ترند های روز

آیا فیلم موسی (ع) به دهه فجر می آید / علیرضا کمالی و مریلا زارعی؟

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سرشناس سینمای ایران که از چند سال گذشته مشغول بازنویسی فیلمنامه «موسی(ع)» بوده است، پس از چندین بار بازنویسی تولید این سریال را آغاز کرد. اما ابتدا نسخه های سینمایی از مراحل مختلف زندگی حضرت موسی (ع) تولید خواهد کرد.

به گزارش مهر، در سال های اخیر کارگاه های متعددی برای طراحی لباس ها و صحنه های این سریال راه اندازی شده است و از فناوری های مختلفی برای این سریال استفاده می شود.

طبق آخرین اخبار، نسخه سینمایی کودکی موسی (ع) این روزها برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود و مریلا زارعی نقش مادر او را بازی می کند.

همانطور که در خبرها اشاره شد، این پروژه با فناوری های مختلف در حال پیشرفت است و همانطور که در خبر قبلی نیز اشاره شد، پروژه مجموعه «موسی کلیم الله (ع)» با تشکیل تیم تحقیق و توسعه (R&D) در مراحل مختلف قرار دارد. از استعداد نیروی انسانی متخصص ایرانی، فناوری و بومی سازی «تولید مجازی» با ابزارهای ملی توسعه یافته است. بر این اساس تست های مختلفی برای فیلمبرداری فناوری «تولید مجازی» طراحی و اجرا شده و پیگیری های متعددی برای تهیه و تجهیز زیرساخت های لازم و تلفیق آن با توان و ابزار داخلی در حال انجام است.

محمود رضوی تهیه کننده این سریال است که پیش از این تهیه کنندگی چند فیلم و سریال را برعهده داشته است.

۲۴۳۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا