ترند های روز

فراخوان ساترا برای ارائه و دوبله تولیدات خارجی ضد صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، روز گذشته حجت الاسلام محمدحسن اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، علی خضریان نایب رئیس فراکسیون مقاومت اسلامی شورای اسلامی و حجت اسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده شورای اسلامی و دبیرکل مجمع جهانی پارلمانی شهید سلیمانی در نشست هم افزایی پلتفرم های صدا و تصویر فراگیر، شبکه سینمای خانگی و نهادهای مسئول در عرصه مقاومت اسلامی و پس از در این دیدار از نمایشگاه دائمی ساترا بازدید کردند.

در ابتدای این دیدار سعید مقیسه رئیس سترا با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی کشتار مردم بی دفاع لبنان توسط رژیم غاصب صهیونیستی گفت: مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند: انقلاب اسلامی گفت: بر همه مسلمانان واجب است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان باشند و حزب الله سربلند است و آنها را در مقابله با رژیم غاصب، ظالم و شرور یاری می دهد. بر این اساس ساترا برای طراحی و اجرای اقدامات موثر برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی و مقابله با اقدامات رسانه ای رژیم غاصب اسراییل، برنامه ای جامع تدوین کرده است.

وی با اشاره به برخی از این اقدامات تصریح کرد: فراخوان معرفی فیلم ها و برنامه های خارجی ضد صهیونیستی برای استفاده از ظرفیت شبکه های خانگی در زمینه دوبله و پخش برنامه های خارجی ضد صهیونیستی با تجلیل از برگزیدگان مسابقه اعلام شود. “غزه مظلوم 1” و طراحی کمپین های “غزه”. مظلوم ۲» و «آقا نصرالله»، حمایت از ایجاد بستر تخصصی مقاومت اسلامی، خرید محتوای مرتبط با مقاومت اسلامی از تریبون‌ها و اعطای آن به سایر پلتفرم‌های دارای مجوز از ساترا، از اقدامات ساترا برای حمایت از رسانه‌ها است. فعالیت های جبهه مقاومت

در ادامه جلسه، حجت الاسلام اختری با توجه به کمبود محتوای نمایشی مرتبط با مقاومت اسلامی مردم فلسطین و لبنان، خواستار حمایت ساترا از تولید و توزیع محتوای نمایشی از طریق تریبون های سینمای خانگی شد و تصریح کرد: تعداد محتوای نمایشی ملی در عرصه مقاومت اسلامی ملت‌های فلسطین و لبنان بسیار ناچیز است. درخواست ما از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سترا و سازمان صدا و سیما این است که به سرعت تولید فیلم و. سریال هایی با موضوع مقاومت اسلامی به عنوان جهاد فرهنگی در دستور کار آنهاست، زیرا بیشتر نسل جوان تمایل به تماشای محتوای نمایشی دارند و ممکن است اخبار، برنامه های گفتگو و ترکیبی از آنها را تماشا نکنند.

وی با بیان اینکه لازم است فرهنگ مقاومت از دوران کودکی با زبان هنر در جامعه نهادینه شود، تاکید کرد: تشکیل کمیسیون مشترک بین ساترا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ریاست جمهوری، وزارتخانه ضروری است. اداره ارشاد و صدا و سیما و در زمینه تولید انیمیشن و محتوای مناسب برای کودکان و نوجوانان اقدام کنند.

خضریان همچنین گفت: فراخوان ساترا برای دوبله و انتشار فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ضدصهیونیستی خارجی کار بسیار خوبی است، اما لازم است این فراخوان عمومی شود و از توان همه علاقه‌مندان و گروه‌های مردمی برای ارائه مطالب ضدصهیونیستی استفاده شود. صهیونیسم کار می کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم خواهان کمک مالی به مردم فلسطین و لبنان هستند اما نمی دانند چگونه از آنها کمک بگیرند، بنابراین درخواست می کنیم شماره حساب های کمک را از طریق شبکه های تلویزیونی به مردم فلسطین و لبنان گزارش دهند. و پلتفرم های رسانه های اجتماعی ما در سینمای خانگی هستیم. پیشنهاد می کنم علاوه بر اطلاع رسانی در مورد نحوه کمک به مردم، برنامه ای با مشارکت تریبون «عماریار» و سایر بسترهای فعال در عرصه مقاومت با موضوع گفتگو با همسران شهدا طراحی شود. مقاومت، و بر روی پلتفرم های صوتی و تصویری جهانی پخش شود.

خضریان در پایان سخنان خود پیشنهاد تشکیل دبیرخانه جبهه مقاومت رسانه ای سترا را مطرح کرد و تاکید کرد: تشکیل دبیرخانه جبهه مقاومت رسانه ای می تواند رسانه های مختلف فعال در عرصه مقاومت و مقاومت را گرد هم آورد. ایجاد هم افزایی بین ظرفیت های مردمی و رسانه های داخلی و خارجی.
در ادامه این نشست حجت الاسلام میرتاج الدینی که یکی از تولیدات هنری یمن با موضوع مقاومت اسلامی را پخش می کند، شبکه سازی را برای بهره گیری از توانمندی هنرمندان کشورهای مختلف که در جبهه مقاومت حضور دارند، ضروری دانست. . هنوز انجام نشده است و این کار با همت سترا، صدا و سیما و وزارت ارشاد قابل انجام است.

وی در ادامه با پیشنهاد ایجاد جشنواره تولیدات رادیویی، تلویزیونی و سینمای خانگی در حوزه مقاومت اسلامی با همکاری صداو، سیما و سترا اظهار داشت: برخی از تریبون های مجاز سترا فعالیت بسیار خوبی در زمینه تولید و تولید دارند. محتوای مقاومت اسلامی را منتشر کنید، اما متأسفانه به دلیل کمبود بودجه تبلیغاتی این بسترها در جامعه شناخته شده نیست، طراحی جشنواره ای از این دست می تواند جامعه را نسبت به تولیدات پلتفرم های فعال در قرارگاه مقاومت اسلامی بیشتر آگاه کند و تولیدات خوبی را معرفی کند. از پلتفرم ها و کانال های تلویزیونی

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا