ترند های روز

«پرگار» صوتی شد – فارسیرو

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، کتاب «پرگار» نوشته حسین تزمامی با روایت حمیدرضا جعفری توسط انتشارات سماوا منتشر و راهی بازار نشر صوتی شده است.

حسین تعظمی را به جرأت می توان یک مدیر فرهنگی باتجربه نامید! نویسنده‌ای که شغلش روزنامه‌نگاری، ایجاد و مدیریت شرکت‌های مطبوعاتی، عضویت در هیئت نظارت بر مطبوعات، مدیرعامل سازمان سینمایی، عضویت در چندین ستاد و شوراهای برنامه‌ریزی فرهنگی و معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. او در کتاب پرگار رنج تجربه گرایی را متحمل شد تا سرانجام مسیر او در عرصه های سیاسی و مدیریت فرهنگی به روش ها و رفتارهای مدیریتی مؤثر تبدیل شد؛ در حالی که در کتاب پرگار، او را به شیوه های مدیریتی و رفتارهای مؤثر تبدیل کرد. راهی که با ملاحظات شخصی مدیران فرهنگی ساکت و کور است!

با این حال صوت «پرگار» می تواند محصولی مهم و تاثیرگذار در اکوسیستم آموزشی مدیران فرهنگی باشد تا فرهنگ اختراع چرخ از ابتدا برچیده شود و سرمایه هایی مانند نیروی انسانی، بودجه، زمان و از همه مهمتر عمومی باشد. اعتماد برای تصمیم گیری های خوش سلیقه خرج نمی شود.

کارگردانی کتاب به عهده حمیدرضا جعفری است و از 3 مهرماه (روز عصای سفید) به مدت 4 روز به مدت 12 ساعت و 13 دقیقه و با قیمت 150 هزار تومان در درگاه های توزیع کتاب صوتی قابل خریداری است. 30% تخفیف در پرتال های توزیع کتاب صوتی موجود است.

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا