود که جذابیت بصری نمای داخلی خانه ها افزایش یابد.

در این محتوا می خواهیم که اطلاعات جامع و جزئی تری را در رابطه با این که دیوارپوش فومی پشت چسب دار چیست و در چه مکان هایی استفاده میشود در اختیارتان قرار دهیم، پس در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خرید متنوع ترین طرح و رنگ های این دیوارپوش ها تا انتها همراه ما باشید.

دیوارپوش فومی پشت چسب دار چیست و چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟

دیوارپوش فومی پشت چسب دار همان طور که نام آن بیان می کند یکی از انواع دیوارپوش ها است که متریال ساختار آن را مواد فومی تشکیل می دهد؛ این نمونه از پوشش دهنده های دیواری در برابر محصولات مشابه از چگالی و تراکم پایین تری برخوردار می باشند که وزن بسیار سبکی دارند و در معرفی ویژگی ها و مشخصات آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  1. یکی از مهم ترین مشخصاتی که می توان برای دیوارپوش فومی پشت چسب دار در نظر گرفت این است که از وزن پایینی برخوردار هستند و نصب راحتی دارند.
  2. این نمونه از پوشش دهنده های دیواری در متنوع ترین طرح و رنگ ها و متناسب با تمام سلیقه ها به تولید می رسند.
  3. دیوارپوش های فومی با ابعاد مختلف و به صورت تایل و رولی قابل تولید هستند.
  4. این دیوارپوش ها نسبت به سایر محصولات مشابه از قیمت پایین تری برخوردار هستند.
  5. شما می توانید از دیوارپوش فومی پشت چسبدار در تمام مکان ها به جهت پوشش دیوارها استفاده نمایید.
  6. قابلیت اتصال بر روی تمام سطوح

دیوارپوش فومی پشت چسب دار چیست و در چه مکان هایی استفاده میشود؟

در عناوین قبل دانستید که دیوارپوش فومی پشت چسبدار چیست و چه ویژگی هایی دارد؛ در این قسمت می خواهیم که درباره کاربردهای مختلف این محصولات صحبت کنیم تا انتخاب برایتان آسوده تر باشد؛ با توجه به این که این دیوارپوش ها می توانند بر روی هر سطحی نصب شوند شما می توانید از آن ها برای پوشش دیوارهای اشپزخانه و دیگر فضاهای داخلی ساختمان تان استفاده نمایید.

اگر توجه کرده باشید، بیشتر دیوارپوش های فومی پشت چسبدار در محیط های آموزشی و سالن های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند که نمای بسیار زیبایی به این مکان ها می دهند و از همه مهم تر از قیمت به صرفه ای برخوردار می باشند.

شما می توانید برای پوشش دیوارهای اتاق خواب و اتاق پذیرایی و همچنین اتاق کار خود از دیوارپوش های نام برده نیز استفاده کنید و محیطی زیبا را برای محل کار و استراحت خود به وجود آورید.

انواع دیوارپوش فومی پشت چسبدار

حالا که دانستید دیوارپوش فومی پشت چسب دار چیست و در چه مکان هایی استفاده میشود بهتر است که با انواع مختلف این محصولات و ویژگی هر یک از آن ها آشنا شوید تا انتخاب بهتری را بتوانید برای خود رقم بزنید.

  1. دیوارپوش فومی پشت چسبدار پی وی سی: این نمونه از دیوارپوش ها با مواد پی وی سی به تولید می رسند که یک لایه چسبنده در قسمت پشتی آن ها تعبیه شده و معمولا به صورت رولی قابل عرضه هستند و این قابلیت را دارند که بر روی تمام سطوح نصب شوند؛ از مهم ترین ویژگی هایی که می توان برای دیوارپوش های پی وی سی نام برد این است که در برابر آب و رطوبت از خود مقاومت بالایی نشان می دهند، نصب و تمیز کردن بسیار آسانی دارند و با برخورداری از متنوع ترین طرح و رنگ ها سلایق مختلف را پوشش دهی می کنند.
  2. دیوارپوش فومی پشت چسب دار طرح چوب: این نمونه از پوشش دهنده های دیواری همان طور که از نام شان مشخص است دارای متنوع ترین طرح های چوبی هستند و در معرفی ویژگی های برتر آن ها می توان به مواردی همچون وزن سبک، نرمی و انعطاف پذیری بالا، نصب راحت، مقاومت در برابر آب و رطوبت، تنوع در رنگ و قیمت مناسب اشاره کرد.
  3. دیوارپوش فومی پشت چسب دار ساده: دیوارپوش های فومی ساده از اسم شان مشخص است که دارای طرح و رنگ های ساده هستند و معمولا برای فضاهایی استفاده می شوند که ظاهری ساده و مینیمال دارند و در معرفی برترین ویژگی های دیوارپوش فومی ساده می توان به جذابیت بصری بالا، نصب راحت، پایداری در برابر آب و رطوبت، کاربری های متنوع، تنوع در طرح و قیمت به صرفه اشاره داشت.

بررسی قیمت دیوارپوش فومی پشت چسب دار

درباره قیمت دیوارپوش فومی پشت چسب دار نمی توان اطلاعات دقیق به دست آورد؛ چرا که پارامترهای مختلفی وجود دارند که قیمت این محصولات را تحت تاثیر قرار می دهند که در معرفی آن ها می توان موارد زیر را نام برد.

  1. جنس و کیفیت دیوارپوش: جنس و کیفیت اولین فاکتوری است که می تواند قیمت دیوارپوش فومی را تحت تاثیر قرار دهد؛ معمولا دیوارپوش هایی که در بالاترین سطح کیفی به تولید می رسند و جنس مرغوبی دارند با قیمت بالا نیز در بازار عرضه خواهند شد.
  2. طرح و مدل دیوارپوش فومی: با توجه به این که دیوارپوش های فومی در طرح و مدل های مختلفی قابل تولید هستند در صورتی که طرح و الگوی آن ها خاص تر باشد قیمت شان نیز بالاتر خواهد رفت.
  3. ضخامت و اندازه رول دیوارپوش: با توجه به این که دیوارپوش های فومی به صورت رولی به تولید می رسند و ضخامت های گوناگون دارند هرچه که ضخامت و ابعاد رول آن ها بیشتر باشد با قیمت بالاتر به دست مشتری خواهند رسید.
  4. برند تولیدی: برند تولیدی عامل دیگری است که می تواند قیمت دیوارپوش فومی پشت چسب دار را تحت تاثیر قرار دهد بدین صورت که محصولات شرکت های تولیدی معتبر و به نام به دلیل کیفیت بالا با قیمت بالاتر عرضه می شوند.

در زمان خرید دیوارپوش فومی پشت چسبدار به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

در زمان خرید این پوشش دهنده های دیواری باید نکاتی را مدنظر قرار دهید که یکی از مهم ترین آن ها توجه به طرح و رنگ است؛ با توجه به این که این محصولات و پوشش دهنده های دیواری در تنوع بالایی از طرح و رنگ ها وجود دارند شما بهتر است که رنگ و طرح آن ها را متناسب با رنگ هایی که در دکور خود استفاده کرده اید انتخاب نمایید.

در صورتی که می خواهید عمر دیوارپوش تان بالا باشد و به راحتی بتوانید بدون به وجود آمدن هیچ مشکلی آن ها را تمیز کنید بهتر است که در زمان خرید به کیفیت بالای دیوارپوش های فومی توجه داشته باشید و خرید خود را از فروشگاه هایی انجام دهید که محصولات شان دارای تضمین کیفیت و قیمت هستند.

دیوارپوش فومی پشت چسب دار را از کجا بخریم؟

صبا اطلاعاتی که درباره دیوارپوش فومی پشت چسب دار در اختیارتان قرار دادیم اگر تمایل به خرید و استفاده از این پوشش دهنده های دیواری را دارید، ما اینجاییم که بهترین آن ها را با طرح و رنگی که در نظر دارید در اختیارتان قرار دهیم؛ فروشگاه طراحی دکوراسیون داخلی رونیا مرجع بزرگ و معتبر فروش و عرضه انواع دیوارپوش اعم از دیوارپوش فومی پشت چسب دار است که محصولات خود را با تنوع بالایی از طرح، رنگ، اندازه و سطح کیفی با ضمانت کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد و نیازشان در این زمینه را برطرف می کند.

شما می توانید برای ثبت سفارش و خرید انواع دیوارپوش فومی پشت چسبدار از فروشگاه بزرگ طراحی دکوراسیون داخلی رونیا با پل های ارتباطی مشخص شده در همین صفحه ارتباط برقرار نمایید.

آدرس ما جهت خرید حضوری

شعبه تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7 ( پارکینگ عمومی دارد )

شعبه کرج: شهرک ویلایی مهندسی زراعی، میدان ورزش 09123667264 ( 10 الی 14 ، 16 الی 21 )

 شماره تماس ما:

09121996816  –  021-44288929

2 – 02144288700      6 – 02144288395

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا