ترند های روز

فراخوان بخش غیر رقابتی چهلمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، فراخوان بخش غیر رقابتی چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با موضوع «وحدت ملی» بر اساس آیین نامه جشنواره و با هدف شناسایی، توسعه ظرفیت ها و حمایت از فعالیت های خلاقانه هنرمندان و گروه های موسیقی سراسر کشور با اولویت. هنر در تمامی شاخه های موسیقی تهیه و تنظیم می شود.

تمامی گروه ها و هنرمندان فعال در زمینه صحنه پردازی در بخش هایی مانند «دستگاه، کودک و نوجوان، بانوان، مناطق، کلاسیک غربی، تلفیقی و…» از اول آبان ماه تا 24 آذرماه سال جاری فرصت دارند. اعلام شده با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.fajrmusicfestival.com جهت ثبت نام در «سامانه بامک» تماس بگیرید و یا آثار خود را شخصاً به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارسال نمایید. تهران، خیابان استاد نجات اللهی، کوچه زندی، پلاک ۱۱.

کمیته برگزاری جشنواره با انتشار این فراخوان از تمامی گروه ها، گروه ها، ارکسترها و هنرمندان موسیقی در زمینه اجرای صحنه ای دعوت می کند تا با مطالعه دقیق فراخوان و ارسال آثار و مستندات خود در تحقق و به ثمر نشستن این رویداد هنری شرکت کنند .

وارطان ​​ساهاکیان، نوازنده و آهنگساز، حسن ریاحی، چهره ماندگار موسیقی و آهنگساز، رضا مهدوی، موسیقی شناس و محقق موسیقی، احمد صدری، پژوهشگر موسیقی نواحی، نوشین پاسدار، آهنگساز، نوازنده و مدرس و امیرحسین سمیعی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای سیاسی چهلمین جشنواره جهانی موسیقی فجر هستند.

این جشنواره با موضوع «وحدت ملی» زیر نظر دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت انجمن موسیقی ایران و به دبیری رضا مهدوی از 23 برگزار شد. تا 29 بهمن ماه امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی همزمان در تهران و سایر استان‌ها و جایزه آهنگ، جایزه موسیقی و رسانه، جایزه رساله و پایان‌نامه و نشست‌های پژوهشی از دیگر برنامه‌های تدوین خواهد بود. این دوره جشنواره

برای مشاهده فراخوان بخش غیر رقابتی چهلمین جشنواره موسیقی فجر به اینجا مراجعه کنید.

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا