ترند های روز

اعلام جزئیات اولین دوره کارگاه های تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، از روابط عمومی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت، اولین دوره کارگاه های آموزشی تئاتر خیابانی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت از یکشنبه 31 تا جمعه 6 مهرماه در شهرستان برگزار می شود. مقر. از اصفهان

کارگاه های تئاتر خیابانی با هدف کشف استعدادهای شکوفا به سرپرستی سلمان فرخنده از هنرمندان فعال در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون برگزار می شود.

این کارگاه ها تولید محور بوده و بهترین تولیدات از این کارگاه ها مستقیماً به بخش سردار آسمانی جشنواره خواهد رفت.

بر اساس این گزارش، اطلاعات مربوط به دور دوم کارگاه ها متعاقبا منتشر خواهد شد.

در بخش «خیابان تئاتر» نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت با عنوان «فرمانده آسمانی» و نگاهی موضوعی به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان شهید جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین. موضوعاتی چون «زندگی و مجاهدت شهدای مقاومت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، «زندگی و مجاهدت شهدا و رزمندگان مدافع حرم و محور مقاومت»، «عملیات مهم و رویدادهای دفاع از حرم و محور مقاومت، «نقش تاریخی شهدای خدمت، تقویت محور مقاومت و دفاع از ملت مظلوم فلسطین»، «مقاومت، مقاومت و مظلومیت ملت فلسطین». به ویژه حوادث اخیر غزه، «حماسه طوفان الاقصی و حماسه وعده صادق» به عنوان محورهای اصلی معرفی شده اند.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت پاییز و زمستان 1403 به دبیری محمدکاظم تبار به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی فتح در تهران و چند شهر کشور به عموم هنرمندان و هنرمندان شرکت کننده تقدیم می شود. . .

علاقه مندان برای اطلاع از آخرین اخبار این رویداد می توانند به سایت جشنواره به نشانی www.moghavemattheater.ir مراجعه کنند.

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا