ترند های روز

اعطای نشان بوعلی سینا به کارشناسان و فعالان برجسته خارجی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، مجید امرایی، عضو موسس اتحادیه جهانی درام درمانی و دبیر کل انجمن درام درمانی ایران، درباره ویژه برنامه های هفته جهانی درام درمانی گفت: امسال هفته جهانی درام درمانی برگزار می شود. از 14 تا 20 اکتبر، یعنی از 23 تا 30 اکتبر، در 107 کشور با برنامه های متنوع و متعدد در خصوص معرفی نمایش درمانی، تاثیرات آن در زمینه های مختلف درمان های غیر دارویی و توانبخشی.

وی به خبرنگار مهر توضیح داد: انجمن نمایش درمانی ایران برنامه هفته جهانی نمایش درمانی امسال را جمعه 27 مهر در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می کند. در این برنامه پنل علمی با مداخله علی بابایی زاده و منوچهر اکبرلو برگزار می شود. نشان «بوعلی سینا» همچنین به یکی از متخصصان خارجی، یکی از اعضای مؤسس اتحادیه جهانی نمایش درمانی، که یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های درام درمانی در دوران شیوع ویروس کرونا بود، اعطا می‌شود. علاوه بر این، تقدیر از 12 نمایش درمانگر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، حامیان نمایش درمانی، نمایش درمانگران فعال سال و حامی موسسه نمایش درمانی از دیگر بخش های برنامه ما است.

دبیرکل انجمن نمایش درمانی ایران همچنین از معرفی فعال ترین مرکز نمایش درمانی کشور در برنامه هفته جهانی نمایش درمانی خبر داد.

امرایی در پایان برگزاری نشست های علمی مجازی و جلسات مشاوره غیرحضوری در هفته جهانی نمایش درمانی در ایران را برشمرد و گفت: برنامه های ما با برگزاری برنامه در 6 مهرماه به پایان می رسد. در این روز مدیر کل هنرهای نمایشی نیز به عنوان سخنران در برنامه حضور دارد.

۲۴۳۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا