ترند های روز

آیا کثیف ترین دوران وزارت ارشاد در حوزه تبلیغات به پایان می رسد؟

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، حالا به دیوارهای شهر نگاه کنید: تبلیغات به زبان انگلیسی، تبلیغات نوشابه های انرژی زا، تبلیغات شکلات صبحانه، چیپس سیب زمینی و …، همین وضعیت بیش از پیش و به طور نامنظم در تلویزیون و سراسری و استانی تکرار می شود. کانال ها حالا روز و شب تکرار کنید.

به گزارش عصر خبر، آیا کسی معترض است؟ آیا رسانه ها انتقادی می شوند؟ آیا کمپین توئیتری علیه وزارت ارشاد راه اندازی می شود؟ آیا نمایندگان ابرانقلاب علیه وزیر ارشاد فریاد می زنند؟

پاسخ منفی است!

چون دولت سیزدهم دردناک بود و همه سر یک سفره بودند…

حتی صدا و سیما هم دولت در سایه است و هیچکس جرات تذکر و مقابله با آنها را ندارد!

اکنون با تغییرات تدریجی دولت و وزارت ارشاد می توان به پایان یافتن این دوران کثیف امیدوار بود که در آن سلامت و هویت ملی به راحتی با چند امضای طلایی و احیاناً کمی «شیرینی» از بین رفت. البته مگر اینکه لابی دولت سایه بیاندازد.

کسی از آقای حددادال خبر داره؟ فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی کجاست؟ شورای سلامت صدا و سیما چطور؟ آیا آنها وجود خارجی دارند؟

آیا کثیف ترین دوران وزارت ارشاد در حوزه تبلیغات به پایان می رسد؟

توجه:

1. بر اساس ماده 7 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، کلیه تبلیغات خدمات و کالاهای مضر برای سلامت موضوع ماده 48 قانون مواد الحاقی به قانون تنظیم مقررات مالی دولت بر اساس تشخیص و اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندارد سازمان ملی ایران در تمامی رسانه ها ممنوع است.

انواع سوسیس و کالباس گوشت و مرغ، فرآورده های گوشتی، سمبوسه و فلافل آماده، پنیر پیتزای فرآوری شده و رویه پیتزا، انواع نوشابه های گازدار، نوشابه های انرژی زا، سیب زمینی سرخ کرده و برش های سیب زمینی و انواع اسنک، پفک و محصولات فله، محصولات کاکائویی، تافی و آب نبات، سیگار و تنباکو، محصولات آرایشی برای خالکوبی و محصولات طراحی پوست، رنگ مو و سفید کننده، صاف کننده مو، فر و کراتینه و کاشت مو ناخن و سولاریوم. این موارد عبارتند از…

2. با توجه به ابلاغیه وزارت کشور در مورد سیاست ها و مقررات حاکم بر تبلیغات محیطی و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه آگهی ها باید به زبان فارسی نوشته شوند.

آیا کثیف ترین دوران وزارت ارشاد در حوزه تبلیغات به پایان می رسد؟

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا